ترمیم سوختن مو

درمان و ترمیم سوختن موها با رنگ و دکلره + آموزش کامل

کد مطلب : 21330تعداد نظرات : 26 نظرزمان مطالعه : 10 دقیقه
برای ترمیم کامل و قطعی موهای سوخته و آسیب دیده توسط رنگ و دکلره کافیست از این روش درمان 4 هفته ای کمک بگیرید، خواهید دید که موهایتان زیبا و نرم و درخشان شده اند.

چگونه می توانیم سریع و ایمن موهای آسیب دیده دکلره شده را ترمیم کنیم؟

تنوع در زیبایی موها و استفاد از رنگ های مختلف زیبایی خاصی به موهای شما می بخشد.اما گاهی عدم مراقبت در انتخاب رنگ و یا دکلره مناسب نه تنها زیبایی موهای شما را ازبین می برد بلکه باعث سوختن آن نیز می شود. آیا شما موهایتان را دکلره کرده اید و موهایتان آسیب دیده و خیلی سفید شده است؟ پس این بخش از دنیای مد نمناک را برای ترمیم موهایتان بخوانید چراکه راه حل ترمیم موهای آسیب دیده را در این بخش خواهیم گفت.

ما یک راهنمای کامل برای آموزش نحوه ترمیم موهای آسیب دیده با چندین روش را برایتان آورده ایم که برای انجام این کار، یک درمان اصلاحی 4 هفته ای برای شما داریم و یا اگر یک روش بسیار سریع تر را ترجیح می دهید، می توانید آنچه را که ما آن را درمان معجزه می نامیم امتحان کنید، اما این روش یک تغییر زندگی واقعی برای کسانی است که موهای دکلره شده دارند. پس بیایید شروع کنیم اما اول، اجازه دهید تا قبل از اینکه به همه چیز برسیم، دانش کمی داشته باشیم تا بفهمیم چطور مو به عامل دکلره واکنش نشان می دهد و آسیب می بیند.

4 قانون برای موهای آسیب دیده، سفید شده و یا سوخته شده

اول از همه، اینکه آرام باشید و قبل از این که درمان 4 هفته ای مان را امتحان کنید،باید ببینید که اگر موهای شما به تازگی سفید شده، باید مطمئن شوید که هیچ آسیبی به آن وارد نمی شود. بله، شما در حال حاضر موهای آسیب دیده و یا سوخته ای دارید، بنابراین در برابر بسیاری از فرایندهای شیمیایی و غیر شیمیایی آسیب پذیر است و از آنجا که موهای شما فاقد روغن است و رطوبتش را از دست داده است، ما باید آن را با دادن رطوبت و محصولاتی که به نزدیک کردن پوستش کمک می کنند، تقویت کنیم تا مو بتواند رطوبت خود را حفظ کند و قوی تر شود.

ترمیم موهای سوخته

قانون 1:از شامپو سخت برای حداقل یک هفته خودداری کنید:

اگر فکر می کردید ما به شما توصیه می کنیم تا یک هفته موی خود را نشورید، نگران نباشید، لازم نیست این کار را بکنید... ما می دانیم که برخی از مردم این نصیحت را می دهند، اما به نظر ما، کاملاً ضروری نیست.

شاید در گذشته درست بوده باشد که محصولات مو به اندازه کافی موثر نبودند، اما این مورد دیگر صادق نیست.اول بیایید درک کنیم که چرا بسیاری از مردم فکر می کنند که موهای سفید شده را نمی توان شست.در واقع، شامپوهای معمولی تمایل دارند تا موهای طبیعی را از بین ببرند و این چیزی نیست که شما می خواهید.

استفاده مداوم از شامپو در حالی که موی شما آسیب دیده است، ممکن است خشکی آن را بدتر کند.علاوه بر این، اگر پوست سر چربی دارید، استفاده نکردن از شامپو ها به مدت یک هفته به چربی سرتان اجازه می دهد تا پوست سر و موهایتان را نرم کند.درست است، اما ما راه هایی برای دور زدن آن داریم.

به طور جدی، آیا مایلید برای یک هفته از شستن موی خود صرف نظر کنید؟ بسیار خوب، اگر شما تنها در یک جزیره زندگی می کردید … احتمالا می توانستید، اما در زندگی واقعی داستان کمی پیچیده تر می شود….

پس چه کار می توان کرد؟من به شما توصیه می کنم که به جای شامپو منظم، برخی از نرم کننده های تمیز کننده مانند تمیز کننده نارگیل استفاده کنید.این نوع نرم کننده های تمیز کننده به " تمیز کردن موی شما کمک می کنند، اما به عنوان یک شامپو معمولی خشک نمی کنند، بلکه به جای آن، رطوبت اضافی را به موهای تازه دکلره شده اضافه می کنند.

یک کار دیگر این است که اطمینان حاصل کنید که شامپو معمولیتان شامل مواد شوینده های بسیار خشن، مانند سدیم لوریل سولفات و سدیم لورث سولفات (SLES) نباشد.

درمان موهای سوخته

قانون 2:با اتو مو و سشوار خداحافظی کنید!

سشوار کشیدن، اتو کردن و دیگر ابزارهای سبک که به طور مستقیم به مو اعمال می شوند، آسیب بیشتری به آن وارد خواهند کرد.استفاده از هر یک از این ابزارهای سبک را حداقل برای الان کنار بگذارید زیرا فقط به موهایتان آسیب می رسانید، بهتر است (همانطور که قبلاً گفته شد) از آسیب بیشتر جلوگیری کنید.حتی اگر اسپری استفاده کنید، خشک کردن و اتو کردنش هنوز به مو آسیب می رساند، اما به درجه کمتری و رطوبت طبیعی خود را از دست می دهد.

قانون 3:استفاده از نرم کننده و روغن های مغذی:

خب، در اینجا بزرگترین سلاح برای ترمیم موهای آسیب دیده و دکلره شده وجود دارد. چطور می توان موهای دکلره شده و آسیب دیده را درمان کرد؟این جمله را بارها و بارها تکرار کنید:"نرم کننده بهترین دوست من است". این روش بسیار مفید بعد از دکلره کردن مو است.

نرم کننده مو

هرگز اجازه ندهید بدون درمان نرم کننده ای بمانید این فقط یک نرم کننده عادی نیست که شما باید آن را بزنید. شما همچنین باید یک نرم کننده مو برای کمک به مو برای حفظ رطوبت خود در طول روز داشته باشید، به خصوص در هوای بسیار گرم و سرد و آن ترکیب قدرتمندی برای حفظ سلامت موی شما است.

قانون 4:نرم کنندگی عمیق را برای کمک به بازسازی موی خود انجام دهید.

نرم کننده عمیق با نرم کننده معمولی تفاوت دارد تفاوتشان این است که موادشان دارای وزن مولکولی پایینی اند که از موانع عبور می کنند و می توانند به لایه های عمیق تری مثل کورتکس (مرکز) تار مو نفوذ کنند.

بنابراین، موارد بالا، چهار قاعده ای هستند که شما در ابتدا می توانید به عنوان دستورالعمل های کلی در مورد نحوه ترمیم موهای دکلره شده خود دنبال کنید.در صورتی که این کار را انجام ندهید، مهم ترین چیز این است که اجازه دهید موهایتان رطوبت خود را حفظ کند و به آن کمک کند ه هر روز، قوی تر و مستحکم تر شود.

موهای دکلره شده

شما می توانید یک مرحله را ویرایش کنید، یک محصول را تغییر دهید، یک قدم دیگر به آن اضافه کنید و یا بر روی تکنیک های دیگر برای احیای موهای خود تمرکز کنید، اما باید مطمئن شوید که تا زمانی که موی شما به حالت قبل خود بازنگشته یا نزدیک به خود سالم قبلی اش نشده است، کار خود را انجام و ادامه می دهید.

اگر موهایتان آسیب دیده، می توانید درمان 4 هفته ای ما را امتحان کنید. البته، اگر درمان به اندازه کافی برایتان مفید نبود، ممکن است موهای شما بیش از حد آسیب دیده باشد و ممکن است در بخش بعدی مورد بحث قرار گیرد. یا، شما هم می توانید به دنبال کمک چند متخصص مو در سالن ها باشید.

در ذهنتان داشته باشید، با این روش ترمیمی، ممکن است در هفته اول مویتان بهتر شود، اما باز به کارتان ادامه دهید. این مهم ترین هفته است که در آن ما نیاز به اشباع کردن موهای خود با اسیدهای چرب خوب داریم، مثل کراتین برای "بازسازی".

همچنین لطفاً به خاطر داشته باشید که بسته به موقعیت و علاقه خودتان می توانید درمان را کاملاً بهبود دهید. هیچ چیز اجباری نیست.

هفته اول درمان:

  • هر روز از این برنامه روتین شبانه و 3 ساعت پیش از خوابیدن پیروی کنید:
  • ماسک روغن نارگیل به موهایتان بزنید و اجازه دهید به مدت سه ساعت بماند.
  • از شامپو بدون sls و یا نرم کننده تمیز کننده استفاده کنید.
  • از ماسک نرم کننده عمیق مو برای شب استفاده کنید. (می توانید یک کلاه دوش قابل استفاده روی موهایتان بزنید و اجازه دهید یک شب بماند) و صبح روز بعد بشویید.
  • از نرم کننده حاوی کراتین استفاده کنید و در نهایت موهایتان را بدون سشوآر و هر گونه حرارت مستقیم خشک کنید.

توجه:

مهم ترین نکته در مورد روغن نارگیل برای مو این است که به شفت مو نفوذ می کند تا از درون رطوبت رسانی کند و به ترمیم موهای آسیب دیده کمک کند.این یک روش مطمئن برای داشتن موهای قوی تر و سالم تر است.

روغن نارگیل مو

مقداری روغن نارگیل را به موهای خود ماساژ دهید; روی موها و نه روی پوست سر.موهای خود را با یک کلاه بپوشانید و بگذارید ماسک روغن نارگیل حداقل سه ساعت بماند, بله می دانم که خیلی طول می کشد اما شما می خواهید موهایتان آن را تا حد ممکن جذب کند.می توانید موهای خود را با حوله بپوشانید و یا از کلاه حمام استفاده کنید.

بعد از چند ساعت, شما آماده شستن موی خود هستید. به یاد داشته باشید که از یک شامپو بدون sls یا یک نرم کننده تمیز کننده استفاده کنید، هر دو بسیار ملایم هستند و به سادگی هر گونه کثیفی و یا چربی را پاک می کنند.

ما تازه از روغن نارگیل استفاده کرده ایم, بیشتر آن ها به داخل شفت مو نفوذ کرده اند, اما همچنین می خواهیم مقداری از روغن نارگیل را حفظ کنیم و نمی خواهیم از یک شامپو قوی استفاده کنیم.

درست بعد از شستن شامپو, به آرامی موهای خود را خشک کنید. حالا وقت آن است که ماسک نرم کننده بزنید.مقدار سخاوتمندانه ای از نرم کننده را به موهای خود بمالید, ما توصیه می کنیم که از یک شانه برای توزیع یکنواخت محصول استفاده کنید.

در اینجا دوباره, اگر می خواهید, می توانید موهای خود را با یک حوله بپوشانید و یا از یک کلاه استفاده کنید که کمی بیشتر توصیه می شود ، زیرا شما اجازه می دهید ماسک تمام شب بماند… بله, تمام شب، تا مواد مغذی بتوانند واقعاً به شفت مو نفوذ کنند.

صبح روز بعد, وقت آزادی است. موهای خود را به طور کامل بشویید و با حوله خشک کنید و در نهایت آخرین گام, اسپریو یا نرم کننده بزنید. البته, آبکشی نکنید.شما آماده بیرون رفتن هستید …

موهای آسیب دیده

هفته دوم درمان:

  • برنامه روتین هفته اول را 3-4 روز دنبال کنید.
  • برای مثال در روزهای دوشنبه, چهارشنبه, جمعه و یکشنبه.
  • روزهای دیگر را هر کاری را که می خواهید بکنید.

هفته سوم درمان:

  • برنامه روزانه روتین هفته اول را 2 بار انجام دهید.
  • برای مثال در روزهای سه شنبه و جمعه
  • در روزهای دیگر, می توانید از ماسک روغن نارگیل و ماسک نرم کننده عمیق صرف نظر کنید.

هفته چهارم درمان:

  • برنامه روزانه هفته اول را یک بار انجام دهید:یک روز را انتخاب کنید.
  • روزهای دیگر از شامپوهای نرم و عاری از sls و یا نرم کننده های تمیز کننده استفاده کنید.

نرم کننده مو

بعد از درمان 4 هفته ای چطور؟

در بخش دنیای مد نمناک توصیه می کنیم که هر هفته، برنامه هفته چهارم را دنبال کنید.پس از این درمان فشرده 4 هفته ای، قطعاً باید موهای دکلره خود را ترمیم کرده و یا حداقل چند سانت آن را حفظ کنید.

بسیار خوب، ما بر این باوریم که این درمان چهار هفته ای مناسب ترین روش نیست و برای مدتی طولانی، تنها راه برای ترمیم مو آسیب دیده است.

یک نوع درمان مو معجزه آسا وجود دارد، که با کمک آن می توانید موهای دکلره شده و یا آسیب دیده را حفظ کنید.ما نتایج شگفت انگیزش را بعد از تنها یک درمان دیدیم و این واقعاً درمانی است که می توان به آن جادو گفت. هیچ نیازی به 4 هفته درمان وجود ندارد، تنها یک درمان می تواند این کار را انجام دهد.

درمان جادویی که بعد از یک جلسه می تواند موهای سوخته و دکلره شما را ترمیم کند.

اگر شخصی از من بپرسد:بهترین درمان برای این مو چیست؟بدون شک می توانم بگویم که اولاپلکس.این یک روش درمانی حرفه ای است که توسط تعدادی از سالن های آرایش به عنوان یک درمان منحصر به فرد توصیه می شود و کاملاً بی خطر و آسان است.

بله، شما می توانید این درمان را بخرید، همان محصولات خریداری شده ای که توسط افراد حرفه ای خریداری می شود.این روش درمان حرفه ای برای ترمیم موهای آسیب دیده از طریق فرایندهای شیمیایی و یا حرارتی است.

اولاپلکس چطور کار و عمل می کند؟

پروسه شیمیایی (سفید کننده، رنگ و غیره) و فرایندهای حرارتی پیوندهای شیمیایی (پیوندهای دی سولفیدی معروف) را بین مولکول های موی شما یا پروتیین های خود می شکنند (کراتین) و باعث خشک شدن مو و شکستگی آن می شود. این روش درمانی از طریق یک فرآیند بسیار ساده به بازسازی و اصلاح پیوندهای شکسته کمک می کند که به این معنی است که شما موی نرم و قوی تری به دست می آورید.

روش اولاپلکس درمانی

چگونه می توان از اولاپلکس استفاده کرد؟

  • اولاپکس شماره 1:(به نام بوند مولتیپلییر) که حدود 100% ماده فعال دارد:متمرکز و فشرده است.
  • اولاپکس شماره 2:(به نام بوند پرفکتور) که در حدود % 15 ترکیبات فعال دارد:فرم خامه ای است.
  • اولاپکس شماره 3:حدود % 10 ترکیبات فعال دارد:یک محصول نگهدارنده (به شکل خامه ای)

برای درمان اصلی, باید از بطری 1 و 2 استفاده کنید:

  • ابتدا باید دارو همراه را در بطری بریزید.
  • درپوش بطری را بردارید و داروها را با هم مخلوط کنید.

درمان استحکامی بوند و ترمیمی:

  • با ملایمت بطری شماره 1 را تکان دهید.
  • درپوش کوچکش را بردارید و بطری را فشار دهید تا محصول را بیرون بریزید.
  • 1/2 اونس (15 میل) از بطری شماره 1 را با 3 اونس (90 میل) آب مخلوط کنید.
  • از ریشه به انتهای مو بزنید ( اگر مو کمی نم دار و خیس باشد بهتر است) ( می تواند از شامپویی نرم برای شستن مواد استفاده کنید).
  • این کار واقعا موها را می سازد و خوب شانه می کند.
  • کمی آب در داخل ظرف بریزید تا از همه مواد بتوانید استفاده کنید.
  • کمی ماساژ دهید و سپس، 10 دقیقه صبر کنید.
  • حالا زمان استفاده از بطری شماره 2 است.
  • موهایتان را با بطری شماره 1 نشورید.
  • مقدار سخاوتمندانه ای از بطری شماره 2 را به موهای خود ماساژ دهید و از یک شانه استفاده کنید تا به طور مساوی پخش شود.
  • 10 دقیقه صبر کنید. فرآیند طولانی تر از 10 دقیقه برای موهای شدیداً آسیب دیده است.
  • هرچه بیشتر باشد و بماند, موثرتر است, به خصوص برای مو هایی که شدیداً آسیب دیده اند. ما نتایج شگفت انگیزی را از افرادی که30 تا 60 دقیقه صبر کردند, دیده ایم!
  • در نهایت آبکشی کنید, شامپو و نرم کننده بزنید.

اموزش اولاپلکس مو

فاز نگهداری و ترمیم:

معمولا 1 عدد بطری از شماره 3 برای مشتری ها هفته ای یک بار استفاده می شود. این سیستم نسخه خرده فروشی است که اساساً همان گونه فعال در بطری شماره 2 است و به حفظ نتایج شما کمک می کند.

چطور می توان از این بطری استفاده کرد؟

  • موهای خود را خیس کنید ،مقدار زیادی از محصول را روی حوله خشک موهایتان بزنید.
  • ماساژدهید و شانه کنید تا مطمئن شوید که تمام موهای شما را پوشانده است.
  • حداقل 10 دقیقه صبر کنید (می توانید بیشتر بگذارید اگر دوست دارید, مثلا 20 تا 30 دقیقه صبر کنید)
  • شامپو و نرم کننده بزنید و معمولاً هفته ای یک بار از آن استفاده می کنید.
  • بسیار خوب, می بینید که اعمال و استفاده از اینها بسیار آسان است.

با این حال, این درمان ارزان نیست.اگر شما استطاعت خرید آن را داشته باشید (به یاد داشته باشید این یک محصول حرفه ای است که در خانه می توانید بدون پرداخت پول دستمزد استفاده کنید) واقعاً ارزشش را دارد.ما تنها کسانی نیستیم که از آن شگفت زده شده ایم.اما اگر نمیتوانید، درمان 4 هفته ای خود که به صرفه تر است یا دستور العمل های خانگی مان را امتحان کنید.

بله, می دانید که ما همچنین دوست داریم مسیرهای خانگی را کشف کنیم که گاهی می توانند موثر باشند و چندین تومن صرفه جویی برایتان می کنند.

در این مورد برای موهای دکلره شده و آسیب دیده اجازه دهید صادق باشیم, محصولی که در بالا آزمایش کردیم بسیار موثرتر است. با این حال, راه حل های خانگی می توانند واقعاً جذاب باشند و به موهای خشک و یا به ترمیم موهای کمی آسیب دیده کمک کنند.

درمان و ترمیم سوختن موها با رنگ و دکلره + آموزش کامل

4.6830
این مطلب مفید بود ؟75872
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ن/ح
26 نظر به ثبت رسیده است
مرضیع1397-07-17
منم دوماهه موهامو دکلره کردم متاسفانه موهام الان یک چهارم موهای قبلیم شده وباهر بارشونه زدن پودر میشه و میریزه بکلی دارم بی مو میشم راهکاری کسی داره؟ البته ریشه موم هست از وسط نصف شده
17038
pari1397-03-21
سلام من خیلی موهامو رنگ میکردم و از اتو و سرشوار استفاده میکردم 2سال پیش صافی گذاشتم و سوخت و مجبور به کوتاهی شدم الان بلند شده پف میکنه و هنوزم اثار سوختگی هس لطفا راهنماییم کنید دارم اعتماد به نفسمو از دست میدم
4617
جوادی1397-03-10
من موهامو دکو کرم گذاشتم .از همون ابتدا که رنگ رفت رو موهام سوزش شدید داشتم بطوری که زود شستم روز بعد هم رنگ کردم .موهام مشکلی نداره ولی کل کف سرم زخم شده .چیکار باید بکنم واسه درمانش
3728
دنیاابراهیمی1397-03-06
سلام من حدود دوماه میشه که موهامو دکلره کردم اول مشکلی نداشتم ولی الان یه ماه میشه که موهام داره به فاصله ۱۰سانت مونده به ریشه پاره میشه و به سختی موهامو شونه میکنم و موهام میشکنه تو رو خدا کمکم کنید
5017
سارا1397-02-15
من هم موهام براثر استفاده از موادددکلره ی بد آسیب دیده.اما الان با روش های طبیعی دارم جلومیرم و خداروشکر خودم حس میکنم بهترشده.سرکه ی سیب ارگانیک رو با روغن زیتون و روغن بادام شیرین مخلوط کردم و بع از هرحمام به موهام اسپری میکنم.ازماسک تخم مرغ استفاده میکنم.تخم مرغ رو به سربمالید و بذارید نیم ساعت بمونه
286
نازي 1397-01-22
با سلام من هفته ي گذشته از مواد فر كننده استفاده كردم و تقريبا تمام موهام سوخته چه راه حلي پيشنهاد ميكنيد
229
عاطفه1397-02-22
تو روخدا برو قیچیشون کن برا من اینجور شد تو حموم قیچشون کرد بعد دادم فره خوردشون کرد جاریمم که از وسط نصف شد الان دوتامون کوتاه کردیم اینقه جون گرفته اینقهههههه گریه کردیم جاریمم سکتم کرد یه هفته بیمارستان بودفقه درمان اصلیش اب برنج
257
mitra1397-01-20
سلام من موهام یذره لایت بلوند داشت چند وقت پیش رنگ ۲و۳ رو مخلوط کردم و گذاشتم تا مشکی بشه الان موهام کش میاد موهامم خیلی بلنده لطفا بگین چیکار کنم
1411
الهه1397-01-14
به نتیجه ای هم رسیدی؟ درمانی .چیزی؟؟؟. دقیقا منم همین مشکلو دارم ..موهامو هفته قبل از صافی مو.رنگ کردم بعدش ک صافی انجام دادم بعد از سه روز ک شستم موهام کش میومدن و خیلی خشک شدن واز جلو وز شده خیلی حالم بد شد اینطوری دیدم .آرایشگر گفت لابد موهات سوخته بودن البته یه کوچولو خیلی وقت پیش مش هم داشتم .نمیدونم چیکار کنم دوباره رفتم کراتین خریدم ولی باز همون آش و همون کاسه
229
پریناز حسینی1397-01-07
سلام موهام دکلره بوده و از مواد صافی برای صاف شدن استفاد کردم تار موهام ب قدری نازک شده ک مثه خمیر کِش میاد لطفا اگ راه حلی هست بهم بگید.ممنون
169
هستی1396-10-24
سلام عزیزم حتما از ماسک مو داخل حموم استفاده کن , وزی موهات رو میگیره, نرم و لخت میشه
102
هدا1396-06-26
سلام منم دقيقا مشكل شمارو دارم خيليم بيشتر لطفا كمك كنين
2013
پرستو1396-06-19
سلام من موهامو دکلره کردم و بدجوری سوخته نصف موهامو کوتاه کردم ولی هنوز به اندازه ی وجب سوختس و نمیتونم کوتاه کنم.سوختگیش جوریه که از حموم میام شونه کنم دسته ای کنده میشه یا پودر میشه.بعداز اتو کشیدن باز یکم لخت میشه ولی اتو نکنم حتی شونه هم تو موهام نمیره.توروخدا ی راه حل بگید.موهام نازک و مجعد درسته.
12745
Shayna1396-05-21
موی سوخته دربیشتر موراد باکوتاهی درست میشه.اماکراتینم جواب میده
121
ادیب1401-12-18
پروتیین تراپی انجام بدید عالیه..مو دوباره تغذیه میشه
01
Shayna1396-05-21
قرمزی پوستتون بخاطره التهابه.با یه قرص سیتریزین یا پماد هیدروکورتیزون درست میشه.تومواقع شدیدم امپول دگزا قرمزی رو میبره.اما اگر مصرف دارویی نمیخوایید قسمت داخلی الوئه ورا رو روی قسمت های سوخته بزارید
103
صبا1396-04-30
سلام من دیروز موهامودکلره کردم همش سوخت حالا کوتاهش کردم ولی پوستم خیلی قرمزشده پوست پوست شده دارم دیونه میشم لطفا راهنمایی کنین
174
ازیتا1397-02-01
سلام همیشه قبل از استفاده از رنگ ابرو پوست اطرافشو با یا کرم چرب کنید تا پوست دچار سوختگی نشه مخصوصا اگر همزمان ابرو هارو هم چیده باشید یعنی اول رنگ کنید بعد ابرو بردارید تا کمتر ایجاد مشکل بشه
112
ربکا1396-06-08
قبل از رنگ کردن ابروتون باید کرم یا وازلین میزدین روی پوستتون .اما الآن میتونید با ماسک طبیعی گوجه فرنگی درمانش کنید
109
سحر1396-03-19
سلام خسته نباشید من دوروز پیش ابروهامو رنگ کردم ولی رنگ نگرفت ولی نمیدونم چرا دور بر ابروهام سوخته و لکه های قهوه ای پرنگ شده ممیشه راهنماییم کنید که چه کار کنم
198
نيلوفر1397-04-11
عزيزم اون بوي بد براي موي سرتونه كه سوخته مثل بوي كز دادن مو ميمونه موهاتونو كم كم كوتاه كنين
181
فرخنده1396-04-12
سلام من مو هام رنگ کردم به عروسیم حالا پنج ماه میشه مو هام داره خورد میشه من باید چیکار کنم خیلی دارم میترسم
11047
عارف1396-04-11
سلام.دوست عزیز میشه بدونم چه شامپویی مصرف میکنید؟از ماسک مو مناسب استفاده کنید کم کم بوش از بین میره.عموما ماسک ها بوی عطر خوبی دارند.چون مواد به لایه های داخلی موهاتون نفوذ پیدا کرده این بو دیر از بین میره
2210
ریحانه1396-03-02
سلام دوستم منم همین الان دقیقا درگیر این مشکلم قبلا ک با ی پودره دیگه موهامو دکلره کردم اینجور بوی بد نمیداد ولی الان این پودره واقعا بوی بدی داره ولی فکر کنم با رنگ کردن دوباره یا تقویت با سرم مو و.. روغن نارگیل و.. بوش ب تدریج از بین بره
2512
هلنا1396-02-26
سلام ی سوال داشتم من موهامو دکلره کردم بعد از یک ماه بوی خیلی بدی میده ببخشیدا بوی نا بوی ادار میده شامپومم عوض کردم موهامم خیلی بلنده لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم کوتاه کنم یا دوباره رنگ بزارم واینکه چرا اینطوری شده چرا این بوی افتضاح رو میده زمانی که از حمام میام خیسه بوش خیلی بیشتره
9444
بیتا عابدی1396-01-06
سلام ممنونم از اطلاعات خوب و سازنده ای که در اختیارم قرار دادین
5220
وبگردی