سریال علی البدل

ساخت سریال علی البدل برای رمضان 95

تاریخ انتشار : 8 اردیبهشت 1395کد مطلب : 29526تعداد نظرات : 1 نظر
سیروس مقدم که قرار بود سریال سنگ پا را برای پخش در ماه رمضان آماده کند با سریال علی البدل به تلویزیون می آید.

 سریال علی البدل سیروس مقدم در ماه رمضان

سریال علی البدل عنوان تازه ترین مجموعه تلویزیونی سیروس مقدم است که برای پخش در ماه مبارک رمضان کلید میخورد.

سریال «سنگ پا» به کارگردانی سیروس مقدم از زمستان سال گذشته خبرساز شد تا در کنداکتور مجموعه های مناسبتی ماه مبارک رمضان قرار بگیرد اما این مجموعه جایگزین یکی دیگر از پروژه های مقدم یعنی «علی البدل» که قرار بود دو سال پیش کلید بخورد، شده است.

مجموعه تلویزیونی «علی البدل» به همت احمد رفیع زاده نوشته شد و مقدمات تولیدش در سال 93 فراهم آمد به نظر می رسید بعد از سریال «میکائیل» ساخته شود اما این اتفاق نیفتاد و تا امروز مسکوت ماند و این کارگردان «پایتخت4» را روی انتن برد.

محسن تنابنده که این روزها به یکی از اعضای ثابت گروه سیروس مقدم تبدیل شده طرح «علی البدل» را پیشنهاد داده بود که به قلم احمد رفیع زاده 7 قسمت آن نوشته شد. این مجموعه قرار بود در 26 قسمت ساخته شود اما با توجه به سنگین بودن پروژه و بخش هایی که باید خارج از تهران تصویربرداری شود ممکن است به کمتر از 20 قسمت برسد.

سیروس مقدم پیش از این درباره فضای این سریال گفته بود همانطور که از قصه کار پیداست «علی البدل» داستان آدم هایی است که حضور دارند اما حق رای ندارند و معمولا در نهادها و شوراها این اعضای علی البدل همیشه وجود دارند.

سیروس مقدم

سریال علی البدل سیروس مقدم

بر اساس صحبت های پیشین این کارگردان بازیگران این سریال مشخص شده و مراحل اولیه انجام شده بود. مقدم همچنین بیان کرده بود که این مجموعه تنها با حضور یک حامی مالی امکان پذیر است و به نظر می رسد همچون سایر کارهای او این سریال هم به همت یک اسپانسر به سرانجام برسد.

 

ساخت سریال علی البدل برای رمضان 95

57
این مطلب مفید بود ؟70
برگرفته از مهر - /ک
1 نظر به ثبت رسیده است
بیتا1395-02-04
هرچی باشه و یا حتی تمام بازیگرای پایتخت توی این سریال باشه،هیچی مثله پایتخت نمیشه....ماااااااااااااااااااپایتخت میخوایم اونم سریالشو
10
وبگردی