بی میلی مرد به زن
ظاهری از زنان که مردان دوست ندارند ، رفتارهایی که آقایان از آنها فراری هستند و چندین مورد دیگر که همه و همه مرد را از زن فراری می دهد.

ریشه بی میلی یک مرد به زنش !

در ابتدای روزهای آشنایی و ازدواج، تنور عشق و علاقه گرم است اما با گذشت زمان به تدریج از عشق و علاقه برخی از زوجین به هم کاسته می شود. عدم علاقه یکی از اتفاقات ناگواری است که کسی دلش نمی خواهد روزی گرفتار آن شود، به خصوص اگر شما هنوز به طرف مقابل خود علاقه داشته باشید. گاهی به مرور زمان متوجه می شوید که از عشق و علاقه همسرتان کاسته شده و او مانند روزهای اول از بودن با شما خوشحال نیست. اگر احساس نمودید که همسرتان نسبت به شما دچار بی میلی شده است، علت را در خود جستجو نمایید. تا به حال فکر کرده اید، چه چیزهایی مردها را به زن ها بی میل می کند؟ و مردها از کدام رفتار زنانه بیزارند. در این بخش از خانواده پلاس نمناک در ابتدا نشانه هایی که عدم علاقه یک مرد به همسرش را نشان میدهد و آنچه مردان را دچار بی علاقگی می نماید را بررسی می کنیم.

بی میلی مرد

نشانه هایی که عدم علاقه یک مرد به همسرش را نشان میدهد

1. او کم کم سعی می کند از شما دوری کند یا ممکن است برای چند ساعت یا چند روز غیبش بزند و یا بعد از پایان کار به خانه نیاید و آخر هفته ها برنامه های دیگری داشته باشد.

2. وقتی عدم علاقه پیش می آید، کمتر به شما اهمیت می دهد. از نظر عاطفی علاقه اش با شما قطع می شود و از تماس چشمی با شما خودداری میکند و یا برای شما کادو نمی خرد.

3. اگر در زندگی مشترکتان مشکلی به وجود آید مانند قبل تمام تلاش خود را برای حل آن نمی کند.

4. وقتی مردی دچار عدم علاقه میشود از تماس مرتب با شما طفره می رود و دیگر مانند قبل با شما ارتباطی ندارد.

5. وقتی افراد نسبت به هم بی علاقه می شوند با مشاجره ها به گونه ی دیگری برخورد می کنند. یا کاملاً قید مشاجره را می زنند و یا اینکه به صورت ناگهانی شروع به دعوا می کند.

6. یکی از نشانه های بی علاقگی این است که شریک زندگی تان به تماس های شما پاسخ نمی دهد.

7. او به شما بی احترامی می کند و نظرات منفی می دهد. شما را با دیگر زنان مقایسه می کند.

8. او رفتارهای عجیب و غریب از خود نشان می دهد و مرتب از تلفنش مراقبت می کند.

چه چیزهایی مردها را به زن ها بی میل می کند؟

مرتب نبودن ناخن ها و موها

از موارد ظاهری است که می تواند یک مرد را بی میل کند، شلخته و کثیف بودن موها، نامرتب بودن ناخن و چرک بودنشان است. مردان دوست ندارند همسرشان ناخن بیش از حد بلندی داشته باشد بلکه دوست دارند ناخن های خود را مرتب و تمیز نگه دارند. ناخن های خیلی بلند اصلا جذاب نیستند حتی اگر آنها را کاشته باشید و کلی طرح های جذاب رویشان کشیده باشید. از نظر یک مرد خانمی که چنین ناخن هایی دارد چنگک به خود وصل کرده و خطرناک است. همچنین مردان انتظار ندارند هر روز موهای خانم ها را شنیون کرده ببینند بلکه فقط دوست دارند موهای خانم ها تمیز و مرتب باشد.

بوی بد دهان

بوی بد دهان واقعا آزار دهنده است و چیزی از این بدتر نیست که یک خانم دندان هایش مسواک نزده و دهانش بوی بدی بدهد. بوی بد دهان حتی می تواند کاری کند که همسرتان از بوسیدنتان صرف نظر کند.

بوی دهان

پوشیدن لباس های عجیب و غریب

یکی از چیزهایی که یک مرد را تحت تاثیر قرار می دهد، پوشیدن لباس های زیبا و خانمانه است. مردان دوست ندارند همسرشان لباس های عجیب و غریب و خیلی تنگ یا بسیار گشاد بپوشد. گاهی ساده ترین لباس وقتی به صورت مرتب و تمیز استفاده شود بهترین تاثیر را در ظاهر می گذارد.

اهمیت ندادن به سلامتی

آقایان معمولا بیشتر جذب آن دسته از خانم هایی می شوند که ظاهری سالم و شاداب داشته باشند. آنها دوست دارند همسرشان به سلامتی خود اهمیت بدهد و پوست درخشان داشته و سرزنده و شاداب باشد، آنها از خانم هایی که یک چهره بی رنگ و بی حال دارند و همیشه خسته اند بیزار هستند.

آرایش بیش از حد

یکی از اشتباهات بزرگ خانم ها این است که برای اینکه همسرشان را تحت تاثیر قرار دهند، آرایش غلیظ می کنند. در حالیکه آقایان آرایش ملایم را به آرایش بیش از حد ترجیح می دهند و دوست ندارند همسرشان غیر طبیعی باشد و صورت خود به یک اثر هنری تبدیل کند پس ساده باشید و یک آرایش ملایم نمایید و با مقدار ملایمی آرایش نقاط جذاب چهره را برجسته کنید.

بوی بد بدن

مردها دوست دارند که همسرشان همیشه آراسته و مرتب باشند و هرگز زنی را که بوی غذا می دهد را دوست ندارند. همچنین مردها از خود این انتظار را دارند که بوی عرق بدهند اما از زنان چنین انتظاری ندارند بنابراین قبل از آمدن همسرتان به خانه لباس های شیک و تمیز بپوشید تا بوی غذا و عرق ندهید.

بوی بد بدن

موی صورت

یکی از ضرباتی که می تواند یک مرد را به زنی بی میل کند داشتن موی زائد در بدن است. مردها دوست دارند همسرشان همیشه صورت تمیزی داشته باشد، آنها از دیدن موهای زائد روی لب خانم ها مشمئز می شوند. همچنین آنها انتظار دارند بدن خانم ها عاری از موهای زائد باشد.

توهین و بد دهانی

آنچه یک مرد را از زنی دور می کند بد دهانی خانم است. خانم های بد دهانی که ظاهر خوبی دارند برای آقایان جذاب نیستند. آقایان دوست ندارند همسرشان از الفاظ بد استفاده کند و دوست دارند بسیار متشخص و با لفظی خوب با دیگران صحبت کنند.

توهین به مرد

مردانه بودن

مردانه رفتار کردن باعث نمی شود یک مرد احساس راحتی بیشتری پیدا کند. اصلی ترین دلایل متمایل شدن یک مرد به یک خانم زنانگی اوست. برای مردان اصلا خوشایند نیست که خانم ها مدل مردانه داشته باشند بلکه برای آنها جذاب است که از مدل راه رفتن تا نگاه کردن و لباس پوشیدن آنها با ظرافت و خانومانه باشد.

دراماتیک بودن

مردها از خانم هایی که دائما حالت افسرده و ناراحت دارند فاصله می گیرند زیرا تا جای ممکن از لحظات دراماتیک و ناراحت کننده فراری هستند. زنی که دیدنش برابر باشد با یاد آوری غم و غصه برای یک مرد قابل تحمل نیست پس همیشه سعی کنید نزد همسر خود شاد و سرحال باشید و با او لحظات شادی را تجربه کنید.

ایرادگیری از ظاهر

آقایان از مجبور به انجام کاری شدن خوششان نمی آید و از خانم های ایرادگیری که از ظاهرشان ایراد می گیرند و دوست دارند همسر خود را تبدیل به آدم بهتری کنند و تغییر دهند خوششان نمی آید.

نصیحت کردن

آقایان از خانمی که دائما در حال آنالیز کردنشان است و آنها را نصیحت می کنند و مانند روانشناس ها رفتار می کنند خوششان نمی آید. اگر می خواهید همسر، نامزد یا … حرفهایش را به شما بزند، گوش خوبی باشید و روانشناس بودن را کنار بگذارید.

سیگار کشیدن

همانطور که گفتیم مردها انتظار دارند که خانم ها همیشه مرتب و آراسته بوده و بوی خوبی بدهند به همین خاطر حتی یک مرد سیگاری هم نسبت به خانمی که سیگار می کشد بی میل می شود.

بیش از حد سوال پیچ کردن

مردان نسبت به زنانی که به حریم خصوصیشان احترام نمی گذارند، بی میل می شوند. زنانی که همسرانشان را بیش از حد سوال پیچ می کنند و از او سوالاتی مانند کی بود زنگ زد؟ ، چی می خواست؟ ، خوب تو بهش چه گفتی؟ می پرسند را دوست ندارند. فراموش نکنید بهترین کار این است که هرگز خیلی در کارهای همسرتان دخالت نکنید. اجازه دهید هر فردی زندگی شخصی خود را داشته باشد.

رفتاری که باعث بی میلی مرد به زنش می شود

4.566
این مطلب مفید بود ؟597
منبع : بخش سبک زندگی نمناک/ح.ب/ن
وبگردی