شیشه
تا بحال بافتنی شیشه ای دیده بودین؟ مطمئنآ اولین بار است که این سوال را می شنوید اما این بافتنی های شیشه ای با میل های بافتنی توسط یک شیشه گر بافته شده اند که در ادامه تصاویری از آنها میبینید.

شیشه های بافتنی

محصول گوله های کاموا و میل های بافتنی، پیراهن، پولیور، شال گردن، کلاه و ... است، اما محصول شیشه و میل های بافتنی چیست؟ تصاویر شگفت انگیزی که در ادامه میبینید حاصل دسترنج شیشه گر و هنرمند خوش ذوق 40 ساله ای می باشد که با استفاده از شیشه و میل بافتنی هایی از جنس شیشه می سازد.

 

شیشه

شیشه

شیشه

شیشه

شیشه

شیشه

ادوارد اتوئو، شیشه گر 40 ساله در کارگاه اش در حومه بروکسل پایتخت بلژیک با استفاده از شیشه، میلهای بافتنی، آتش و مکنده های قدرتمند هوا بافتنی هایی از جنس شیشه تولید می کند.

ادوارد می گوید:" بزرگ ترین آرزویم این بود که با استفاده از میل های بافتنی مادرم و شیشه اجسام زیبایی بسازم. امروز به آرزویم رسیده ام، اما قرار گرفتن مقابل آتش، مکنده های قدرتمند هوا و کار با شیشه مذاب خسته کننده و خطرناک بود اما ارزش اش را داشت. "

او می افزاید:" متاسفانه در بافتن شیشه نمی توان اشتباهات را با شکافتن جبران کرد. مجبور بودم آزمون و خطا کنمو شیشه ها را بشکنم. "

بافتن شیشه با میل های بافتنی! + تصاویر

3.611
این مطلب مفید بود ؟83
برگرفته از قدس آنلاین - / ل
وبگردی