محمد علیزاده

ماجرای عاشق شدن محمد علیزاده در 19 سالگی لو نرفت!

تاریخ انتشار : 22 آبان 1395کد مطلب : 39414زمان مطالعه : 2 دقیقه
محمد علیزاده جمعه مهمان برنامه دورهمی بود و درباره عاشق شدنش در 19 سالگی توضیح زیادی نداد و تلاش مهران مدیری بی ثمر ماند.

محمد علیزاده ماجرای عاشق شدنش را لو نداد

محمد علیزاده مجرد است و هنوز ازدواج نکرده، می گوید یک بار عاشق شده آن هم در 19 سالگی و به آن افتخار میکند. محمد علیزاده یکی از پرکارترین خواننده هایی است که با صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران همکاری داشته است. از جمله این ترک ها می توان از ساخت تیتراژ برای برنامه کوله پشتی، سریال سراب، شهر باران 90 و 91، ماه عسل 89، مسابقه قرآنی تسنیم، جشن رمضان 91 و 92، صبحی دیگر، سریال خروس، میشه نگاه کنی و بر آستان جانان و سریال زخم و سریال برادر نام برد.

برنامه دورهمی که شامگاه جمعه 21 آبان ماه روی آنتن شبکه نسیم رفت، میزبان محمد علیزاده، خواننده پاپ بود.

محمد علیزاده

محمد علیزاده خواننده پاپ خوش صدا

عاشق شدن محمد علیزاده در دورهمی

ابتدای برنامه، مهران مدیری از علیزاده درباره عاشق شدن پرسید که پاسخ درستی دریافت نکرد. او به شوخی گفت:«چی کار کردی، قلبمون به دهانمون آمد» که علیزاده پاسخ داد:«من همیشه از آهنگ هایی که می خوانم یک فیلمنامه درست می کنم از زندگی خودم، اتفاقات اطرافم و برخورد هایم با مردم و بعد آن قطعه را اجرا می کنم. معلوم است که عاشق شده ام، بدون عشق نمی شود زندگی کرد.»

این خواننده 34 ساله بدون آن که درباره عاشق شدنش در 19 سالگی توضیح دهد، ادامه داد :«بله اگر آهنگ هایی که در آن سن خواندم را مشاهده کنید متوجه پخته تر شدن صدا و آهنگ های من تا امروز می شوید. این تجربه ای که به مرور زمان کسب کرده ام صدایی شده است که امروز مردم می شنوند.»

محمد علیزاده مجرد است

مدیری از او درباره ازدواج محمد علیزاده پرسید که این خواننده پاسخ داد:«نه هنوز، ان شاالله که پیش بیاید». مجری دورهمی بازهم پیگیر بود تا از ماجرای عاشق شدن علیزاده سردرآورد که موفق نشد.

در ادامه علیزاده درباره حجم بالای کنسرت هایی که برگزار می کند توضیح داد:«خیلی بابت این اتفاق خوشحالم و خدا را شکر می کنم، شاید این مسئله باعث شده باشد که من از زندگی شخصی ام دور شوم ولی خواندن برای مردم بسیار لذت بخش است و همیشه سعی کرده ام تا روی صحنه و در زندگی شخصی ام یک جور باشم.»

علیزاده درباره خوانندگانی که در خلوت به صدایشان گوش می دهد هم گفت:«من با صدای محمد اصفهانی، رضا صادقی و فریدون بسیار حالم خوب می شود و احساس خوبی دارم.»

او با اشاره به مشهور شدنش با خواندن تیتراژ برنامه «کوله پشتی» افزود:«بعد از کوله پشتی با میلاد ترابی آشنا شدم و من به دنبال یک فضایی بودم تا برای خودم سطحی از موسیقی را درست کنم و با میلاد ترابی این اتفاق افتاد.»

در ادامه مهران مدیری دوباره به ماجرای عاشقی علیزاده بازگشت که او بازهم پاسخ درستی نداد و گفت:«بله من عاشق پدر و مادرم هستم، فکر می کنم زندگی بدون آن ها هیچ است.»

علیزاده در پایان مجموعه ای از کارهای خود را به موزه «دورهمی» اهدا و قطعه ای را به طور زنده برای مخاطبان اجرا کرد.

ماجرای عاشق شدن محمد علیزاده در 19 سالگی لو نرفت!

425
این مطلب مفید بود ؟205
برگرفته از خبر آنلاین -/ح
وبگردی