لاغری با موز
مصرف کردن موز یکی از بهترین روش ها برای لاغری و کاهش وزن است، اما چگونه باید موز را مصرف کرد تا باعث لاغری بهتر شود؟

روش های شگفت انگیز برای لاغری با موز

آیا تلاش می کنید وزن خود را کاهش دهید ؟ بیشتر ما بارها و بارها از دست دادن وزن را تجربه کرده ایم . برای کاهش وزن و نگه داشتن آن، ضروری است رژیم غذایی طبیعی و آسانی را دنبال کنیم. غذاهای سالم را انتخاب کنید. موز یک گزینه سالم است که به کاهش وزن کمک می کند. متخصصان توضیح می دهند که چگونه قند خون ، سلامت هاضمه را تنظیم می کنند. این فواید شگفت انگیز با هم کار می کنند تا نتایج کاهش وزن را بالا ببرند. خوب، آن ها چطور کار می کنند ؟ آن ها غنی از فیبر و ویتامین هستند و کالری کمی دارند. آن ها هم چنین به انقباض عضلانی که اغلب با ورزش همراه است کمک می کنند. به علاوه، آن ها در معده منبسط می شوند و احساس پری ایجاد می کنند. احتمالا تعجب می کنید که چطور می توانید شروع کنید ، با ادامه مطالعه این بخش از تناسب اندام و لاغری در نمناک از آن ها در 10 روش منحصر به فرد استفاده کنید.

10 روش برای خوردن موز برای کاهش وزن و لاغری

این میوه خوش مزه و غنی برای اضافه کردن به هر وعده غذایی مناسب است. آن ها به شما احساس خوبی می دهند و وزن را کاهش خواهند داد .مطمئن شوید که آن ها را با غذاهای سالم دیگر ترکیب کرده و برای نتیجه بهتر ورزش کنید.

1.جو دوسر و موز برای لاغری

آیا برنامه صبحگاهی روزانه شلوغی دارید ؟ جو دو سر یک راه آسان برای خوردن یک صبحانه خوش مزه و قابل هضم است. یک موز پوست کنده را به جو خود اضافه کنید تا طعم بهتری داشته باشد . تنها چیزی که نیاز دارید یک میوه خرد شده چند قطره عسل، یک فنجان شیر بادام و نصف فنجان جو است. تمام این مواد را با هم در یک شیشه مخلوط کنید. آن را شب در یخچال قرار دهید. صبح، صبحانه تازه ای نوش جان خواهید کرد.

لاغری با موز

لاغری و کاهش وزن با روش هایی عالی خوردن موز

2. پنکیک موز برای لاغری

بسیار خوب، پس بیایید بگوییم برای آماده کردن یک وعده غذایی کامل در صبح وقت دارید. پنکیک موز یک جایگزین سالم تر برای پنکیک های استاندارد ترکیبی است. آن ها ساده هستند و مواد افزودنی ندارند. یک میوه بزرگ با دوعدد تخم مرغ را در مخلوط کن ترکیب کنید. یک - هشتم قاشق چای خوری بکینگ پودر را برای پف کردن اضافه کنید. ترکیب را تا زمانی که صاف شود هم بزنید پس از آن، آن را داخل ماهی تابه بریزید و درست کنید !

3. میوه موز شکلاتی برای لاغری و کاهش وزن

شکلات دوست دارید ؟ این دستور غذا برای شما مناسب است. سس شکلات با 2 قاشق سوپ خوری روغن نارگیل آب شده و 1 و نیم قاشق سوپ خوری پودر کاکائو درست کنید. مطمئن شوید شیرین نیست. میوه رسیده موز را به صورت تکه های 1 اینچی ببرید. پس از آن، به سادگی یک خلال دندان به هر بخش موز بچسبانید و آن ها را در مخلوط شکلات فرو ببرید، هم چنین می توانید آن ها را در مغز مورد علاقه خود فرو برید.

4. اسموتی موز برای لاغری

اسموتی برای میان وعده و یا صبحانه عالی هستند می توانید از موز یخ زده یا تازه برای این دستور غذا استفاده کنید. با این حال ، استفاده از ترکیبات تازه آسان تر است. دوتا از میوه های رسیده را خرد کنید . آن ها را با استفاده از شیر بادام و شیرین کننده مورد علاقه خود به مخلوط کن اضافه و مخلوط را ترکیب کنید تا کاملا صاف شود. حتی می توانید پودر پروتیین مورد علاقه خود را به مخلوط اضافه کنید. انجام این کار قوام بیشتری به نوشیدنی می دهد.

اسموتی موز برای لاغری

 لاغری و کاهش وزن با استفاده از اسموتی موز

غلات :

غلات پر از فیبر هستند و آماده کردن آن آسان است. غلات سالم مورد علاقه خود را حتی با ریختن مقداری از میوه های گرمسیری تازه خرد شده به خصوص موز، سالم تر کنید.

6. لاغری با کره بادام زمینی شکلاتی و خامه 

جانشینی عالی برای دسر است. حتی می توانید یک موز هم برای کاهش وزن اضافه کنید.اگر گیاهخوار هستید یا نمی توانید لاکتوز بخورید این دستور بسیار عالی است . تنها دو میوه موز یخ زده را بردارید و آن ها را به مخلوط کن اضافه کنید. کاکائو و شیر بادام را مخلوط کنید.از این کرم شیرین لذت ببرید.

7. نان موزی برای کاهش وزن

نان معمولا با کاهش وزن همراه نیست، بنابراین آن را به روش سالم مصرف کنید ، نان موز چربی کم تر ی نسبت به نان های دیگر دارد.

نان موزی برای لاغری

 کاهش وزن و لاغری با مصرف نان موزی

8. سوشی موز برای لاغر شدن

نگران نباشید ،میوه شیرین موز را هر زمانیکه خواستید به دستور غذا اضافه نکنید .این دسرسوشی است. اگر می خواهید راهی خوب برای خوردن موز برای کاهش وزن داشته باشید، آن است . آن را در مخلوط آبکی و شکلاتی مورد علاقه خود غلط داده و آن را لوله کنید.

9. کره آجیلی با موز برای لاغری و کاهش وزن:

این میان وعده کلاسیک به دوران کودکی مربوط می شود. به علاوه، ساده است. میوه موز را تکه تکه کنید می توانید میوه ها را یک طرف به کره بادام زمینی و طرف دیگر در کره آجیل فروبرید. این را به عنوان یک وعده غذای سریع و سالم بخورید تا احساس پری و رضایت کنید.

10. کاهش وزن و لاغری با ماست و موز

ماست یکی دیگر از میان وعده های غذایی است. با این حال مهم است که به ماست سالم یونان پایبند باشید. میوه ها را به ماست اضافه کنید تا از فواید آن لذت ببرید. از موز برای کاهش وزن در این دستور پخت غذای خوش مزه استفاده کنید. این میوه های مناطق گرمسیری شامل چندین ویتامین و مواد مغذی ضروری هستند که بدن را در شکل و عملکرد درست نگه می دارند. متخصصان می گویند که آن ها یکی از بهترین غذاها در رژیم غذایی هستند. این مهم است اگر می خواهید وزن کم کنید. موز نیز می تواند به میان وعده های مورد علاقه شما، صبحانه و دسرها افزوده شود. از آن در دستور العمل های مد روز استفاده کنید. این کار شما را سالم و خوشحال خواهد کرد.

ماست و موز برای لاغری

مصرف ماست و موز برای لاغری

10 روش برای خوردن موز برای کاهش وزن و لاغری

4.335
این مطلب مفید بود ؟305
منبع : بخش ورزش و تناسب اندام نمناک/ح.ب/ن
وبگردی