ساخت ایمیل یاهو

آموزش تصویری ساخت ایمیل در یاهو

کد مطلب : 14661زمان مطالعه : 2 دقیقه
اگر بنابر هر دلیلی، نیاز فوری به ساخت ایمیل یاهو دارید، خیلی ساده و در طی چند مرحله می توانید اقدام به ساخت حساب کاربری خود در یاهو نمایید.

آموزش ساخت ایمیل در یاهو

در چند سال گذشته، زمانیکه گوگل جایگاه مناسب خودش را بدست نیاورده بود، یاهو پل ارتباطی میان عموم کاربران اینترنت بود که شما با داشتن حساب کاربری در یاهو می توانستید به هر شخص مدنظر خود ایمیل یا نامه الکترونیک ارسال کنید. اما بعد از رونمایی از گوگل و قابلیت های آن، اکثر کاربرانی که در یاهو حساب کاربری داشتند، به گوگل کوچ کردند. اما این در حالی است که یاهو هنوز همانند گذشته وجود دارد و تعداد زیادی از کاربران از این طریق اقدام به ارسال ایمیل و نامه الکترونیک می نمایند. از این رو اگر شما مایل به استفاده از یاهو هستید، در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک، شما را با نحوه ایجاد و ساحت ایمیل یاهو آشنا خواهیم ساخت. همراه ما باشید.

یاهو

1. در قدم اول باید با استفاده از لینک ذیل، وارد صفحه لاگین یاهو شوید.

2. در این صفحه می توانید هم وارد حساب ایمیل یاهو شوید و هم اینکه حساب جدید بسازید. برای ساخت ایمیل یاهو، باید گزینه Create an account را انتخاب کنید.

یاهو

3. در این بخش باید اطلاعات کلی خود را برای ساخت حساب ایمیل یاهو وارد کنید. این اطلاعات عبارتند از نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل، پسوردی که می خواهید روی ایمیل یاهو شما قرار گیرد، شماره تلفن، تاریخ تولد و جنسیت. توجه داشته باشید که جایگاه های خالی را با دقت پر کنید چرا که اگر پسورد خود را فراموش کنید، باید با وارد کردن اطلاعات اولیه خود، آنرا بازیابی کنید. سپس گزینه Continue را انتخاب کنید.

اطلاعات شخصی یاهو

4. در مرحله قبل شماره تلفن خود را وارد کردید. اما در مرحله بعد، مجددا باید درست یا نادرست بودن شماره تلفن خود را بررسی کنید چرا که برای تایید حساب ایمیل شما، پیامکی از جانب یاهو ارسال خواهد شد که تاییدیه حساب کاربری شما خواهد بود. از این رو اگر شماره در این بخش درست است، گزینه Text me a vrification code را انتخاب کنید.

تایید شماره تلفن

5. پیامک تاییدیه شماره تلفن، در طی چند ثانیه برای شما ارسال خواهد شد که حاوی کد 5 رقمی می باشد و این کد را باید در این مرحله وارد کنید. بعد از وارد کردن کد، گزینه Verify را انتخاب کنید.

تایید ایمیل یاهو

6. اینک حساب کاربری شما در یاهو ساخته شده است و می توانید از قابلیت های یاهو استفاده کنید. برای اتمام مراحل، گزینه Done را انتخاب کنید. سپس با استفاده از لینک درج شده در مرحله اول، وارد صفحه لاگین شوید و اطلاعات حساب خود را وارد کنید.

ساخت ایمیل یاهو

هم اکنون شما مراحل ساخت ایمیل یاهو را با موفقیت گذراندید و می توانید از حساب کاربری خود در یاهو استفاده کنید.

آموزش تصویری ساخت ایمیل در یاهو

4.1195
این مطلب مفید بود ؟15837
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
وبگردی