دانلود همراه بانک پارسیان
اگر شما از مشتریان بانک پارسیان هستید و تصمیم به استفاده از همراه بانک پارسیان دارید، در ادامه می توانید همراه بانک پارسیان را برای اندروید و iOS دانلود نمائید.

دانلود نسخه جدید همراه بانک پارسیان

بانک پارسیان یکی از شناخته شده ترین بانک های کشور عزیزمان می باشد که در سال 1382 تاسیس شد و امروزه به عنوان دومین بانک خصوصی ایران شناخته می شود که در حال حاضر حدودا 350 شعب از این بانک در سرتاسر کشور وجود دارند که شما می توانید با مراجعه به هریک از این شعب، از خدمات بانک خصوصی پارسیان استفاده کنید. همچنین لازم به ذکر است که این بانک چهارمین بانک بزرگ کشور می باشد.

پارسیان

اما این روزها به لطف بستر خدمات اینترنتی، اغلب خدمات بانکی نیز اینترنتی شده اند و شما می توانید خدماتی همچون کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض، پرداخت تسهیلات، دریافت رمز دوم پویا و... را با استفاده از اینترنت و در هر موقعیت مکانی انجام دهید و دیگر برای این خدمات ساده، ترافیک و آلودگی وحشتناک را به همراه صف طولانی بانک را تجربه نخواهید کرد.

از این رو اگر شما از مشتریان بانک پارسیان، چهارمین بانک بزرگ کشور، هستید می توانید از برنامه همراه بانک پارسیان برای سه سیستم عامل اندروید، جاوا و iOS ارائه شده است و می توانید از آن استفاده کنید. درضمن همراه بانک پارسیان دارای کاربردها و قابلیت های کاربردی می باشد که در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک شما را با این قابلیت ها آشنا خواهیم نمود. همراه ما باشید.

قابلیت های همراه بانک پارسیان

همراه بانک پارسیان

همراه بانک پارسیان همانند سایر همراه بانک هایی که این روزها توسط عموم بانک ها در دسترس هستند، دارای قابلیت های یکسان و کاربردی است که از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های همراه بانک پارسیان می توان به موارد ذیل اشاره کرد؛

  1. رمز یکبار مصرف بانک پارسیان
  2. انتقال وجه
  3. خرید شارژ برای اپراتورهای مختلف
  4. کمک به خیریه
  5. تسهیلات
  6. بیمه
  7. مشاهده شماره شبا
  8. سود سپرده
  9. افتتاح سپرده
  10. ثبت سوابق تراکنش ها
  11. مشاهده شعب نزدیک
  12. نرخ روز ارز
  13. نوبت دهی و...

راهنمای نصب همراه بانک پارسیان برای آیفون

مراحل نصب همراه بانک پارسیان در گوشی های آیفون نسبت به گوشی های اندروید، متفاوت است. از این رو اگر گوشی آیفون دارید، برای نصب این همراه بانک باید طبق مراحل ذیل پیش بروید؛

1- از منو Home گوشی وارد تنظیمات شوید و از منو تنظیمات گزینه General را انتخاب کنید.

2- بر روی منوی Device Management کلیک کنید و سپس گزینه Profile را انتخاب کنید. هم اکنون یکی از گزینه های Nexus Original Ltd یا Seeb Co OU را انتخاب نمائید و در نهایت بر روی trust کلیک کنید.

لینک های دانلود همراه بانک پارسیان

خوشبختانه همراه بانک پارسیان برای دو سیستم عامل محبوب جهان، یعنی اندروید و iOS طراحی و منتشر شده است. همچنین بنابر خواسته کاربران این بانک، نسخه قدیمی و قبلی همراه بانک پارسیان در دسترس است و شما می توانید آنرا دانلود کنید. از این رو برای دانلود آخرین نسخه همراه بانک پارسیان برای سیستم عامل مدنظر خود در قسمت کلیک کنید؛

جدیدترین نسخه همراه بانک پارسیان برای اندروید و iOS

2.7128
این مطلب مفید بود ؟6860
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
برچسب : همراه بانک
وبگردی