زیباترین چشم
زیباترین چشم های جهان متعلق به یک دختر بچه افغان می باشد، چشم های زیبای این دختر افغان دیده های بسیاری را به خود متحیر کرده است.

زیبایی خیره کننده چشمان دختر افغان

زیبایی نعمتی ذاتی و یک خصوصیت فردی است که خداوند به اشکال مختلف در نهاد هر انسانی قرار داده است و هرکسی به نوعی از آن برخوردار است ولی همیشه هستند افرادی که در یک نعمت نسبت به دیگران برتری دارند و در مورد زیبایی چهره این مورد را در برخی از افراد به خوبی میتوان دید و به خوبی تمایز را در چشمان خیره کننده ی آنها شاهد بود مثل دختر بچۀ افغان که تصاویرش را در این بخش از گوناگون نمناک می بینید.

سالها پیش در ژوئن 1985 " مک کوری" همراه تیم فیلمبرداری نشنال جئوگرافیک، پرتره ای از یک دختر افغان ثبت کرد که تبدیل به ماندگارترین تصویر قرن بیستم شد. پرتره ای که یک دختر چشم رنگی که شال آجری بر سر داشت را به تصویر کشید اما این تنها تصویر از دختران زیبای افغان نبود، دخترانی که برخی آنها را نماینده رنج کودکان در کشورهای جنگ زده میدانستند بلکه تصاویر بسیار دیگری از آنها منتشر شد که یکی از آنها مربوط به دختر بی نام و نشانی است که چهره ی زیبایش را در این مطلب مشاهده می کنید.

چشم دختر افغان

داشتن چشمانی زیبا و با رنگی منحصربه فرد از ویژگی های دختران مناطق خاصی از افغانستان و پاکستان است که بنا به دلایل اقلیمی و بومی پدیدار شده است و نظر هر عکاس در جستجوی سوژه ای خاص و جذاب را به خود جلب می کند.

چشم دختر افغان

دختر ناشنانسی که عکسهایش را مشاهده می کنید یکی از همین سوژه ها بود که عکاس معروفش نتوانست آن را ندید بگیرد و از ابعاد مختلف و در استایل های گوناگون از آن تصاویری ثبت کرد.

چشم های بسیار زیبا

زیبایی چشم دختر

دختری افغان با زیباترین چشم های جهان + تصاویر

4.2219
این مطلب مفید بود ؟18336
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ح.ب/ن
وبگردی