کیف دستی مجلسی
کیف دستی های مجلسی کیف های کوچک و شیکی هستند که برای استفاده در مجالس مختلف مناسب اند، کیف های مجلسی را میتوانید با کفش یا لباس تان ست کنید.

زیباترین مدل های کیف دستی مجلسی

کیف دستی جزو مدل کیف های پرطرفدار زنانه است که معمولا خانم ها از آن در مجالس استفاده میکنند، کیف دستی های مجلسی معمولا کوچک و لوکس هستند که با در دست داشتن آن ها استایل تان جذاب تر خواهد شد.

با آمدن هر فصل جدید از سال، در اکثر فشن شوها مجموعه ای از شیکترین مدل کیف دستی ها را به نمایش می گذارند مثلا برند مشهوری مثل شنل و... کیف های جدید برای فصل جدید طراحی کرده اند.

کیف دستی مجلسی

کیف دستی مجلسی مشکی

برای انتخاب درست کیف مجلسی باید به این نکته دقت کنید که اگر لباس تان طرح شلوغی دارد بهتر کیف ساده در دست بگیرید و برعکس اگر لباس تان ساده است میتوانید با یک کیف کار شده نمای خاصی به آن ببخشید.

کیف مجلسی باید کوچک باشد پس سراغ کیف های بزرگ نروید، همچنین باید بین کیف و لباس تان هماهنگی وجود داشته باشد مثلا اگر لباس تان پولک دوزی شده است بهتر است روی کیف تان هم کمی پولک دیده شود.

کیف زنانه مجلسی

کیف زنانه مجلسی شیک

کیف های بدون بند مجلسی تر هستند و بهتر است کیف مجلسی تان از جنس های ساتن و ابریشم نروید چون زود کثیف میشوند و تمیز کردن شان سخت است.

مدل کیف دستی

مدل کیف دستی برند مشهور

کیف کوچک مجلسی

کیف کوچک مجلسی رنگی

کیف مجلسی

کیف مجلسی با طرح های جدید

کیف دخترانه

کیف دخترانه مجلسی و زیبا

کیف دستی

کیف دستی مشکی رنگ مجلسی

کیف زنانه

کیف های جالب زنانه برند معروف

 

مجلسی ترین مدل کیف دستی های زنانه + تصاویر

4.2101
این مطلب مفید بود ؟8516
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
برچسب : مدل کیف
وبگردی