گیجگاه

گیجگاه از 12 مهرماه به سینماها می‌آید

تاریخ انتشار : 6 مهر 1402کد مطلب : 16536تعداد نظرات : 2 نظر
فیلم سینمایی «گیج‌گاه» ساخته عادل تبریزی، از 12 مهرماه در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

تسنیم:بعد از دوسال انتظار، فیلم سینمایی «گیج‌گاه» ساخته عادل تبریزی، از 12 مهرماه در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود. ارسلان امیری و عادل تبریزی نویسندگی این اثرسینمایی را به عهده دارند و حنیف سـروری و میرولی‌اله مدنی تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

در خلاصه داستان گیجگاه آمده است:آشنایی زنی بنام مهتاب و مردی بنام حسن خشنود، شبیه قصه هاست، شبیه زندگی، شبیه سینما، شبیه روزگاری که خوش می‌ گذشت...

«گیج‌گاه» در سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر رونمایی شد و در همان ایام مورد استقبال مخاطبان و منتقدان قرار گرفت و در دو بخش بهترین کارگردانی فیلم اول و بهترین تدوین فیلم کاندیدا شد.

این فیلم سینمایی در فستیوال‌های خارجی هم خوش درخشید و در عرصه جهانی موفق به دریافت جایزه از چهلمین دوره فیلم های ورزشی میلان ایتالیا، جایزه بهترین فیلمنامه از شانزدهمین دوره چبکساری روسیه شده است و به صورت رسمی برای حضور چهل‌وسومین دوره فیلم های ورزشی پالرمو ایتالیا، بیستمین جشنواره فرشته تابناک در روسیه، نهمین جشنواره شیملا هندوستان و نهمین جشنواره سینه لا ویستا آرژانتین انتخاب شد.

حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد الهی، مریم همتیان، ایمان اسماعیل پور، علی باغفر، حامد شیخی، داودونداده، وحید رحمتی باحضور فرهاد آییش با معرفی علی راد و با هنرمندی جمشیدهاشم پور (آریا) و خاطره سازانی همچون رضا صفایی پور و حسن رضایی در این فیلم بازی کرده‌اند.

این فیلم با سرمایه‌گذاری شخصی محمد حسینخانی و حنیف سروری و همچنین مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته و تولید شده است. «گیج‌گاه» توسط موسسه فرهنگی تبلیغاتی «بهمن‌سبز» و به سرگروهی سینما آزادی اکران می‌شود.

انتهای پیام/م

گیجگاه از 12 مهرماه به سینماها می‌آید

51
این مطلب مفید بود ؟10
2 نظر به ثبت رسیده است
وبگردی