مد روزترین شهرها
در این مطلب برای علاقمندان به مد و فشن های خاص لیستی از مد روز ترین شهرهای دنیا را معرفی کردیم که بهترین و شیک ترین مد های روز دنیا را آنجا وجود دارد.

بزرگ ترین شهرهای فشن و مد دنیا

هر کشوری صنعت مد و فشن خاص خودش را دارد و بعضی شهرها به مرکز مد معروف هستند. به عنوان مثال مردم لندن و انگلیس شهرت و علاقه خاصی به مد سبک خیابانی دارند و در نیویورک سیتی چندین مدرسه مد وجود دارد.
فروشگاه مد آنلاین زالاندو با در نظر گرفتن فاکتورهایی چون تعداد مدارس مد، روزنامه نگاران مد، سبک معماری و توان مالی لیستی از مد روزترین شهرهای دنیا را فراهم کرده است.

شناخت مد روزترین شهرهای دنیا

رم، ایتالیا

رم مهد هنر، فرهنگ و معماری است. علاوه بر تماشاخانه کولوسئوم و شاهکارهای هنری میکل آنژ، صنعت مد یکی دیگر از عناصر درخشان فرهنگ این شهر است. بعضی از شیک ترین برندهای جواهرات و مد مثل فندی و بولگاری از رم نشأت می گیرند.
میلان، ایتالیا

ایتالیا پر از شهرهای مد روز است و میلان یکی از این شهرهاست.هفته مد این شهر بسیار معروف است و بسیاری از طراحان مد و نمایندگی های مدلینگ را به سمت خود جذب می کند. این شهر مرکز خانه های مد کلاسیک مثل آرمانی، دولچه اند گابانا، ورساچه و به علاوه مجله معروف مد Vogue و Vanity Fair است.

شهرهای مد روز

مد روزترین شهرهای دنیا

فلورانس، ایتالیا
فلورانس یکی دیگر از شهرهای مد روز ایتالیاست و همچنین بهترین مکان برای خریدن چرم ایتالیا چون دباغ خانه های زیادی در این شهر به تجارت چرم مشغول هستند. محصولات چرم چه در فروشگاه های محلی و چه در فروشگاه های برند مثل گوچی یا سالواتوره فراگامو یافت می شود.
بوردو، فرانسه
وقتی بحث مد در فرانسه پیش می آید اولین شهری که به ذهن می رسد شهر پاریس است. اما علاوه بر پایتخت شهرهای مدگرای زیادی در این کشور وجود دارد. بوردو که در جنوب غربی فرانسه قرار دارد پر از بوتیک های شیک و مد روز است و به علاوه سبک های خیابانی آن باعث می شود توریست های زیادی به سمتش جذب شوند.
نیویورک
هر سال در فصل پاییز و بهار هفته مد نیویورک در این شهر برگزار می شود و طراحان زیادی از سراسر دنیا برای به نمایش گذاشتن طرح های خود به آنجا می روند. نیویورک بهترین مکان برای کسانی است که می خواهند درباره صنعت مد یاد بگیرند. دو تا از بهترین موسسات آموزشی مد آمریکا در این شهر واقع شده اند.
شهرهای مد روز

شهرهای مد روز دنیا

بارسلونا، اسپانیا
مد در این شهر رنگی و روشن است و بهترین فروشگاه های شهر در خیابان La Rambla در مرکز شهر هستند. خریدارها می توانند بهترین برندهای اسپانیایی از زارا تا دزیگوال در این فروشگاه ها پیدا کنند.
ونیز، ایتالیا
ونیز به تولید ماسک های عجیب که در ماه فوریه هر سال برای فستیوال کارناوال به کار برده می شود معروف است. به علاوه هنر شیشه سازی و مجسمه های شیشه ای رنگین این شهر را نیز همه می شناسند.
شهرهای مد روز

پایتخت های مد جهان

 وین، اتریش
وین یک شهر تاریخی بسیار زیبا مملو از زیباترین معماری ها و مناظر هنری است. به علاوه یکی از مد روزترین شهرهای دنیا شناخته شده است.
لندن، انگلیس
استایل خیابانی بی عیب و نقص لندنی ها در دنیا معروف است. به خصوص منطقه سلطنتی کنزینکتون و چلسی. لندن زادگاه طراحان بزرگی چون ویوین وست وود، استلا مک کارتنی، و جیمی چو می باشد.
پاریس، فرانسه
در واقع پاریس در میان شهرهای مد و فشن جایگاه اول را دارد چون صنعت مد ریشه در فرهنگ پاریس دارد.

شهر هایی که به مرکز مد معروف هستند

4.822
این مطلب مفید بود ؟211
برگرفته از بدونیم/ ر
وبگردی