چگونه بخندیم
خنده باعث جذب عشق ، انرژی مثبت و اعتماد می شود البته خنده ای که با رعایت اصول روانشناسی روی لبها ظاهر شود پس برای این مهم باید بدانیم که کجا ، چه قدر و چگونه بخندیم.

چگونه بخندیم تا جذاب تر باشیم

معمولاً لبخند شخص را دوست داشتنی و مثبت نشان می دهد سطح جاذبه را بالا می برند و احساس علاقه ایجاد می کند . آیاهمه این لبخند ها چنین تاثیری دارند؟ ایا لبخند ساده هم جذابیت را بالا میبرد یا به موقعیتی که دران قرارداریدبستگی دارد؟ محققان پی برده اند افرادی که بیشتر می خندند بیشتر به جذابیت و دوست داشتنی بودن فکر می کنند درحالی که افرادی که ناراحت و افسرده هستند تمایل کمتری به جلب توجه دارند.
گفتنی است به عقیده روانشناسان شکل صورت و دهان نشان دهنده احساسات داخلی است وقتی به خنده فکر نکنید و همیشه ناراحت باشید روی ظاهرتان هم تاثیر میگذارد اما برخلاف این همه خنده می تواند مشکل سازهم باشد پس باید بدانیم که چگونه بخندیم و کجا بخندیم؟
چگونه بخندیم

رازهایی در مورد اینکه چقدر و چگونه بخندیم

چقدر و چگونه بخندیم تا جذابت خود را از دست ندهیم؟

اگردر موقعیتهای اجتماعی مثل بیزینس و می تینگ هازیادبخندید کمتر قابل اطمینان به نظر می رسید.
چگونه می توانیم در زمان و موقعیت درست بخندیم و بهترین تاثیر را بگیریم؟
مغز انسان نمی تواند خنده قلابی و واقعی را از هم تشخیص دهدبنابراین هردوبرای سلامتی مفیداست. وقتی درمحیط های اجتماعی قرار می گیرید خیلی نخندید چون هدف شما تراوش اعتماد به نفس و حس مثبت به طرف مقابل است.
خنده یک نوع پیوند انسانی برای برقراری ارتباط است ، اگه شخصی هستید که اغلب به شما می گویند افسرده و ناراحت کنار گیر هستید واقعا ناامیدکننده است چرا که رفع این ایراد کار چندان سختی نیست و شما تنها با یک لبخندتصنعی می توانید به مرور از این وضعیت رها شوید.
شاید خنده دار باشد اما بیشتر افراد خنده حقیقی ومصنوعی راازهم تشخیص نمی دهداما هر چقدر هم تصنعی باشد اندورفین ترشح میکند.
اغلب آقایان لبخندخانم ها را به عنوان شوخی برداشت می کنند، لبخند و خنده خانم ها در جاذبه بسیار موثر است اگرچه برای هر دو جنس است از نظر آقایان شوخی در جذابیت خانمها ضروری است اگر آقای خانمی را بخنداند احساس می کند موفق شده است ؛ پس اگر شخصی را دوست دارید از این روش استفاده کنید اگر می خواهید فردی را مجذوب خود کنید از جوک ها استفاده کنید.
 
چند مدل خنده تاثیر گذار
همه ما دوست داریم در موقعیت های مختلف دوست داشتنی باشیم و خنده هم یک سلاح ساده برای رسیدن به مقصد است و راه های مختلفی که می توانیم بخندیم تا نتیجه بهتری بگیریم وجوددارد ، بهتر است بعضی از مدل خنده ها را بشناسید تا شاید در روابط اجتماعی و خانوادگی موفق تر عمل کنید.
نگاه غیر مستقیم و خنده
این نوع خنده چه در خانم ها و چه در آقایان جذاب است در آقایان وقتی خانم ها احساس گرمی می کنندحس حفاظتی و مردانگی در آنها ایجاد می شودچون می خواهند مراقب همسرشان باشند به خصوص اوایل زندگی.
لبخند با لبهای بسته
پیشتر ها اوقات لبخند ها با لبهای بسته است که دندان ها را مخفی می کند بنابراین که شخص خانم است یا آقا این رفتار را می شودمتفاوت معنی کرد خانمها اغلب تمایل دارند اینطور باشند که همه جا حقیقت یاحس منفی را پنهان کنند عده دیگری از خانم ها با این مدل خنده نشانه رد کردن نظر یا چیز دیگری را نشان می دهند.
خندیدن از ته دل
هنگامی که به دوستانتان می رسید یا از رئیس تان درخواستی دارید از تکنیک ته دل خندیدن استفاده کنیدالبته باید دانا باشیدکه چه موقع از این تکنیک ها استفاده کنید زیرا ممکن است دیگران فکر کنند فرد جدی نیستید

چقدر و چگونه بخندیم تا جذاب تر باشیم

3.2247
این مطلب مفید بود ؟15691
منبع : بخش سبک زندگی نمناک/ز.ن
برچسب : جذب افراد
وبگردی