متهم گریخت

متهم گریخت سریالی که در تلویزیون جاودانه شد + تصاویر

تاریخ انتشار : 4 اردیبهشت 1399کد مطلب : 51388زمان مطالعه : 2 دقیقه
سریال متهم گریخت ساخته رضا عطاران با بازی علی صادقی , سیروس گرجستانی و مریم امیر جلالی یکی از ماندگارترین و موفق ترین سریال های طنز تلویزیون است.

متهم گریخت سریالی پرمخاطب و ماندگار

متهم گریخت سریالی به کارگردانی رضا عطاران و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام است که در ماه مبارک رمضان سال 1384 از شبکه سه پخش شد و به یکی از ماندگارترین سریال های تلویزیون در ماه مبارک رمضان تبدیل شد. متهم گریخت یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین سریال هایی است که در ماه رمضان از تلویزیون پخش شده است و هنوز هم بعد از گذشت سالهای زیادی از تولید آن یکی از جذاب ترین ساخته های رضا عطاران است.

متهم گریخت روایتگر زندگی یک خانواده است که از شیراز به تهران آمده و ماجراهایی برایشان رقم میخورد. در این مجموعه رضا عطاران علاوه بر کارگردانی بازی هم داشت. این اثر تکرار تجربه "خانه به دوش" اوست و از مریم امیرجلالی به عنوان زنی سنتی که همیشه اعتراض می کند، استفاده کرده است. البته این تکرار هیچگاه نتوانست موفقیت خانه به دوش را کسب کند و در حد یک سریال معمولی باقی ماند.

متهم گریخت ساخته موفق رضا عطاران

متهم گریخت

محمود بهرامی بازیگر نقش شازده در سریال متهم گریخت

خلاصه داستان سریال متهم گریخت :هاشم آقا ( سیروس گرجستانی ) و خانواده اش در شهرستانی نه چندان دور زندگی ساده ای دارند. او تا پیش از شدت بیماری در مغازه ای اجاره ای به تعمیر اگزوز مشغول بوده ولی به علت بیماری پزشکان او را از انجام کارهای سنگین منع کرده اند. از طرفی دختر دانشجویش ( لیدا فتح الهی ) در تهران برای او شغلی پیدا وخانه ای را اجاره می کند. هاشم آقا به ناچار کارش را تعطیل وبه تهران مهاجرت می کند. مهاجرت هاشم آقا به همراه مادر ( شهربانو موسوی ) و همسرش ( مریم امیرجلالی ) و پسر ( علی رضا جعفری ) و دیگر دخترش ( ملیکا زارعی ) به همراه دامادش ( علی صادقی ) داستانها و ماجراهای زیبایی را بوجود می آورد …..

متهم گریخت

علی صادقی در سریال متهم گریخت

بازیگران سریال متهم گریخت:سیروس گرجستانی – مریم امیر جلالی – علی صادقی – سعید آقا خانی – محمود بهرامی – رضا عطاران – شهربانو موسوی – علیرضا جعفری ، ملیکا زارعی و …

متهم گریخت

علی صادقی و سیروس گرجستانی در سریال متهم گریخت

تیتراژ ابتدایی سریال متهم گریخت :خواننده:امیر حسین مدرس ؛ شاعر:یغما گلرویی ؛ آهنگ ساز:حمید رضا صدری

تیتراژ پایانی سریال متهم گریخت :خواننده:مجید اخشابی شاعر:علی معلم ؛ تنظیم موسیقی:علیرضا افکاری

متهم گریخت

سعید آقاخانی در سریال متهم گریخت

متهم گریخت

تصاویری از سریال متهم گریخت

متهم گریخت

تصاویری از سریال متهم گریخت

 

متهم گریخت سریالی که در تلویزیون جاودانه شد + تصاویر

4.462
این مطلب مفید بود ؟557
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/ م.ف
وبگردی