حمید لولایی
امروز 3 دی همزمان با سالروز تولد چند تن از هنرمندان و چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه به معرفی بیشتر آنها می پردازیم.

چهره های مشهور ایرانی که در 3 دی متولد شدند

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به سومین روز از دی ماه رسیدیم. امروز سوم دی همزمان با سالروز تولد چند تن از هنرمندان و چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه به معرفی بیوگرافی کوتاهی از آنها می پردازیم.

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی در چنین روزی متولد شده اند ادامه این مطلب از چهره های نمناک را از دست ندهید.

عمار تفتی

عمار تفتی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 3 دی 1360 در آبادان متولد شد.

عمار تفتی بازیگر کشورمان

عمار تفتی از 11 سالگی با بازی در فیلم ایلیا، در نقش نقاش جوان وارد دنیای هنر شد و با بازی در سریال هایی چون زیرزمین، میوه ممنوعه، شب میگذرد، ساختمان 85، خط سوم، شاید برای شما هم اتفاق بیوفتد، جلال و... در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد.

حمید لولایی

حمید لولایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 3 دی 1334 در تهران متولد شد.

حمید لولایی

حمید لولایی فعالیت در دنیای هنر را از سال 58 آغاز کرد و با بازی در نقش خشایار مستوفی در سریال زیر آسمان شهر به شهرت بیشتری در میان مردم دست یافت. این هنرمند برای بازی در فیلم چند میگیری گریه کنی سیمرغ بلورین بازیگر نقش مکمل را دریافت کرد.

فردوس حاجیان

فردوس حاجیان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 3 دی 1342 در قائم شهر متولد شد.

فردوس حاجیان

فردوس حاجیان عمو فردوس معروف یکی از نویسندگان کتاب های درسی است که با مجری گری در تلویزیون و برنامه شهرک الفبا شناخته شد.

کدام چهره های مشهور ایرانی متولد 3 دی هستند؟+ عکس و بیوگرافی

3.628
این مطلب مفید بود ؟208
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/ م.ف/ف
وبگردی