پرستاری جالب سگ و گربه
سگ ها و گربه ها دسته ای از حیوانات هستند که به مدت سالیان طولانی به همراه ما انسان ها بوده اند و همیشه در حال خدمت رسانی به ما هستند.

پرستاری جالب سگ و گربه از کودک 2 ساله

امروزه حیوانات دسته ای از موجوداتی هستند که به شدت مورد آزار و اذیت برخی انسان ها قرار گرفته اند و یا حتی کشته می شوند! لازم است بدانید که حیوانات همانند ما انسان ها دارای حقوق زندگی هستند و باید این حقوق را محترم شمرد و به آنها حق زندگی در کنار هم نوعانشان داد. اما متاسفانه تنها با جستجویی ساده در صفحات مجازی می توانیم با ویدیوهای زیادی از حیوان آزاری در سرتاسر جهان آشنا شویم که قطعا برای ما ناخوشایند و دردناک هستند، را مشاهده نماییم. با این وجود باز برخی از انسان ها برای رسیدن به اهداف و منافع خود، حیوانات را مورد آزار و اذیت خود قرار می دهند و گاها آنها را می کشند که این بطور کامل از انسانیت به دور است.

از دید این انسان ها، حیوانات موجوداتی هستند که هیچ گونه عواطف و احساساتی ندارند و دائما در حال آسیب رساندن به انسان ها هستند و از این رو باید کشته شوند و حق زندگی ندارند. اما در اصل این نوعی فکر و تصور اشتباه نسبت به حیوانات است چرا که حیوانات همانند ما انسان ها دارای عواطف و احساسات خاص خودشان هستند و به هیچ وجه به ما انسان ها آسیب نمیر سانند مگر آنکه ما قصد ازار و اذیت آنها را در ذهن داشته باشیم.

سگ و گربه

مراقبت حیوانات از انسان ها در طول تاریخ 

بنابراین حیوانات دارای حق زندگی هستند و نباید به آنها آسیب رساند و به عبارتی آنها همیشه همراه ما هستند. برای مثال اخیرا ویدیویی جالب و دیدنی از یک سگ و گربه در صفحات مجازی منتشر شد که تبدیل به یکی از ویدیوهای ویروسی اخیر شد و توانست با واکنش های متعددی روبرو شود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

آیا تا به حال ویدیویی در مورد خدمت رسانی حیواناتی همانند سگ ها و گربه مشاهده کردیده؟یا لحظه ای که آنها در حال مراقبت از کودک شما هستند؟! شاید به این جواب برسید که این ایده ای احمقانه می باشد و آنها هیچ زمان نمی توانند از کودک مان نگهداری نمایند!!

پرستار کودک

پرستاری سگ و گربه از کودک دو ساله 

اگر شما چنین دیدی نسبت به این حیوانات دارید، می توانید ویدیو ذیل را مشاهده کنید که "چیکو" نام سگ و "بلا" نام گربه ای است که در کنار کودک دو ساله ای به نام "لئو" ایستاده اند و از او در حال مراقبت و پرستاری هستند و طبق گفته های فیلمبردار، آنها هر روز لئو را چک می کنند.

با این وجود این ویدیو، یکی از ویدیو های ویروسی اخیر بود و توانست به شدت در صفحات مجازی دیده شود و به تبع با واکنش های متعددی روبرو گشت.

ویدیو پرستاری جالب سگ و گربه از کودک 2 ساله ؛

پرستاری جالب سگ و گربه از کودک 2 ساله + فیلم

4.639
این مطلب مفید بود ؟363
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ف.ن
وبگردی