شغل پردرآمد زنان

شغل های پردرآمد برای زنان در ایران

کد مطلب : 8659تعداد نظرات : 76 نظرزمان مطالعه : 5 دقیقه
زنان در هر عرصه ای که تحصیلات و تخصص کسب می کنند میتوانند موفق عمل کنند اما گاهی اوقات موقعیت های مناسب و شغل های پردرآمد متناسب با آنها را باید بشناسند تا درآمد خوبی داشته باشند.

شغل های پردرآمد برای زنان ایرانی

یکی از دغدغه های خانم ها داشتن شغلی پردرآمد است. زنان در هر عرصه ای که تحصیلات و تخصص کسب می کنند میتوانند موفق عمل کنند اما گاهی اوقات موقعیت های مناسب و شغل های پردرآمد متناسب با آنها را باید بشناسند تا درآمد خوبی داشته باشند. یک شغل خوب و پردرآمد باعث بالا رفتن استقلال مالی خانم ها و بالا رفتن اعتماد به نفس آنها می شود. در این بخش از نمناک به معرفی شغل های پردرآمد می پردازیم.

شغل های پر درآمد و جذاب برای خانم ها

روانشناس

یکی از بهترین و پردرآمدترین مشاغل برای خانم ها روانشناسی است زیرا خانم ها در درک احساسات و مشکلات افراد توانایی بالاتری از آقایان دارند. این شغل در میان خانم ها محبوبیت زیادی دارد.

پزشک عمومی

سلامت جسم و بدن همیشه برای افراد مهم است و مردم همیشه، حتی بدون آنکه خود بخواهند به پزشکان نیاز دارند. اکثر بیماران برای درمان بیماری خود نزد پزشکان عمومی می روند تا این افراد با معاینه و انجام آزمایش های مختلف بیماری را تشخیص داده و درمان را آغاز نمایند بنابراین پزشکان عمومی درآمد خوبی دارند. پزشک عمومی در صورت نیاز بیماران را به پزشکان متخصص ارجاع می دهند.

پزشک خانم

آرایش و زیبایی

امروزه بسیاری از خانم ها مدت زمان زیادی از وقت خود را در آرایشگاه ها می گذرانند و زیبا بودن برایشان اهمیت فراوانی دارد. بنابراین آرایشگری یکی از پردرآمدترین شغل ها برای خانم هاست. در این حرفه آموزش لازم را ببینید و توانایی لازم برای کارها و خدمات زیبایی مانند کاشت ناخن،اکستیشن و... را کسب نمایید تا صاحب یکی از مشاغل پر درآمد شوید. شما می توانید در کنار این شغل لوازم آرایشی نیز بفروشید و از این طریق نیز کسب درآمد نمایید.

داروسازی

یکی از بهترین شغل ها برای خانم ها داروسازی است. نیاز به ساخت دارو و فروش آن به بیماران حتی در سخت ترین شرایط اقتصادی سبب شده که همواره جامعه به وجود داروسازان نیازمند باشد بنابراین با توجه به نیاز بازار به این افراد، داروسازان حقوق و درآمد بالایی دارند. بسیاری از داروسازان می توانند صاحب یک داروخانه شوند یا به عنوان مشاور در شرکت های دارویی به کار گرفته شوند.

متخصص روابط عمومی

قسمت روابط عمومی شرکت ها یک شغل پردرآمد برای زنان است. این افراد اطلاعات مورد نیاز مشتریان را جمع آوری کرده و در اختیار آنان قرار می دهند. کسانیکه در بخش روابط عمومی کار می کنند عموما درک خوبی از کسب و کار مورد نظر داشته و اطلاعات را به درستی انتقال می دهند.

پرستاری

یکی از کارهایی که زنان در آن حضور فعال تری نسبت به مردان دارند پرستاری است که درآمد خوبی نیز دارد. برای این شغل تحصیلات دانشگاهی نیاز است. امروزه می توان با شرکت در دوره های آموزشی، مهارت کمک پرستاری را کسب نمود. بیشتر پرستاران در بیمارستان ها مشغول به کار هستند، اما برخی نیز به مراقبت از سالمندان و یا حتی انکولوژی می پردازند.

خیاطی

یکی دیگر از شغل های پردرآمد زنان شغل خیاطی است. با یک چرخ خیاطی ساده می توانید انواع لباس را بدوزید. افزایش درآمد شما در این شغل بستگی به مهارت شما دارد بنابراین تبحر و مهارت کافی را کسب نمایید و برای مشتری هایتان وقت بگذارید. اگر در زمینه لباس مجلسی و عروس کار کنید، درآمدتان بیشتر است.

وبلاگ نویسی

یکی از کارهای تقریبا ساده و خلاقانه ای که خانم ها می توانند در خانه انجام دهند، وبلاگ نویسی یا فعالیت هدفمند در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام است. برای انجام این کار آنها باید در نویسندگی توانا باشند تا بتوانند از طریق وبلاگ نویسی یا ساخت صفحات در شبکه های اجتماعی کسب درآمد نمایند.

وبلاگ نویسی

مدیر استراتژی

مدیریت استراتژیک شناسایی و توصیف استراتژی هایی است که مدیران می توانند جهت رسیدن به عملکرد بهتر و مزیت رقابتی برای سازمان خود انجام دهند.بررسی وضعیت، آمارها و درآمد کمپانی و ارائه راه های مناسب برای دستیابی به اهداف از وظایف یک مدیر استراتژی است.

مترجم زبان

مترجمی یکی دیگر از شغل هایی است که خانم ها میتوانند از آن در آمد خوبی کسب کنند. یک مترجم زبان براحتی میتواند متون را ترجمه کرده و از آن درآمد خوبی کسب نماید.

کارهای هنری

خانم ها دارای روحیه ظریف و همچنین سلیقه خوبی می باشند بنابراین در انجام کارهای هنری توانا هستند. از کارهای هنری میتوان به نمد دوزی، شمع سازی، کار با چوب، چرم دوزی، عثمان دوزی و … اشاره کرد. در انجام این کارها تبحر کافی را کسب نمایید و تبلیغات خوبی انجام دهید تا به در آمد بالایی برسید.

تدریس خصوصی

تدریس خصوصی در زمینه درسی، هنری، آشپزی و... درآمد خوبی دارد و مبلغ آن ساعتی حساب می شود. اگر خوب تبلیغ کنید، در این زمینه درآمد خوبی خواهید داشت.

عکاسی

اکثر مردم حداقل چند بار در زندگی خود برای داشتن عکس حرفه ای به آتلیه های عکاسی می کنند. بنابراین عکاسی یک شغل خوب و درآمدزا برای خانم ها است. برای رسیدن به این حرفه در کلاس های آموزش عکاسی، شرکت کرده و در طول کلاس مهارت خود را بالا ببرید. برای عکاسی کافی است یک دوربین حرفه ای بخرید و تا چندین سال از آن استفاده کنید.

عکاسی

برنامه نویس کامپیوتری

برنامه نویسی یکی از مهم ترین مهارت هایی است که برای خانم ها بسیار مناسب است زیرا مزایایی مانند دور کاری و انجام پروژه ای کارها را دارد. هر ساله، بر تعداد موقعیت های شغلی که مرتبط با برنامه نویسی هستند و یا پیش نیاز اصلی آن ها برنامه نویسی است، افزوده می شود. بازنویسی، رفع ایراد، نگهداری و تست کردن اپلیکیشن ها و در کل ساخت و توسعه نرم افزارهای مختلف کار یک برنامه نویس است، همچنین او باید برنامه های مختلف در سیستم عامل ها و پلتفرم های متفاوت را داشته باشد و به برخی از زبان های برنامه نویسی مسلط باشد.

وکالت

بسیاری از مردم برای مسائلی مانند طلاق و جدایی، تقسیم ارث و میراث، کش مکش راجع به یک ملک و... نیازمند وکیل هستند. این شغل برای خانم ها شغل خوبی است زیرا حضور زنان وکیل در حمایت از حقوق زنان بسیار تاثیرگذار است، خانم ها به خاطر جنسیت یکسان با زنان وکیل، احساس راحتی بیشتری با آنان می کنند و در نتیجه در مسائل مربوط به حقوق زن، مراجعات خانم ها بیشتر به سوی وکلای خانم است.

طراحی لباس

چنانچه در نمناک عنوان کرده ایم طراحی لباس یکی از مهم ترین و پردرآمدترین مشاغل محسوب شده و تبدیل به یک صنعت شده است. برای ورود به این شغل، علاقمندان باید دانش و تخصص لازم را کسب کنند. اگر به این شغل علاقه دارید می توانید بدون داشتن سرمایه اولیه، لباس هایی که در ذهن دارید را طراحی کنید و تولید نمایید. پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال یک کار جدید و پر در آمد هستید طراحی لباس گزینه مناسبی است.

طراحی لباس

بانکداری و آموزش

یکی از مشاغل پرطرفدار در میان زنان بانکداری است. امنیت کاری، ثبات حقوقی و دسترسی به مزایایی مانند وام ها سبب شده که زنان به این شغل روی آورند.

اپتومتریست

اپتومتریست ها چشم بیماران را بررسی نموده و با انجام تست های مخصوص بینایی سنجی مشکل آنها را رفع می کنند.مشخص کردن شماره عینک، پیدا کردن ایرادات مختلف بینایی در افراد و معاینه سرپایی جراحات و ایرادات چشمی از جمله کارهای اپتومتریست است.

شغل های پردرآمد برای زنان در ایران

3.52769
این مطلب مفید بود ؟1954815
منبع : بخش سبک زندگی نمناک/ن/م.ح
برچسب : مشاغل
76 نظر به ثبت رسیده است
برفا1397-06-25
من نخام دکتر بشم کیو باید ببینم خخخخخخخ ای خدا
13736
زهرا1397-04-29
سلام منم تجربی بودم و معدلم تا پیش دانشگاهی بالای ۱۹بود و کنکور رتبم خوب بود ولی ب پزشکی نمیرسید حداقل میتونستم بیهوشی بخونم ولی ب مشاوری ک دادم واسم انتخاب رشته کنه همشو پزشکی زد و چنتا پرستاری از پرستاری قبول شدم ولی علاقه نداشتم و نرفتم از معلم شدن هم خوشم میومد مجاز هم بودم ولی از کل استان سه نفر برداشتن و منم پنجمی بودم الان تو شهر خودمون روانشناسی میخونم رشته خوبیه ولی از آینده شغلیش نگرانم نمیدونم چیکار کنم
6224
جیران1400-09-19
نگران آینده شغلیش نباش چون شما اگر مقطع ارشد رو بالینی بخونی 2 سال حداقل کار آموزی داری با حقوق ماهی 5 تومن
1816
سوگل1397-04-28
سلام،من امسال دوازدهم مي رم و رشتم رياضی هست،برای کنکور درس می خونم،بنظرتون بهترين رشته رياضی برای يه دختر چيه،دوست دارم شغل و رشته ای باشه که درامد و اينده داشننده داشته باشه
7417
زهرا1397-04-13
سلام دوستان من یه چند روز دیگه میخوام انتخاب رشته کنم آنقدر درمورد رشته ها تحقیق کردم خسته شدم هر کی میگه برو این رشته من رشته های نظری تا یه سال پیش دوست داشتم اما الان متنفرم ولی از رشته های هنری فنی خیلی دوست دارم به نظرتان رشته های فنی کدووووم خوب و آینده شغلی خوبی داره و بیکاری نداره درآمدش خوبه و...و از هر نظر اوکی
8715
پری1401-09-23
دختر خانم انشالله در زندگیت موفق باشی ولی با حرف بقیه به جایی نمیرسی تو درواقع باید عاشق رشته باشی رشته ای که به دلت نشسته یا شغلی که دوست داری اینجوری تو زندگی موفق خواهی شد
222
ساناز زنگنه1402-11-07
عزیز دلم نگا
اتفاقا رشته های فنی پرسود آرین رشته ها هستن و آینده ی خوبی داره
ب نظر من هر رشته ای ک میخوای و دوس داری بردار
برا آیندت خوبه !
01
ٍٍٍEli1397-03-30
سلام من بین رشته ریاضی و تجربی موندم از یه طرفی عاشق رشته های ریاضی مثل کامپیوتر و عمران هستم اما همه ی اطرافیانم میگن که این رشته ها برای خانما بازار کار نداره و همه به من میگن برو تجربی حالا به نظر شما من چیکار کنم ؟
5117
فاطمه-رشته کامپیوتر1397-03-24
من لیسانس نرم افزار دارم و کلی نرم افزارهای زیادی یاد گرفتم حتی به مرحله تولید و ساخت سی دی آموزشی رسیدیم و ثبت شد و جدا از اینم ۵ساله تدریس میکنم تو فنی و حرفه ای.. ولی واقعا با این همه تلاش چندساله وزحمات ، درامد بس پایین بود نامید شدم دیگه ولش کردم. نرم افزار رشته خوبیه ولی پول دراوردن ازش پدرت درمیاد مخصوصا توی این وضعیت ... تو کشورای دیگه کسی لیسانس نرم افزار نمیگیره..اونجا تخصص ها جدا میشن مثلا ی نفر لیسانس گرافیک ،یا لیسانس تعمیرات یا لیسانس فتوشاپ میگیره ...بعد توی همون تخصصش حرفه ای میشه و حسابی پولسازه براش... ولی تو ایران یارو لیسانس نرم افزار میگیره تهشم نمیفهمه چی خوند. هیچی هم یاد نمیگیره...پیشنهاذ من به همه رشته ها این هست که درکنار درس هاتون ، یه نرم افزار تخصصی یاد بگیرید بعد پول پارو کنید مثلا شخصی رشته برق میخونه اگه نرم افزار متلب رو حرفه ای باشه فقط یه پروژه معمولی برداره یا کار دانشجویی..حداقل ۳ میلیون پولشه... اینارو گفتم بگم تو ایران رشته نرم افزار بخونی وقت تلف کنیه... اما اگه یه نرم افزارو حرفه ای شی میشینی تو خونه ، طرلحی میکنی و پول پارو میکنی
287
MRYM1397-03-22
سلام من کلاس نهمم خیلی ریاضیو دوس دارم و ریاضیمم همیشه بیست بوده و به مهندسی عمران هم خیلی علاقه دارم ولی همه خانواده بهم میگن دختر تو مهندسی هیچی نمیشه از تجربیو هنرم متنفرم.......حالا من چیکار کنم کمکم کنید
3913
Mohadeseh1397-03-14
سلام من رشته ی تجربی خوندم ولی میخوام برم برم طراحی دوخت.. موندم چکار کنم لطفا کمکم کنید
4615
ليلى1397-03-07
در حال حاضر پردرآمدترين مشاغل ارائه دهنده هاى خدمات زيبايى هستند. پولى كه سالن داران به جيب مى زنند
8614
ترانه1397-02-25
به نظر من درس خوندن تو ایران ی اشتباه محضه مخصوصا رشته های هنری من خودم گرافیک خوندم ولی الان ی ارایشگاه دارم با درامد عالی که هیچ ربطی هم به رشته تحصیلیم نداره
8811
رها موسوی1397-03-11
سلام دوستان عزیز. شما خانمها با توجه به روحیه علاقه و البته بازار کار رشته.تون رو انتخاب کنید و حتما با مشاکر تحصیلی مجرب و همچنین اکسانی که در رشته مورد نظر شما مشغول به کار هستن مشورت حسابی بگیرید و به حرف اطرافیان توجهی نکنید. روانشناسها بازار کار فوق العاده ای دارن و خیلی هاشون در دفتر مشاوره جلسه اس 100 الی 120 هزار تومن برتی یک ساعت مشاوره میگیرن. پس...به خاطر جنسبت محدودیت نستزید و علاقه و استعدادتون رو حتما در نظر یرید. من با نظر اون عزیزانی که علاقه و پشتکار رو خیای مهم دونستن کاملا موافقم. موفق باشید.
253
مهسا1397-03-08
با همه احترامی که برای کسانی که رشته های نظری خوندن قائلم ولی باید بگم نرو نظری وقتت هدر میده برو فنی و حرفه ای هم کسب درآمد بالا دارن هم سریعتر و مطمئن تر میری سر کار
469
تن1397-02-16
سلام من هم خیلی دوست دارم روانشناسی یا معماری بخونم اما خانوادم بهم اجازه نمیدن میگن درآمدش پایینه حالا هم نمیدونم به حرف قلبم گوش بدم یا خانوادم
314
Roz1398-02-30
منم مشکل شمارو دارم...اما با تحقیق هایی که کردم به جز پزشکی رادیولوژی فیزیوتراپی شنوایی شناسی گفتار درمانی کاردرمانی علوم تغذیه و معلمی زبان مشاورحقوقی تکنسبن پروتزهای دندانی اعضای مصنوعی اینا مناسب ترند...مترجمی متاسفانه بازار کار نداره....میتونی مشاور تحصیلی هم بشی
244
ناشناس1396-06-23
سلام من به رشته ی پزشکی خیلی علاقه مندم ولی چون شوهرم مهندسه و بدلایلی نمیتونم این رشته رو انتخاب کنم به نظر شما بهترین رشته بعد از پزشکی چیه ...به نظر شما مترجم زبان چطوره ؟؟! کمکم کنید لطفا خیلی عذاب میکشم .‌‌‌‌‌‌.‌‌‌
3013
ایرانی1402-02-23
مهندسی پزشکی
33
Golpooneh1396-05-20
سلام وقت بخیر سپاس فراوان بابت مطالب فوق العاده و بسیار مفید،پایدار باشید....
128
Nazi1396-05-06
به نظر من طراحی دوخت یه رشته خیلی خوبیه حتی اگه نتونی واس خودت کار پیدا کنی میتونی تو خونه لباس بدوزی وحتی واس خودت یه مزون بزنی پس بهتره این رشته رو ادامه بدی
3417
nafas1396-04-18
سلام من رشته ی طراحی دوخت رو انتخاب کردم چون همه به خصوص آموزش و پرورش سعی داشت دانش آموزان رو به سمت هنر سوق بده من دهمم خیاطیم خیلی خوبه طراحیم هم همین طور اما توی درس دانش فنی پایه افتادم با اینکه حفضیاتم عااالیه اما واقعا این درس برام خیلی سخت بود حتما اگه شما هم بودین همین طور بود از اول که وارد این رشته شدم تنفر زیادی داشتم از خیاطی اما توی این یکسال تقریبا خوشم میاد ازش اما نه به عنوان شغل بلکه به عنوان یک تفریح چون از سرعت چرخ خوشم میاد میخوام تغییر رشته بدم یا انسانی یا حسابداری یا معماری اما خیلی گیجم چون طراحی دوخت یکی از بهترین و پردرآمد ترین رشته ها تو هنرستان هاست وامسال درصد زیادی هنر جو گرفته من خیلی راجبش تحقیق کردم و میدونم خوبه دلم میخواد کار کنم و این رشته ای هست که بازار کار خوبی داره اما موندم از آیندم اینکه بیکار بشم از رقابت فامیلی که بین منو همسنام که زیادن توی فامیلمون می ترسم که بازنده شم واقعا موندم یک روزدبیشتر واسه تغییر رشته وقت ندارم نمیخوام یکسالم بیهوده باشه از طرفی هم روی زندگی آیندم خیلی تاثیر داره واااااای کمک کنید
242
مهسا1397-03-08
فتوگرافیک برو هم عکاسی هم گرافیک که ۸۰ درصد تمرکزش روی عکاسی
78
Rahele1396-04-12
سلام من رشته ای معماری می خونم می خواستم برم عکاسی آیا شاخه هنرستان هم عکاسی داره یا نه ایا برای خانوم ها رشته ی خوبی هست یا نه
147
Ava1396-03-31
من دیپلم حسابداری دارم وتازه فهمیدم لیسانس های حسابداری همه دارن فروشندگی میکنن وواقعاروحیم داغونه ومیخوام تغییررشته بدم
229
زهرا1396-03-20
معلمی هم جزو شغل های خوب برای خانم هاست.درآمدش به اندازه پزشکی نیست ولی اونقدراهم پایین نیست.ازخیلی لحاظ دیگه هم خوبه.ضمناازهمه رشته هاقبولی داره
3719
Sss1396-02-08
من خودم به رشته ی ریاضی علاقه دارم .بنظر من ادم باید یک کار افرین باشه تا دنبال کار بگرده توی رشته ی ریاضی کم کمش یک کافی نت باز میکنی .طبق امارتا ۹سال اینده ۵۰درصد پزشکا بیکارن
179
نرگس1395-12-24
به نظر من بهترین رشته واسه زن هنره هم با روحیه ی زن سازگار هم میشه داخل خونه هم انجام داد رشته ی خودمم هنر وواقعا درآمدش خوبه
4327
دلسوز 1396-03-31
عزیز بی خود کرده هر کی داره شورو شوقتو خاموش می کنه دوس داری برو دنبالش اگه بری رشته ای ک دوس نداری حتی با وجود این که استعداد داری کاره ای نمیشی . ب این فک کن فردا پس فردا می خوای بری سر کار ایا دل و دماغ کار رشته اتو داری؟ بدون امید و علاقه نمیشه کاری کرد...آری فرزندم...
427
زینب1395-12-15
سلام من دانش اموز پایه نهم هستم معدلم بیسته و همه درسام هم در حد عالی ... به ادبیات خیلی علاقه دارم و وکالت رو هم دوس دارم خلاصه میخوام برم انسانی اما همه میگن انسانی بدرد نمیخوره رشته فقط تجربی ... چیکار کنم
3517
آتوسا رستگار1400-08-29
موفقیت تو رشته انسانی بالاتره چون تجربی رشته سختیه و علاقه هم میخواد و باید خیلی خیلی تلاش کنی تا رشته خوبی قبول بشی
175
مونا1400-12-12
همه میرن تجربی به امید پزشکی و دندون پزشکی منم به حرف این و اون گوش کردم رفتم تجربی آخرش فهمیدم اشتباه کردم و نتونستم رشته انسانی دیگه آزمون بدم رفتم آزاد دارم حقوق میخونم واقعا هم عاشق رشتمم و دارم برا وکالت میخونم از الان تلاش کن برا چیزی که بهش علاقه داری به حرف هیچکس ام گوش نده فقط خودتی و خودت تو تجربی ام هیییچ خبری نیست فکر نکن همه پزشکی و دندون و دارو و پیراپزشکی میارن همش خیال واهیه اگه عاشق تجربی نباشی به هیچ چی نمیرسی تو این رشته
254
mahsa1395-12-14
باور کنید این رشته تحصیلی نیست که درآمد میاره مهارت شما در هر رشته ای شمارو به موفقیت میرسونه ، چه وکیل باشی چه پزشک په آشپز چه داستان نوویس چه هنر وچه ... حتی اگر کفاشی خوندی وقتی کار رو درست ارایه بدی خدمات رو با کیفیت بالا ارایه کنی موفقیت تو دستته ... دکتر فوق دکترا خونده از فلان دانشگاه داریم که درماه هیچ درآمدی نداره مهندس داریم که هیچ درآمدی نداره آرایشگری داریم که هیچ درآمدی نداره و درمقابل از همین رشته کسانی هم داریم که موفق هستند .. اگر عرضه خوبی نداشته باشید رشته تحصیلی تون هیچ کمکی نمیکنه ببینید چه کاری رو میتونید به بالاترین شکل ممکن از عهدش بربیان و درش توانمیدیتونو میتونید بکار ببرید اون میشه پول و درآمد براتون این یک اصل واقعی هست .. بازیگر نویسنده نقاش داریم با درآمد سالیانه بالا همینطور داریم که گوشه خونه نشستن .. پزشک و مندس و حقوقدان هم وضعیتشون همینه رشته های کامپیوتری هم همینطور .. فقط و فقط مهارت شماست توانایی شماست که شغلی رو خوب یا بد میکنه ..
1662
ندا1395-11-30
باسلام من دوست دارم متخصص زنانه یا تجربی انتخاب کنم بنظرشماکدوم یکی خوبه
208
تو1397-02-15
اصلا نرو مغزت داغون میشه
1412
حنا1395-11-17
ایول من عشق روانپزشکی ام
288
شادروان1395-11-13
از همتون بدبخت تر منم که داستان نویسی خوندم. چقدر طول بکشه تا من یه کتاب چاپ کنم و یه پولی بگیرم. بهتره برم دنبال آرایشگری که در آمدش از پزشکی تخصصی هم بیشتره
5910
آتنا1395-10-29
سلام. من از هر کسی که پرسیدم گفته بهترین و امن ترین شغل برای خانما معلمیه و منم خودم به این شغل علاقه دارم اما واقعا قبول شدن تو ازمون استخدامی واقعا سخته. امیدوارم خدا کمک کنه.
5011
تو 1397-02-15
تو برو گرافیک بخون هم کارش زیاد هم از همه ی رشته ها بهتره
2419
n.h1396-02-26
من هم همین طور هستم ریاضیم از همه ی درسام بهتره ولی همه میگن تجربی آینده داره من اول میخواستم برم وکالت ولی میگن این شغل تورو افسرده میکنه و اگه بری پزشکی موفق میشی من موندم اگه برم رشته ی ریاضی چه شغل هایی آیندمو میسازه
155
justin 1397-02-28
دقیقا
127
صدف1395-12-04
یه سرچ تو نت انجام بدی میبینی همه پسرا ی ریاضی بیکارن.تو که دختری .ایرانم یه کشور مردونه وعلی الخصوص رشته ریاضی م یه رشته مردونه
3330
من1395-10-24
سلام واقعا علاقه کافی نیست. ریاضی رشته سخت و پردردسریه. الان بنده با ارشد ریاضی در به در دنبال کار هستم. حتی در حدی که به منشی و بازاریابی راضی شدم. واقعا متاسفم.... رشته ی تجربی هم به پشتکار خودتون بستگی داره. قبول شدن با توجه به تعداد شرکت کننده ها ساده نیست. رشته های مربوط به انسانی وضعیت بهتری دارند.
283
ملیکا1395-09-30
سلام من یک دانش آموزکلاس نهمی هستم من خیلی به درس ریاضی علاقه دارم اصلاریاضی عشقمه ولی فکرمی کنم آینده ی خوبی نداره واقعانمیدونم چی کارکنم به خاطرهمین مجبورم رشته تجربی برم
2220
دلارام1395-07-11
ینی ماها ک رفتیم رشته ی ریاضی هیچ موقعیت شغلی ک برامون خوب باشه نداریم؟؟؟؟ حتی مهندسی پزشکی؟؟؟؟؟
205
همیار 1395-05-01
شغل سر دفتری اسناد رسمی رتبه اول رو داره تو ایران و بعد پزشکی و درآخر هم باید گفت یک متخصص امنیت شبکه و طراح
207
farnaz1395-04-30
چخبره اخه همش که شد پزشکی.....یکم از رشته های هنرستان هم راهنمایی کنید:///
408
n@sr!n1395-04-12
خوب بود متشکر
87
justin 1397-02-28
اگه پولداری و درست عالیه حتما برو رشته پزشکی اگه میبینی پول نداری ولی درست عالیه برو یا وکیل شو یا هنرستان یک حرفع یاد بگیر تا بدرد زندگیت بخوره
2110
کمکی1395-04-25
به نظر من دندانپزشکی
3318
فائزه تقی زاده1395-03-24
سلام من میخوام دوستان کمکم کنن ک امسال چه رشته ای برم .البته من ب همه رشته ها علاقه دارم.لطفاکمکم کنین
228
ف.ف1394-12-07
اون دوستمون گفت بالا برید حقوق بخونید اگه تونستید سردفتر بشید که بهترین درآمد رو دارید و آیندتون تضمین شدست و اگه هم نشد برید وکالت بخونید اونم بد نیست که بشید مشاور حقوقی
2713
اوووووو1394-11-15
عالی آفرین من به تو افتخار می کنم حرف خیلی قشنگی بود
3511
سانلی 1394-09-07
من خودم رشته تجربی هستم ولی امیدی ندارم پزشکی قبول بشم.تازشم خیلی رشته ها برای خانم ها میتونه درامد ساز باشه
7114
مهسا1397-03-08
فنی و حرفه ای که فقط معماری نیست الان ولی رشته های جدید با کسب درآمد بالا وجود داره مثلا فتوگرافیک هم عکاسی میخونی هم گرافیک با یه تیر دو نشون میزنی توی دانشگاه هم زیر شاخه های عکاسی و گرافیک هردو با درآمد بالا هستن یا حتی پویانمایی فوق‌العاده پول توشه و کلی رشته های دیگ پولساز
137
مهسا1397-03-08
هم بستگی به خودتون داره هم رشته الان رشته های فنی کسب درآمد دارن و سریعتر به نتیجه میرسن من خودم موقع انتخاب رشته رفتم ادبیات که روانشناسی بالینی بخونم ولی یکهفته به آغاز مدارس بود که خداروشکر اطرافیان خیلی یهویی کمکم کردن و منو به هنرستان و رشته های فنی و حرفه ای هدایت کردن این عالیه هم سریعتر میشه رفت سر کار هم کسب درآمد خوبی داره ولی اینم باید گفت باید آدم زرنگی باشی چون هنرستان کلی ساعت باید کار عملی انجام داد و هم دروس تئوری انجام داد خلاصه که توی کشور های خارجه رشته های فنی و تکنسین ها زیادتر هستن و دلیل موفقیت بیشترشان همینه به قول یه استادی ملتی که همش پزشکی بخونن همیشه بیمار هستن و ملتی که به کار های عملی و تکنسین بودن روی بیارن همیشه در حال پیشرفت خود و کشورشان هستن
536
اووووو1394-11-15
نه اصلا این طور نیست خیلی از مهندسای زن هم موفق اند میگی نه بیا دارم جلوی چشام می بینم خواهرم....
6532
meli1394-08-19
من از آینده شغلی م نگرانم . مهندس بی کار تو ایران خیلی داریم . انگاری هر کی رفته فنی برای علاقه اش رفته .
5310
آرزو1395-05-21
واقعا این کارا واسه ریاضی درآمدش از معلم فنی و معماری بیشتره؟؟؟
278
A.I1394-09-27
باسلام، خیلی سخت نگیرید.چند موقعیت شغلی برای بچه های ریاضی:1-تدریس خصوصی به بچه های دبستان ، راهنمایی ، دبیرستان و... ارزان و با کیفیت 2- پشتیبان کانون فرهنگی آموزش 3- شرکت در رشته های مربوطه مانند صندوقداری و حسابداری 4- فروشنده لوازم ، ابزار و نوشت افزار ریاضی و فنی مهندسی 5- بازاریابی برای دانشکده های مجاز علوم فنی و ریاضی به خاطر جذب دانشجو و برگزاری کلاس کنکور و...
3351
sheyda1394-09-18
واقعا منم رشتم ریاضیه....داغون شدم رف
7619
Melika1394-07-16
واقعا که شما کل دخترا رو با این حرف به خودکشی میکشونین یکی که رفته رشته ریاضی چی کار کنه اونوخت
11314
fahimeh1394-07-07
خوبه حداقل وکالت هم گذاشتین من یکم امیدوار شدم!
9220
justin 1397-02-28
متاسفانه در کشور ما رشته های دکتری بیشتر درآمد و جاودانس چون بلاخره همه مردم مریض میشن و به دکتر مراجعه میکنن نه حتی برای زنان بلکه مرد ها هم همینه
4912
عسل1394-06-31
میشه بگین ما اگه نتونیم دکتر بشیم‌باید چیکا کنیم ً,؟!!!!!!
21126
لیلا1394-06-30
یعنی میخواد بگه زنا یا دکترن یا خانه دار و دیگر هیچ .. خخخخ
13946
صدف1395-12-04
همینطوره.متاسفانه تو ایران همه میرن مهندسی میگیرن ولی نمیدونن کارخونه ای تو ایران نداریم که برن توش کار کنن.ایران نمیتونه قطعات رو تولید کنه فقط کارخونه مونتاژدارن اونم تعدادش خیلی کمه.
11186
بهار 1395-04-05
چیکاربه مملکت داری خب درامدش واقعا بیشتر از رشته ریاضیه دیگه چون مردم بیشتر بهش نیاز دارن
10864
A.I1394-09-27
باسلام.خیلی سخت نگیر.این اطلاعات محدود و سطحی است.
7925
ملیح1394-06-17
کلا خسته نباشید همش که شد شاخه پزشکی...چه مملکت داغونی داریم واقعا تاسف داره
34074
احسان1394-12-07
بهترین شغل تو ایران شغل سردفتر اسناد رسمی هست که با یک لیسانس ساده حقوق میتونید بهترین درآمد رو داشته باشد فقط فقط اسم دکتری بد رفته متاسفانه . بهترین درآمد و کم ترین هزینه و اینکه آینده آدم تامین میشه تو این شغل 1- سر دفتری اسناد رسمی 2- پزشکی تخصصی 3. شغلهای زیر شاخه و مرتبط با پزشکی
12133
......1400-11-08
با لیسانس حقوق همه کار میشه انجام داد ولی برای سر دفتری اسناد رسمی باید ازمون وکالت رو بدید تا بهتون تاییدیه بدن الکی نیست ازمون وکالت یه ازمون خیلیی خیلییی سخته که دانشجویانی که میخوان وکیل بشن سردفتری داشته باشن مشاور حقوقی باشن یا قاضی یا هر چیزه دیگه ای باید هر سال این ازمون رو بدن
52
ترسا1394-06-06
شغل دیگری جز پزشکی نیست
10465
تهمینه1394-06-04
ایا پردرامد ترین شغل زنان پزشکی است؟
204116
Narges1400-10-16
من میخوام برم بهیاری به نظرم رشته خیلی خوبی هست و بهش علاقه دارم کلا به دکتری و تجربی علاقه دارم به نظرتون برم بهیاری خوبه؟
75
مطلبی1402-01-28
بچه ها من یه اشتباه بزرگی کردم رشتم زبان بود تغییر دادم حسابداری بعد با روحیم سازگار نشد رفتم نرم افزار الان هم ۲۶ سالمه هیچی نشدم تو هیچ کدوم مهارت و استعداد خاصی پیدا نکردم بعدشم رفتم ارایشگری پولمو ریختم اشغال بعد فهمیدم کار من نیست باید علاقتونو پیدا کنید تا اخر بچسبین به اون هی تغییر ندین من پشیمونم سنمم رفت بالا دیگه از حوصله افتادم در حال حاضر یه ۲۶ ساله ی پیر و بی اعصابم
81
وبگردی