راز پلی استیشن 2
سوای آنچه به عنوان راز و رمز برای موفقیت در کسب امتیاز در بازی های سونی وجود دارد یک راز پلی استیشن 2 در صفحه ی اول آن پنهان شده است که هرکسی نمی داند.

راز پلی استیشن 2 ، پیام مخصوص صفحه اول این دستگاه بازی

زمانی که بازی در پلی استیشن 2 را آغاز می کنید اولین صفحه ای که می بینید صفحه ای است آبی تیره رنگ با نوشته ای در میانه و چند نقطه ی سفید ، این عکس برای تمام اعضای دنیای این بازی کامپیوتری یک شکل نیست و این همان پیام پنهانی است که شاید هیچ کدام از افرادی که ساعتها صرف این بازی می کنند به آن پی نبرده اند.

یکی از کاربران تیزبین فیس بوک به این پیام دقت کرد و برای آگاهی دیگران تصویری برای روشن شدن ماجرا منتشر کرد.

There's a hidden message in the PlayStation 2 loading screen that we all missed

 راز پلی استیشن 2

راز پلی استیشن 2 و بازی های سونی پیامی است مخصوص باهوش ها

"حیدرعلی" یکی از کاربران فیس بوک متوجه پیامی در صفحه ی اول پلی استیشن 2 شد که احتمالا دانستن آن برای شما هم جالب خواهد بود.

 با دقت به این عکس نگاه کنید ، تعداد مربع های سفید رنگ آن متفاوت است چرا ؟

راز پلی استیشن 2

تعداد و ارتفاع ساختمان ها در این صفحه راز جالب  پلی استیشن 2 است

صفحه ی شروع پلی استیشن 2 عنوان این دستگاه است و چند ساختمان که از نمای بالا می بینید ، تعداد این ساختمان ها برای هرکدام از کاربران متفاوت است ؛ درحقیقت تعداد ساختمان ها نشان دهنده تعداد بازی هایی است که شما در این ایستگاه بازی انجام داده اید و ارتفاع این ساختمان ها نشان دهنده مدت زمانی است که آنها را بازی کرده اید

جالب بود نه ؟ مطمئنا تا به حال هیچ کدام از شما که خود را یک حرفه ای در بازی های پلی استیشن 2 می دانید به این نکته دقت نکرده بودید.

 "حیدرعلی" در ادامه گفت :تمام این تغییرات بستگی به کارت حافظه دستگاه شما دارد و ارتفاع و تعداد ساختمان ها باتوجه به ان نمایان می شوند.

بعد از انتشار این پست 2 کاربر دیگر هم با دلایلی اعلام کردند که در هفته ی گذشته آنها نیز متوجه این راز شده بودند اما مابقی بازدیدکنندگان این صفحه که نزدیک به 2000 کاربر بودند همگی از این مورد بی اطلاع بودند.

صفحه اول پلی استیشن 2 رازی دارد که نمی دانید + عکس

4529
این مطلب مفید بود ؟426103
منبع : بخش سرگرمی نمناک /ن
برچسب : پلی استیشن
وبگردی