لاغری شکم

روش لاغری شکم با آب گرم و آب کردن شکم حمام

کد مطلب : 11984تعداد نظرات : 1 نظرزمان مطالعه : 3 دقیقه
بسیاری از افراد به دنبال روش هایی برای لاغری شکم هستند، یکی از روش های کاربردی و آسان برای لاغری شکم استفاده از آب گرم است.

روش جدید و آسان برای لاغری شکم با استفاده از آب گرم

یکی از مشکلاتی که امروزه بسیاری از افراد در عصر تکنولوژی دچار آن هستند بی تحرکی است . یکی از عوارض شایع بی تحرکی وپشت میزنشینی بسیاری از افراد در دنیای امروزی چاقی و اضافه وزن است. افراد بی تحرک رفته رفته چاق می شوند و به چاقی شکمی دچار خواهند شد.

رها شدن از چربی های اطراف شکمی و لاغری کاری طاقت فرساست و با انجام حرکات ورزشی امکان پذیر اما بسیار سخت است اما راه های آسانتری نیز برای لاغری و کاهش وزن بدون رژیم و ورزش وجود دارد.

در ادامه این بخش از ورزش و تناسب اندام نمناک شما را با روش جدید لاغری به شما معرفی می کنیم.

روش لاغری با کمپرس آب جوش

گذاشتن کمپرس های مخصوص آب داغ چندین بار در روز سبب شکستن چربی های شکمی و پهلو خواهد شد. تحقیقات ثابت کرده است که افرادی که آب جوش و ولرم زیاد مصرف می کنند و چندین مرتبه در روز شکم خود را با آب داغ ماساژ می دهند سریعتر لاغر می شوند . آب جوش با افزایش شریان های خونی در توده های چربی تحرک ایجاد می کند و سبب کاهش تراکم و انباشته شدن آن ها می شود.

کاهش وزن با نوشیدن آب گرم یا ولرم

خوردن روزانه مقداری آب گرم منافع بسیار زیادی برای سلامتی بدن و کاهش وزن بدن دارد. خوردن آب گرم بعد از هر وعده غذایی سبب هضم بهتر مواد غذایی و کارکرد دستگاه گوارش می شود.برای کاهش وزن و افزایش سرعت متابولیسم بدن روزانه قبل از هر وعده غذایی آب بنوشید.

آب گرم سبب پاکسازی چربی های مواد غذایی به جامانده در سیستم گوارشی می شود و سبب افزایش هضم مواد غذایی می شود. آب گرم با پاک کردن مواد سمی از بدن مشکلات نفخ معده و یبوست را درمان می کند.

در میان هر وعده غذایی یا بعد از هر وعده غذایی مقداری آب گرم به صورت جرعه جرعه و آهسته بنوشید به جای خوردن آب معمولی از آب گرم استفاده شود.

روش لاغری شکم

1. یبوست

برای درمان یبوست شما نیاز به نوشیدن آب دارید. آب گرم جریان گردش خون را افزایش می دهد و به نرم تر کردن روده ها کمک می کند.

2. نوشیدن آب برای سم زدایی

برای سم زدایی بدن لازم است که آبی که می نوشید هم دمای بدن و یا آب گرم باشد. می توانید به آب گرم آب لیمو تازه، دارچین، کرفس، خیار و نعناع تازه اضافه کنید.

3. نوشیدن آب گرم برای تسکین درد

نوشیدن آب گرم برای درمان سردرد و یا التهاب بدن ضروری است . استفاده از آب گرم سبب جریان بهتر خون در خانم هایی که درد های قاعده گی دارند خواهد شد ودردهای قاعدگی را کاهش می دهد.

کاهش وزن و لاغری

4. نوشیدن آب گرم برای هضم مواد غذایی

نوشیدن آب گرم ناشتا هنگام صبح سبب افزایش فعالیت سیستم گوارشی و هضم غذا می گردد.

چه میزان آب برای لاغری باید نوشید؟

نوشیدن 8 لیوان آب در روز را توصیه می کنند. افرادی که تعرق بالایی دارند یا به طور منظم ورزش می کنند، احتمالا به نسبت افرادی که چندان فعال نیستند به آب بیشتری نیاز دارند. لازم است افراد مسن و مادران شیرده نیز نسبت به نوشیدن و جذب آب توجه بیشتری داشته باشند.

آب برای لاغری شکم

لاغری و کاهش وزن با حمام

افرادی که می خواهند لاغر شوند هر روز به حمام بروند زیرا استحمام سبب از بین رفتن بلغم خواهد شد. استحمام در حفظ سلامتی بدن تاثیر زیادی دارد زیرا سبب باز شدن منافذ پوست و تعریق شده و افزایش رطوبت بدن می شود.

افرادی که تمایل به لاغری و کاهش وزن دارند بهتر است هر روز صبح و ناشتا و قبل از استحمام روزانه آب بنوشند.طولانی شدن مدت استحمام سبب سستی جسم، آسیب عصب، تحلیل حرارت غریزی و کم اشتهایی نسبت به غذا خواهد شد.

روش لاغری شکم با آب گرم و آب کردن شکم حمام

4.4795
این مطلب مفید بود ؟70689
منبع : بخش ورزش و تناسب اندام نمناک/ح.ب /ن
برچسب : لاغری سریع
1 نظر به ثبت رسیده است
++++1400-12-03
معده پر اگه آب ولرم بخورین هرچی خوردین رو بالا میارین، این یه روشیه که بعضیا ازش برای لاغری استفاده میکنن ! من چنبار نمیدونستم برا دل درد آب ولرم خوردم بعد غذا سریع حالم بهم خورد بالا آوردم بعدم یجا خوندم فهمیدمو دیگه با معده پر نمیخورم اما ناشتا خوردنش خوبه
21
وبگردی