لیگ قهرمانان اروپا

دیشب چه اتفاقی در لیگ قهرمانان اروپا افتاد؟

تاریخ انتشار : 3 آبان 1402کد مطلب : 33331زمان مطالعه : 2 دقیقه
دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی رئال ‌مادرید، آرسنال، منچستریونایتو ناپولی ادامه پیدا کرد.

ایسنا:شب نخست از دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در چهار گروه پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی‌ها رئال مادرید، آرسنال، منچستریونایتد و ناپولی مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند.

گروه A:

منچستریونایتد موفق شب در شبی عجیب با درخشش بازیکنان نه چندان محبوبشان در نزد هواداران به یک پیروزی حیاتی برسند. کپنهاگن حریف دست و پا بسته‌ای نبود و در حالی که با تک گل مگوایر بازی رو به اتمام بود، دانمارکی‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند که اونانا موفق شد این ضربه را به زیبایی مهار کند و سه امتیاز حساس را برای تیمش نگه دارد.

پیش از این بازی‌ هم باواریایی‌ها موفق شده بودند گالاتاسرای را شکست دهند تا با 9 امتیاز مقتدرانه در صدر جدول قرار گیرند. گالاتاسرای با چهار و یونایتد با سه امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

گروه B:

در این گروه لنس فرانسه به تساوی 1 بر 1 مقابل آیندهوون هلند دست یافت و آرسنال موفق شد در جدالی سخت و نفسگیر با درخشش مارتینلی و ژسوس سویا را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد و دوباره به صدر جدول باز گردد.

در این گروه هم پس از آرسنال شش امتیازی، لنس با پنج و سویا و آیندهوون با دو امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

گروه C:

رئال مادرید موفق شد با گل‌های رودریگو و بلینگام با ننتیجه 2 بر 1 در خانه براگا به برتری برسد. وینیسیوس هر دو گل مادریدی‌ها را در این بازی ساخت.

در دیگر بازی هم ناپولی در خانه یونیون برلین به برتری 1 بر 0 رسید تا تیره روزی‌های تیم آلمانی کماکان ادامه داشته باشد.

در این گروه رئال مادرید با 9 امتیاز صدرنشین است و در صورت کسب یک امتیاز از سه دیدار آینده خود صعودش را به دور حذفی قطعی خواهد کرد. ناپولی با شش امتیاز در تعقیب مادریدی‌ها است.

گروه D:

در اولین بازی این گروه اینتر موفق شده بود با نتیجه 2 بر 1 سالزبورگ را شکست دهد و دقایقی پیش سوسیه‌داد در اتفاقی غیر منتظره توانست بنفیکا را در پرتغال شکست دهد تا هم امتیاز با اینتر در صدر جدول قرار گیرد.

بنفیکا اگرچه در لیگ پرتغال شرایط خوبی دارد اما در لیگ قهرمانان اروپا با سه شکست متوالی در آستانه حذف از این بازی‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/م

دیشب چه اتفاقی در لیگ قهرمانان اروپا افتاد؟

51
این مطلب مفید بود ؟10
وبگردی