آموزش نصب ویندوز 8
ویندوز 8 یکی دیگر از نسخه های محبوب ویندوز است که در این گزارش از نمناک با مراحل نصب ویندوز 8 بصورت قدم به قدم آشنا خواهید شد.

آموزش تصویری نصب ویندوز 8

ویندوز 8 یکی دیگر از ورژن های ویندوزهای مایکروسافت می باشد که با وجود عرضه این نسخه از ویندوز در سال 2012، هنوز دارای میلیون ها یوزر در سطح جهان می باشد و علت اصلی آن هم کاربردی بودن این نسخه از ویندوز می باشد که واقعا یک نسخه کامل از مایکروسافت با ده ها قابلیت جدید نسبت به ویندوز 7 می باشد. از این رو اگر شما قصد نصب این نسخه از ویندوز را دارید، در ادامه این گزارش از نمناک شما را با آموزش نصب ویندوز 8 بصورت مرحله به مرحله در این گزارش از نمناک آشنا خواهیم نمود. همراه ما باشید.

امکانات لازم برای نصب ویندوز 8

-32 بیت64 بیت
حافظه (RAM)1 گیگابایت2 گیگابایت
پردازنده (CPU)1 گیگاهرتز1 گیگاهرتز
فضای هارد (HDD)16 گیگابایت20 گیگابایت
گرافیک (GPU)DirectX 9 با پشتیبانی WDDM 1.0DirectX 9 با پشتیبانی WDDM 1.0

موارد بالا حداقل هایی هستند که برای نصب ویندوز 8 به آن نیاز دارید و اگر مشخصات کامپیوتر شما از حداقل های بالا بیشتر، بی شکتجربه رابط کاربری سریع و بهتری خواهید داشت. اینک در ادامه مراحل نصب ویندوز 8 بصورت قدم به قدم آموزش داده خواهند شد که باید بصورت مرحله به مرحله پیش بروید؛

1- اولین مرحله از مراحل نصب ویندوز 8، ریستارت کردن کامپیوتر و سپس وارد شدن به بایوس یا ویندوز بوت می باشد. لازم به ذکر است که این مرحله در کامپیوتر ها، متفاوت است چرا که در برخی از کامپیوترها از طریق کلیدهای مختلف می توانید به صفحه بوت منتقل شوید که این کلید در صفحه اولی که بعد از روشن کردن کامپیوتر ظاهر می شود، نوشته شده است. اما بطور کلی کلید های ذیل هستند؛

  • کلید delete
  • کلید esc
  • کلید F12
  • کلید F2

سپس گزینه CD/DVD Boot را انتخاب کنید و پند ثانیه صبر کنید.


2- اینک صفحه نصب ویندوز 8 برای شما ظاهر خواهد شد که باید بر روی گزینه Install now کلیک کنید.

نصب ویندوز 8


3- قوانین ویندوز قابل رویت هستند که در صورت موافقت، گزینه I acceot the license terms را باید به حالت انتخاب دربیاورید و سپس گزینه Next را انتخاب کنید.

ویندوز 8


4- گزینه دوم یعنی Install windows only را انتخاب کنید.

نصب ویندوز 8


5- درایو مورد نظر خود را که تصمیم دارید ویندوز بر روی آن نصب شود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که درایویی که قبلا ویندوز بر روی آن نصب شده است، همزمان با ورود به این صفحه در حالت انتخاب در آمده است و تنها کافی است که بر روی Next کلیک کنید.

نصب ویندوز 8


6- مراحل نصب ویندوز شروع شده است که بصورت خودکار نصب خواهد شد و نیازی به شما ندارد و تنها در چند دقیقه نصب خواهد شد. توجه داشته باشید که ویندوز بصورت خودکار چند باری ریستارت خواهد شد.

نصب ویندوز 8


7- بعد از چند دقیقه نصب خودکار ویندوز، شما به صفحه تنظیمات اولیه ویندوز منتقل خواهید شد که باید یک سری تنظیمات اعم از زمان، زبان، رنگ تم و... را انتخاب و ثبت کنید.

شخصی سازی


8- در انتها پیغام Finalizing your settings را می توانید مشاهده کنید.

نصب ویندوز 8


9- پیغام های خوش آمد گویی ویندوز در طرح ها و رنگ های مختلف اجرا خواهند شد....

ویندوز 8


10- تبریک! شما با موفقیت توانستید ویندوز 8 خود را نصب کنید.

ویندوز 8

 

نصب ویندوز 8 ، آموزش تصویری نصب ویندوز 8

4.4356
این مطلب مفید بود ؟31442
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
برچسب : ویندوز
وبگردی