آموزش نصب فلش پلیر
برای نصب بازی های محبوب در گوشی های اندرویدی، یکی از پیش نیازها برنامه فلش پلیر است که در این گزارش از نمناک با آموزش نصب فلش پلیر در اندروید آشنا خواهید شد.

آموزش نصب فلش پلیر در اندروید

برای نصب بازی های کامپیوتری قطع یقین یکی از برنامه هایی که شما به آن نیاز خواهید داشت، برنامه فلش پلیر می باشد که به شما اجازه می دهد بازی های مورد علاقه خود را در سیستم عامل ویندوز نصب کنید. اما دو سیستم عامل بزرگ دنیا، یعنی اندروید و آیفون بصورت پیش فرض این برنامه ها را ندارند و اگر شما می خواهید بازی های مورد علاقه خود را در موبایل نصب کنید، باید این برنامه را بصورت جداگانه خودتان نصب کنید.

اما دلیلی که منجر شده است دو کمپانی بزرگ اپل و گوگل این برنامه را در سیستم عامل خود بصورت پیش فرض نصب نکنند، استفاده بسیار زیاد باتری و در نهایت خالی شدن سریع باتری می باشد که به مرور زمان در چند مدت می تواند به باتری گوشی شما آسیب برساند. با این حال اگر شما قصد دارید تا این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خودتان نصب کنید، در ادامه این گزارش از نمناک بصورت مرحله به مرحله با نحوه نصب فلش پلیر در اندروید آشنا خواهید شد. همراه ما باشید.

1- وارد تنظیمات موبایل خود شوید و سپس گزینه Biometrics and security را انتخاب کنید. این گزینه به احتمال زیاد فقط در دستگاه هایی با اندروید 10 وجود خواهد داشت. در غیر اینصورت اگر این گزینه را نتوانستید پیدا کنید، بر روی گزینه جستجو از بالای صفحه بفشارید و عبارت " install unknownapps " را تایپ و جستجو کنید.

فلش پلیر

2- گزینه " install unknown apps " را انتخاب کنید و سپس فروشگاهی که از آن برنامه های گوشی خود را دانلود می کنید، دسترسی را آزاد کنید.

نصب فلش پلیر

3- سپس وارد فروشگاه مدنظر شوید و برنامه فلش پلیر را برای گوشی خود دانلود و نصب کنید.

 نصب فلش پلیر

اینک برنامه adobe flash player بر روی گوشی شما نصب شده است و می توانید از آن استفاده کنید.


نحوه استفاده از فلش پلیر در اندروید

همان گونه که مشاهده کردید، نصب فلش پلیر بر روی دیوایس های اندرویدی بسیار ساده و آسان است و هم اکنون این برنامه در گوشی شما نصب شده است. اما لازم به ذکر است که برخی از برنامه های محبوب هستند که از این برنامه بنابر دلایلی پشتیبانی نمی کنند و ناچارا شما مجبور به نصب برنامه های دیگر هستید که از این برنامه پشتیبانی می کنند.

برای مثال برنامه گوگل کروم از این برنامه پشتیبانی نمی کند و اما برنامه موزیلا فایرفاکس از این برنامه پشتیبانی می کند و اگر شما بازی فلش دارید و می خواهید آنرا در گوشی اندرویدی خود اجرا کنید، توصیه ای که ما برای شما داریم، نصب برنامه مرورگر موزیلا می باشد که می توانید فایل های فلش را به کمک آن اجرا کنید که در ادامه می توانید این برنامه را برای اندروید دانلود کنید؛

اما قبل از آن باید نرم افزار فلش پلیر را در برنامه مرورگر موزیلا فایرفاکس فعال کنید که در طی مراحل ذیل می توانید این کار را انجام دهید؛

  1. وارد تنظیمات موزیلا شوید.
  2. در تنظیمات فایرفاکس وارد پلاگینز شوید.
  3. در این بخش شما به تمام پلاگین ها دسترسی خواهید داشت. بنابراین پلاگین فلش پلیر را باید انتخاب و نصب کنید.
  4. در ادامه قابلیت Tap to play را نیز فعال کنید.

اینک شما می توانید فایل های فلش را با استفاده از این برنامه در مرورگر موزیلا فایرفاکس اجرا کنید.

فلش پلیر ، آموزش تصویری نصب فلش پلیر در اندروید

3.2137
این مطلب مفید بود ؟8948
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
برچسب : اندروید
وبگردی