مورچه های آتشین
جاری شدن سیل ویرانگر بعد از طوفان شدید هاروی در آمریکا صحنه های بسیاری را خلق کرد صحنه هایی تلخ که در بین آنها یک تصویر زیبا شکار شد ؛مورچه های آتشین با چسبیدن به یکدیگر کشتی زیبایی ساخته بودند.

اتحاد دیدنی مورچه های آتشین در طوفان هاروی آمریکا

جاری شدن سیل بعداز طوفان وحشتناک هاروی زندگی حیوانات را همانند زندگی ساکنین شهرهای مختلف تگزاس مختل کرد ، اختلالی که در موقعیت های مختلف اتحاد را نشان می داد درست مثل گروهی از لشکر مورچه ها که با چسبیدن به یکدیگر کشتی قهوه ای رنگی درست کرده و برای رهایی از سیل حرکت می کردند.

Floating FIRE ANT colonies spotted across Houston after devastating Hurricane Harvey flood

عجایب طبیعت

 

کشتی مورچه های آتشین در سیل هاروی!

 فیلم های باور نکردنی ضبط شده در شهر هوستون نشان می دهد که چگونه لشکر عظیم مورچه های آتشین برای حفظ جانشان بعد از طوفان هاروی با یکدیگر متحد شده اند ، اتحادی که از انها یک کشتی ساخته بود.این توده ها شاید یکی از عجیب ترین پدیده های طبیعت باشند، تجمعی از هزاران مورچه قرمز که برای مقابله با بالا آمدن آب و بقا به هم پیوسته اند تا روی آب غوطه ور بمانند.

مورچه های آتشین که به دلیل زاد و ولد بسیار تعدادشان میلیونی است در این وضعیت و میان سیل یک کلنی شناور بزرگ ایجاد کرده بودند که به آنها اجازه می داد در این شرایط زنده بمانند.

طوفان هاروی آمریکا

توده مورچه هایی که روی آب غوطه ور شده اند از لایه های مختلفی تشکیل شده است. مورچه های کارگر به یکدیگر چسبیده اند و شبکه ای کاملا شبیه تار و پود پارچه ایجاد کرده اند. در میان توده نیز ملکه و لاروها قرار گرفته اند که بیشترین میزان امنیت را داشته باشند. 

مورچه های آتشین در سیل تبدیل به کشتی شدند!+ تصاویر

512
این مطلب مفید بود ؟120
منبع : بخش سرگرمی نمناک /ن
برچسب : مورچه
وبگردی