نیما رئیسی
امروز 3 مرداد سالروز تولد نیما رئیسی و سامان جلیلی و سالروز درگذشت محمود استاد محمد از چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه به معرفی بیوگرافی کوتاهی از آنها می پردازیم.

سالروز تولد و درگذشت هنرمندان مشهور ایرانی در 3 مرداد

سومین روز از دومین ماه تابستان از راه رسید و تا چشم برهم بگذاریم تابستان هم جایش را به پاییز خواهد داد. امروز سوم مرداد همزمان با سالروز اتفاقات تلخ و شیرین زیادی در دنیاست و برای افراد زیادی یادآور اتفاقات خوب و بد است.

سومین روز مرداد همزمان با سالروز تولد و درگذشت چند تن از چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه به معرفی بیوگرافی کوتاهی از آنها می پردازیم.

نیما رئیسی

نیما رئیسی گوینده، دوبلور و بازیگر کشورمان 3 مرداد 1354 در رشت متولد شد.درگذشت چهره های مشهور ایرانی

نیما رئیسی

نیما رئیسی تا دوران پیش از دانشگاه را در شهر ساری گذراند و با قبولی در دانشگاه به تهران آمد و کار دوبله، گویندگی رادیو و بازیگری را آغاز کرد. سریال آنها در شبکه نمایش خانگی و سریال زندگی زیباست جدیدترین کار تلویزیونی اوست.

کورش سلیمانی

کورش سلیمانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 3 مرداد 1352 در کرمانشاه متولد شد.

کورش سلیمانی

کورش سلیمانی فعالیت بازیگری خود در تئاتر و تلویزیون را از سال 1370 در زادگاه خویش و در سینما از سال 1378 با فیلم متولد ماه مهر آغاز کرد. سریال ایلدا و بچه مهندس4 آخرین کارهای تلویزیونی این هنرمند هستند.

سامان جلیلی

سامان جلیلی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان 3 مرداد 1369 در کرج متولد شد.

سامان جلیلی

سامان جلیلی شهریورماه سال 93 اولین آلبوم رسمی اش را روانه بازار موسیقی کرد و اولین بار اسفندماه همان سال روی صحنه رفت. بسیاری از تک آهنگ های سامان جلیلی با استقبال هوادارانش روبرو شده است.

محمود استادمحمد

محمود استادمحمد نمایش نامه نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر کشورمان سال 1329 متولد و 3 مرداد 1392 در تهران درگذشت.

محمود استاد محمد

محمود استادمحمد بازیگری را بازی در تئاتر آغاز کرد و پس از یک دوره مهاجرت دوباره فعالیت هنری را از سال 77 در ایران آغاز کرد . او همسر آهو خردمند بازیگر کشورمان بود.

چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته 3 مرداد

4.133
این مطلب مفید بود ؟276
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/ م.ف/ف
وبگردی