طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی خانه های مدرن اصول و قوانینی دارد که طراحان حرفه ای دکوراسیون داخلی منزل از آن ها بهره میگیرند تا شیکترین ها را خلق کنند.

اصول طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی چیزی نیست که هر کسی از پس آن بر بیاید زیرا نیازمند رعایت یک سری نکات و اصول خاص است، برای اینکه دکوراسیون ایده آل و بی عیب و نقصی طراحی کنید باید از ترفندهای طراحان دکوراسیون استفاده کنید که در این بخش از نمناک شما را با این ترفندها آشنا میکنیم.

نکات دکوراسیون داخلی

نکات مهم دکوراسیون داخلی

- نور طبیعی از اهمیت ویژه ای برای طراحان حرفه ای برخوردار است طوری که آن را اولین عنصر در طراحی میدانند، پنجره های بزرگ رو به جنوب گزینه خوبی برای دکوراسیون منزل هستند.

- سادگی نسبت به هر چیز دیگه اولویت دارد زیرا تکراری نمیشود، خسته کننده نیست و از مد نمی افتد پس دکوراسیونی به سبک مینیمال همیشه بهترین گزینه است. دکوراسیون مینیمال با همه جور سلیقه ای جور در میاد.

دکوراسیون مینیمال

طراحی دکوراسیون مینیمال

- دکوراسیون منزل باید طوری طراحی شود که متناسب با سلیقه تمام اعضای خانواده باشد و بتواند نیاز های آن ها را برآورده کند پس باید به سلیقه تمام اعضای خانواده اهمیت داد.

- برای انتخاب عناصر دکوراسیونی عجله نکنید باید برای سنجش و انتخاب آن ها وقت بگذارید اگر هم در انتخاب ان ها مطمئن نبودید باید نمونه های بیشتری ببینید و با هوشیاری دست به انتخاب بزنید.

طراحی دکوراسیون داخلی

نکات طراحی دکوراسیون داخلی

- وقتی در طراحی به دکوراسیون ایده آل تان رسیدید باید دست نگه دارید و طراحی را متوقف کنید وقتی بیشتر ادامه دهید ممکن است از مسیر دست خارج شوید.

 

حرفه ای ترین اصول طراحی دکوراسیون داخل خانه شیک و بی نظیر

446
این مطلب مفید بود ؟379
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
وبگردی