خیابان های رنگی جهان
شهرهای زیبا و خیابان های رنگی که چشم هر بیننده را تسخیر میکند در کشورهای مختلف دنیا وجود دارد که ما در این مطلب شما را با آنها آشنا میکنیم

آشنایی با خیابان های زیبا و رنگی شهرهای مختلف دنیا

 
همه جای دنیا ساختمان های دلگیر و آسمان خراش های کسل کننده وجود دارد. تقریبا همه جا کمبود رنگ در زندگی احساس می شود. اما در میان تمام این یکنواختی ها در برخی کشورها خیابان های رنگارنگی مانند رنگین کمان و پر از حس زندگی وجود دارد.
 

خیابان El Caminito در بوئنوس آیرس

این خیابان در اصل محل سکونتی برای مهاجران محسوب می شد. اما اکنون در همسایگی طبقه کارگران، سرشار از رنگ و معروف به هنر خیابانی است. ال کامینیتو قطعه ای است هفت رنگ سرشار از هنرمندان و کافه های روباز.
 

شهر قدیمی Colmar در فرانسه

این شهر زیبای فرانسوی همانند شهرهای افسانه ای است. معماری منحصر به فرد دو فرهنگی این شهر شامل پنجره های کرکره ای فرانسوی و ساختمان های آلمانی است. کانالی که از کنار این شهر قدیمی رد می شود آن را به ونیز کوچک معروف کرده است.
 
 خیابان های رنگی
 

شهر های زیبا وقدیمی فرانسه

نیهاون در کپنهاگ

نمای رنگین ساختمان های این شهر آن را در ذهن ها حک می کند. واقعیت جالبی که در رابطه با این شهر هست این است که هانس کریستین اندرسن در یکی از خانه های همین شهر زندگی می کرده است.
 
 خیابان های رنگی
 

شهر های رنگی وزیبای کپنهانگ

خیابان Rainbow Row در چارلستون، کارولینای جنوبی

چارلستون شهری است بسیار زیبا و خیابانی دارد به نام Rainbow Row. این خیابان از 13 ساختمان در رنگ های زیبای پاستلی تشکیل شده و یکی از دیدنی های جذاب شهر به حساب می آید.
 
خیابان های رنگی

زیبا ترین خیابان های رنگی جهان

شفشاون در مراکش

اطراف این شهر زیبای مراکشی را کوهستان ها احاطه کرده اند. معماری این شهر ترکیبی از معماری اسلامی و اسپانیایی به رنگ آبی است. این رنگ توسط مهاجران یهودی برای شهر تعیین شده تا آن را به رنگ آسمان و بهشت دربیاورند.
 
خیابان های رنگی

خیابان های رنگی وشادجهان

خیابان Jellybean Row در جزیره نیوفاوندلند، کانادا

ممکن است زمستان های سرد و خاکستری کانادا بسیار کسل کننده باشد اما نه برای کسانی که در این خیابان زندگی می کنند. ساختمان های این خیابان در رنگ های قرمز، آبی، زرد و بنفش رنگ آمیزی شده اند و یکی از بهترین مکان ها برای عکاسی است.
 
 خیابان های رنگی

ساختمان های رنگی

las palmitas، مکزیک

لاس پالمیتاس یکی از کم درآمدترین مناطق در همسایگی مکزیک می باشد. دولت مکزیک در پی یک نوسازی شهری این منطقه را با هنر خیابانی تبدیل به بهشت کرد و حدود 2000 ساختمان تبدیل به هنر نقاشی انیمیشنی شده اند.
 
 زیبا ترین خیابان های رنگی دنیا
 

هنر خیابانی مکزیک

خیابان Paseo Gervasoni در ولپریسو، شیلی

در این شهر بندری رنگ همه چیز است. به خصوص در خیابان پیاده روی Paseo Gervasoni. شیب این خیابان آن را بسیار جذاب و دیدنی کرده است اما دلیل اصلی برای بازدید از آن هنر است که می توان در دیوارهای رنگ آمیزی شده ساختمان های آن مشاهده کرد.
 
خیابان های رنگی

خیابانهای رنگی

میدان بازار در ورشو

میدان بازار ورشو پر از ساختمان های زیبایی است که به قرن سیزدهم باز می گردد. بیشتر این ساختمان ها در جنگ جهان دوم تخریب شدند ولی دوباره بازسازی شده اند.
 
 خیابان های رنگی

میدان بازار در ورشو

 

خیابان Fondamenta Pontinello در جزیره بورانو، ایتالیا

جزیره رنگارنگ بورانو شهر ماهیگیران و هنرمندان با خانه های رنگین کمانی در کنار کانال آب سبز زمردین است. طبق گفته قدیمی های شهر ماهیگیران شهر خانه های خود رنگی کرده اند تا بتوانند از فاصله دور تالاب آن را بشناسند.
 
 خیابان های رنگی
 

جزیره رنگارنگ بورانو

خیابان Rue Crémieux در پاریس

 
این خیابان با خانه های رنگین مسکونی گوشه ای از بهشت است.
 
 خیابان های رنگی
 

خیابان ها وخانه های رنگی پاریس

منطقه Bo Kaap در کیپ تاون

این منطقه در همسایگی کیپ تاون بعد از آپارتاید رنگ ساختمان ها را تغییر داد و اکنون یکی از جاذبه های توریستی در این شهر محسوب می شود.
 

خیابان های رنگی

خانه های زیبا ورنگی دنیا

زیبا ترین و رویایی ترین خیابان های رنگی جهان

4.315
این مطلب مفید بود ؟132
برگرفته از بدونیم -/ر
وبگردی