رنگ گلبهی دکوراسیون
رنگ های گلبهی و هلویی دو رنگ خاص و دوست داشتنی هستند که در دکوراسیون منزل معجزه میکنند.

رنگ گلبهی در دکوراسیون

برای اینکه دکوراسیون داخلی مناسبی داشته باشیم باید از رنگ های مختلف و شاد برای طراحی داخلی منزل خود استفاده نماییم, رنگ گلبهی و هلویی امروزه در دکوراسیون به خصوص در منازل مدرن کاربرد زیادی پیدا کرده است این رنگ شاد به طرز شگفت انگیزی سازگار و منعطف است.

گلبهی حتی در حد خیلی کم در دکوراسیون با قدرت خودنمایی می کند و تاثیر عمیقی بر دکوراسیون می گذارد وبه جلوه و احساس محیط پویایی و نشاط خاصی می بخشد.

رنگ گلبهی دکوراسیون

تاثیر رنگ گلبهی در دکوراسیون

این رنگ در کنار رنگ های سردی همچون سفید، طوسی روشن و آبی یا فیروزه ای، گرمابخش و خوشایند جلوه خواهد کرد و درکنار تناژهای تیره، کنتراستی متعادل در محیط ایجاد می کند و جذابیت بصری قدرتمندی در دکوراسیون به جود می آورد.

رنگ گلبهی به فضایی کلاسیک که با اشیا و عناصری عتیقه چیدمان شده و احساس رسمی و خشک دارد، روح و تازگی می بخشد و چنین مکانی را شادتر و لطیف تر می کند.
 
رنگ گلبهی دکوراسیون

رنگ گلبهی و هلویی در دکوراسیون

این رنگ برای فصول مختلف به خصوص در فصل پاییز که هوا روبه سردی می گراید با رنگ هایی مانند خرمالویی و قهوه ای شکلاتی یا نارنجی ترکیب مناسبی برای اهدای احساس پاییزی می تواند باشد.
 
رنگ گلبهی دکوراسیون

دکوراسیونی به رنگ گلبهی

برای تلفیق این رنگ به دکوراسیون منزل می توانید از رنگ مبلمان، پرده ها، دیوارها و اقلام دکوری منزل مانند گلدان ها و کوسن ها بهره گیرید و به میزان دلخواه این رنگ را به فضا بیافزایید. در ادامه با دکوراسیون نشیمن هایی گیرا و جذاب به رنگ گلبهی با دکوبوم همراه باشید….

معجزه رنگ گلبهی و هلویی در دکوراسیون + عکس

4.315
این مطلب مفید بود ؟132
برگرفته از دکوبوم -/ح
وبگردی