امن ترین گوشی جهان
اسمارت فون ها که یکی از بزرگترین و کارآمد ترین ابزارها در جهان امروزی می باشند، باید در کنار ویژگی های فرعی خود از امنیت بالایی برخورد باشند و ما قصد داریم امن ترین گوشی جهان را به شما آشنا سازیم.

بررسی و معرفی امن ترین گوشی هوشمند جهان

در دنیای پیشرفته و مدرن امروزه یکی از ابزارها و وسایلی که به کمک ما انسان ها آمده اند و به نحوی همانند ذهن دوم ما عمل می نمایند، گوشی های هوشمند می باشند که واقعا نقش حیاتی در زندگی هر یک از ما دارند و این به قدری است که وقتی از خواب بیدار می شویم اولین کاری که می کنیم، چک کردن گوشی مان می باشد و شب هنگام نیز وقتی می خوابیم آخرین کاری که انجام می دهیم چک کردن گوشی و در نهایت تنظیم آلارم برای صبح روز بعد است تا از بخواب بیدار شده و به محل کار خود برویم.

اما گوشی های هوشمند، همان گونه که پیشرفت می نمایند، افراد سودجو و هکر نیز علم و دانش خود را برای هک کردن سیستم عامل های مختلف افزایش می دهند تا بتوانند از افراد شناخته شده سودجویی نمایند. از این رو سالانه شاهد هک شدن تعداد زیادی از گوشی های مختلف در سطح جهان هستیم که توسط حملات سایبری هک می شوند و از اطلاعات موجود در آنها سوء استفاده به عمل می آید.

از این رو زمانیکه قصد خرید گوشی هوشمند داریم، یکی از معیارهایی که شاید به ندرت به آن توجه کنیم، امنیت گوشی مدنظر است و بیشتر به دوربین، حافظه داخلی، سیستم عامل و... توجه می کنیم که شاید دید هر یک از این گونه باشد.

اما مهم ترین چیزی که می بایست به آن توجه کنیم، امنیت گوشی است که شرکت بلک بری یکی از معروف ترین و محبوب ترین شرکت های تلفن های هوشمند در جهان می باشد که تاکنون شاید چندین دفعه در طول زمان از امنیت و شگفتی های این شرکت بزرگ چیزهای مختلفی شنیده باشید که در نوع خود منحصر بفرد است.

گوشی هوشمند و امن اندرویدی بلک بری

اما امن ترین گوشی جهان در چند وقت اخیر به نام گوشی اندرویدی بلک بری dtek60  بود که بصورت پیش فرض بر روی این گوشی امن برنامه امنیتی DTEK که توسط برنامه نویسان آمریکایی بلک بری طراحی و عرضه شده اند نصب شده است که در صورت بروز اختلالات و یا فعالیت های غیر طبیعی، شما را با تعدادی نوتیفیکیشن مطلع می سازد تا سریع تر این موضوع را پیگیر شوید.

با این وجود ما قصد داریم برای آشنایی هرچه بیشتر شما علاقمندان به دنیای علم و فناوری را با امن ترین گوشی جهان که در سال 2018 میلادی رونمایی و عرضه شد آشنا سازیم. همراه ما باشید.

امن ترین گوشی جهان

امن ترین گوشی جهان به نام " کاتیم " است که در مارس سال 2018 میلادی توسط تیم اماراتی " دارک متر " رونمایی شد و به عنوان امن ترین گوشی جهان شناخته گردید. جالب است بدانید این گوشی امن دارای یک نسخه کاملا سفارشی از سیستم عامل اندروید می باشد که یکی از دلایلی که این گوشی را امن ترین گوشی نموده است، سیستم عامل قدرتمند آن می باشد.

سیستم عامل این گوشی در طی روز چندین مدام تمام گوشی را بررسی می کند تا در صورت مشاهده بدافزارها و یا حملات سایبری مکانیزم های امنیتی خود را به کار بیندازد و فورا در طی چند ثانه تمام اطلاعات خود را برای عدم سوء استفاده افراد سودجو حذف نماید.

گوشی امن اندرویدی جهان

همچنین مجموعه دارک متر برای امنیت هر چه بیشتر این گوشی، نرم افزار ایمیل نوشته شده خود را بر روی آن آورده است تا تمام مکالمات و ارتباطات شما بصورت کاملا امن انجام گیرد. با این وجود این گوشی ایمن اماراتی، به عنوان امن ترین گوشی جهان شناخته می شود که بیشتر برای افراد شناخته شده و سیاست مدار توصیه می شود تا بتوانند در نهایت امنیت با سران و وزرای کشورهای دیگر مکالمه داشته باشند.

با این وجود قیمت حدودی امن ترین گوشی جهان چیزی نزدیک به 1000 دلار می باشد که تایید نشده است و اما نسبتا بسیار مناسب است.

 

امن ترین گوشی جهان ساخته شرکت اماراتی + تصاویر

3.330
این مطلب مفید بود ؟2010
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
برچسب : گوشی
وبگردی