بیماری عجیب

درمان بیماری عجیب دختر خال بنفش با 30 عمل جراحی + تصاویر

کد مطلب : 26447تعداد نظرات : 3 نظرزمان مطالعه : 2 دقیقه
بیماری عجیب دختری زیبا با نمایان شدن خال های بنفش روی پوستش بروز کرد. خال هایی که داخل دهان و حتی روی مغز هم ایجاد می شوند. این دختربچه برای درمان 30 بار زیر تیغ جراحی رفته است اما هنوز.. .

بیماری عجیب خال بنفش دختربچه را 30 بار زیر تیغ جراحی برد

بیماری های عجیب و غریب هر روز به گونه ای در گوشه کنار دنیا خود را بروز می کنند. بیماری عجیب مرد درختی و یا بیماری کمیاب دختر هندی و حالا بیماری خال بنفش که دختربچه ای را دچار کرده است.

ماتیلدا کالاگان به نوعی بیماری کمیاب Sturge Weber Syndrome مبتلاست که مشکلات پوستی برای این کودک ایجاد می کند و باعث می شود لکه های بنفش رنگ در صورت و سمت راست بدنش ایجاد شود. البته هنگامی که این بیماری کنترل نشود این لکه ها در دهان، دندان ها، اندام های داخلی و حتی مغز هم ایجاد می شوند.

بیماری عجیب

دختربچه ای مبتلابه بیماری عجیب خال های بنفش

بیماری عجیب دختر بچه

بیماری عجیب دختر بچه ای با خال های بنفش

لازم بذکر است، اگر این بیماری درمان نشود این لکه ها متورم شده و باعث صدمات جدی به اعضای داخلی بدن می شوند. برای جلوگیری از این وضعیت، ماتیلدا هر 6 هفته با لیزری مخصوص تحت درمان قرار می گیرد تا این لکه ها از بین روند.

 دختر بچه ای با خال های بنفش

30 عمل جراحی برای درمان دختر بچه ای با خال های بنفش

 متاسفانه این تنها بیماری ای نیست که ماتیلدا از آن رنج می برد. او مبتلا به صرع، بیماری قلبی، مشکلات هضم غذا و بیماری گلوکموست که منجر به کوری می شود. هنگامی که او بدنیا آمد دو سوراخ در قلب و کیستی در گلو داشت. او برای مداوای این بیماری ها 30 بار تحت عمل جراحی قرار گرفت. البته تشنج های ناشی از صرع باعث شد او توان حرکت را از دست بدهد.
دختر بچه ای با خال های بنفش

جراحی  دختر بچه ای با خال های بنفش مبتلا به بیماری عجیب

 البته او بجز کلمه مامان و بابا، بله و خیر توان گفتن لغت دیگری را ندارد و با حرکات بدن با دیگران ارتباط برقرار می کند. مثلا اگر تشنه باشد به چانه اش اشاره می کند. با تمام این شرایط نه تنها خانواده اش از او حمایت می کنند، بلکه مردم هم به آن ها دلگرمی می دهند و از آن حمایت مالی هم می کنند. به عنوان مثال مردم برای خرید ویلچر که هزینه اش 5 هزار پوند است کمک مالی خوبی به آن ها کرده اند.

درمان بیماری عجیب دختر خال بنفش با 30 عمل جراحی + تصاویر

464
این مطلب مفید بود ؟5113
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
برگرفته از باشگاه خبرنگاران /ن
برچسب : خال
3 نظر به ثبت رسیده است
زیر لب این کودک ا1395-09-21
زیرلب این بچه اثری از خال نیست چون اکثر بچه ها اب دهنشان به زیر لبشون سرازیر میشه و خاصیت قلیایی دارد که این ممکنه نشون بده قلیای خون بچه در حد پایینیباشه البته بعد از خوردن هر وعده غذا بزاق خاصیتاسیدی پیدا می کنه که اگر حالت دوم را در نظر بگیریم با توجه به مشکل حضم غذا که در کودک است احتمالا میزان اسید یی بودن اعضای بدن این کودک خوب نیست و در سطح غیر معمول و پایینی قرار دارد که می باید با دادن ویتامین ث و مواد غذایی حاویاسید خوراکی این کودک را درمان کرد
48
ناشناس1402-02-20
هضم عزیزم
00
ناشناس1402-02-20
عزیزم خدا به خانواده اش صبر بده جیگرم سوخت ????الحمدلله ما سالمیم خدا کنه این بچه حالش خوب شه
10
وبگردی