رنو جدید
تصاویری از نمای داخلی و خارجی محصول جدید رنو را میبینید،رنو فرانسه و نماینده این شرکت در ایران، محصول جدید بازار خودرو ایران را در تالار وحدت معرفی کردند.

معرفی محصول جدید رنو در ایران

کمپانی های خودرو روز به روز بر محصولات خود افزوده و خبرهای تازه ای از خودروهایی با امکانات جدید و پیشرفته ای را ارائه می کنند.رنو فرانسه و نماینده این شرکت در ایران، محصول جدید بازار خودرو ایران را در تالار وحدت معرفی کردند.

این محصول "تلیسمان" نام دارد که با قیمت های 165تا 179میلیون تومانی از اوایل هفته آینده وارد بازار می شود و قرار است تا پایان سال هزار دستگاه در 7 رنگ تولید شود.

از جمله ویژگی های این خودرو 1٫5 تنی، شتاب صفر تا صد 7٫9 ثانیه ایی و حداکثر سرعت 230 کیلومتری ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک سه گانه، استارت دکمه ای و ورود بدون کلید، سقف پانورامیک با تنظیم برقی، آینه های جانبی تاشوی برقی با گرم کن و سنسور ضد نور به صورت استاندارد ، سیستم نمایش اطلاعات روی شیشه جلو، ترمز اضطراری فعال، دوربین دید عقب، طول بیش از 4 هزارو ٨٥٠ میلی متر است. پلت فرم رنو تلیسمان با نام CMF-CD شناخته می شود که به صورت مشترک به وسیله نیسان و رنو توسعه داده شده است.

رنو جدید

رنو جدید

رنو جدید

رنو جدید

رنو جدید

رنو جدید

تصاویر رنو جدید در ایران 

 

مشخصات فنی محصول جدید رنو در ایران + تصاویر

3.723
این مطلب مفید بود ؟176
برگرفته از باشگاه خبرنگاران - / ل
وبگردی