مهدی قایدی

شرط استقلال برای فروش قایدی به الاهلی

تاریخ انتشار : 28 مرداد 1400کد مطلب : 11726زمان مطالعه : 2 دقیقه
باشگاه استقلال فروش مهدی قایدی به تیم شباب الاهلی امارات را حضور این مهاجم در بازی آسیایی مقابل الهلال مشروط کرده است.

مهدی قایدی چند روزی است که در کشور امارات به سر می برد و از همان زمان حضورش در این کشور شایعه انتقالش به تیم شباب الاهلی منتشر شد.

در حالی که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با فروش قایدی مخالفت کرده بود، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال هم برای مذاکره با باشگاه شباب الاهلی و نهایی کردن این مذاکره راهی امارات شد.

با وجود اینکه هنوز هیچ خبری از باشگاه استقلال درباره قایدی منتشر نشده است، رسانه های اماراتی حضور این بازیکن در تیم شباب الاهلی را قطعی عنوان کرده اند.

قایدی که همچنان با استقلال قرارداد دارد، با مبلغی بیش از 2 میلیون دلار به الاهلی فروخته می شود تا استقلال هم از این طریق بتواند بخشی از مطالبات و بدهی های خارجی خود از جمله بدهی سنگین به «آندره استراماچونی» سرمربی ایتالیایی را بپردازد.

«UAE Sport News» شب گذشته مدعی شد استقلال برای فروش قایدی به شباب الاهلی شرط کرده است که این مهاجم بعد از بازی استقلال با الهلال به امارات برود.

استقلال روز 22 شهریور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در کشور امارات (به عنوان زمین بی طرف) به مصاف الهلال می رود و مدیران استقلال قصد دارند قایدی را برای آن مسابقه در اختیار داشته باشند.

به گزارش مهر: در این صورت قایدی سه دیدار نخست شباب الاهلی در لیگ امارات را از دست می دهد و سپس از هفته چهارم و بازی با شارجه می تواند به این تیم کمک کند.

این در حالی است که احمد نورالهی هافبک سابق پرسپولیس هم که به شباب الاهلی پیوسته روز گذشته نخستین تمرین خود را با این تیم برگزار کرد.

شباب الاهلی امروز در نخستین هفته لیگ امارات به مصاف تیم الامارات می رود و طبق اعلام روزنامه «البیان»، نورالهی در این مسابقه در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت.

سرمربی شباب الاهلی «مهدی علی» مربی ایرانی الاصل است که سابقه هدایت تیم ملی فوتبال امارات و رویارویی با تیم ملی ایران را هم دارد.

انتهای پیام/م

شرط استقلال برای فروش قایدی به الاهلی

52
این مطلب مفید بود ؟20
برچسب : مهدی قائدی
وبگردی