مرد متولد بهمن
مرد متولد بهمن ماه ویژگی اخلاقی خاصی دارد که او را در زندگی و امور عشقی به مردی متمایز تبدیل کرده است.

خصوصیات مردان متولد بهمن ماه

با یکی دیگر از شخصیت شناسی متولدین هر ماه سال در خدمت شما کاربران عزیز هستیم چنانچه مرد متولد بهمن ماه هستید و تمایل دارید از خصوصیات اخلاقی خود بیشتر بدانید و یا همسرتان بهمن ماهی هستند در این قسمت از مطلب شخصیت شناسی متولدین بهمن ماهی، نمناک را دنبال کنید.

مرد متولد بهمن ماه دارای خصوصیات اخلاقی خاصی می باشد روابط عمومی او بسیار بالا است و دوستان زیادی دارد، حسادت در شخصیت او جایی ندارد، آدم پر هیاهویی است و در امر ازدواج بسیار کند می باشد و در بیماری وسواسی است.

مرد متولد بهمن

ابراز عشق و علاقه در مردان بهمن ماهی

انتظارات زیادی در امور عشقی از مرد بهمن ماهی نداشته باشید و نخواهید که رفتاری مشابه دیگران با شما داشته باشد چرا که اگر این انتظار را از او داشته باشید به شدت نا امید خواهید شد. چنانچه پای دوستی در میان باشد تا ابد می توانید روی او حساب کنید ولی اگر عشق در میان باشد کارتان سخت تر می شود.

رفتار او به هیچ عنوان شبیه رفتار پسر های دیگر نیست به طوری که شما هیچ وقت احساس نمی کنید که او ذره ای به شما علاقه دارد ولی در یک لحظه غافلگیر کننده می بینید که از شما خواستگاری کرد. چراکه در دیدگاه مرد بهمن ماهی هر رابطه ای دارای چارچوب بزرگی است و این وسط بعید نیست که در بین همین قاب ها یکی دارای قاب مضاعف به نام عشق باشد و حتی او در مورد بدترین دشمنان خود این جمله را " ببین دوست من" بکار می برد.

از دلایلی که باعث میشود مردان متولد بهمن ماه دیرتر ابراز علاقه کنند این است که با وجود اینکه بسیار کنجکاو به دانستن اسرار دیگران است ولی همیشه مخالف فاش کردن راز دل خود می باشد و دائما در حال مخفی کردن درونیات خود می باشد. بسیاری از روان شناسان به این نتیجه رسیده اند که مردان متولد بهمن ماه از اینکه دیگران را سردرگم کنند لذت میبرند. شخصیت اجتماعی در ذات مرد متولد بهمن می باشد به خاطر همین است اگر ورزشکار باشد یکی از بی نظیر ترین عضوها در بازی های تیمی خواهد شد چرا که درک بالایی از وظایف گروه ها و مقررات حاکم بر رفتار دارد. او تمامی اطرافیان خود را قابل احترام می داند ولی در این میان تعداد محدودی هم در روابط او وجود دارند که ارزش خیلی خاصی برایشان قائل است.

عشق در مردان

غرور ویژگی بارز مرد بهمن ماهی

مردان متولد بهمن ماه اغلب مغرور و خود خواه می باشند اما حتماً دقت داشته باشید که این نقص را به رویشان نیاورید چراکه به هیچ عنوان انتقاد پذیر نیستند و این ضعف به قدری در وجودشان رخنه کرده است که اگر فرشته ای که خود در نظر دیگران ایجاد کردند را بشکنید به طور کلی اعتماد به نفس خود را از دست خواهند داد. افکاری که در سر مرد متولد بهمن ماهی پرورش می یابد افکاری نیستند که عملی شوند به همین خاطر در زندگی شان مدام در حال تغییر راه و روش خود می باشند.

یکی دیگر از خصیصه هایی که مرد بهمن ماهی دارد این است که پر هیاهو است در حالی که چنانچه دقت کنید متوجه خواهید شد که بیشتر آن فقط هیاهو است نه کار مثبت. او به خاطر منافع دیگران منافع خود را نادیده می گیرد بنابراین به عنوان یک شریک زندگی می توانید روی او حساب کنید چرا که او احترام خاصی به خواسته های شریک زندگی قائل است.

ویژگی مرد بهمن ماهی

مرد بهمن ماهی از آن دسته مردهایی است که تجزیه و تحلیل مسائل کار همیشگی او است بنابراین توصیه می کنیم مراقب رفتار و گفتارتان باشید چراکه روزی هزار بار جمله منظورش از این کار یا حتی حرف چه بود در ذهنش مرور می شود و هر بار با حساسیت بیشتری پیگیر پاسخ سوال هایش می شود. چنانچه متوجه بی قراری اش شدید و دیدید که بی خوابی به سرش زده دلیل آن را در حل نکردن جدول کلمات متقاطع روزنامه عصر بدانید.

پی از این هم در مطالب طالع بینی جالب در نمناک اشاره داشتیم که دخترهایی که قصد ازدواج با مرد بهمن ماهی را دارند باید با هزار دوز و کلک او را به هدفشان نزدیکتر کنند. و چنانچه پیش از ازدواج بی تفاوت با او رفتار کنید و سرتان گرم مشغله هایتان باشد،مطمئن باشید که عکس العملی عجیب از طرف او خواهید دید.

اگر شما در مورد فیلم مورد علاقه ی خود تعریف کنید ولی بعد از یک مدت بگویید که حوصله ی رفتن به سینما را ندارید فورا او به این سوال فکر می کند که شما چرا تا این درجه دمدمی مزاج هستید و زود تغییر عقیده می دهید و خیلی از سوال های دیگر که چرا مثلا از فلان عطر خوشت می آید یا چرا لباست کوتاه است، در ذهن او نقش می بندد و تا به جواب یک یک این سوالات دست پیدا نکند آرام و قرار نمی گیرد و عادی است که این سوالات و طفره دادن ها ممکن است شما را عاصی کند و آن زمان است که او با حسرت از دست دادن شما فقط نظاره گر قضیه است و بعد به دنبال موضوع دیگری برای کنکاش می رود او در کل فردی شلوغ است و حتی در خندیدن و شادی کردن هم کلی سر و صدا ایجاد می کند.

هیاهوی مرد بهمن ماهی

رابطه ی مرد متولد ماه بهمن با همسرش

او در رابطه با همسرش هیچ وقت خشونت به خرج نمی دهد و فقط سعی در پوشاندن نقطه ضعفهای خود دارد مرد متولد بهمن با تلاش و کوشش سعی در کسب مقام و منصب دارد و برای اینکه جزو سرشناسها گردد تمام تلاش خودرا می کند و ممکن است در این مورد نیز موفق شود این تلاش و کوشش وی می تواند حتی منجر به کسب جایزه ی نوبل تا انتخاب وی به عنوان بلند قدترین مرد شهر نیز بیانجامد .بعضی از مردان بهمنی دارای وسواس شدیدی هستند که شاید به این دلیل که از میکروب و بیماری وحشت دارند البته تاجاییکه ممکن است سعی در مخفی کردن ترسش دارد مخصوصا از همسرش، اما با کمی توجه می توان این ترس را در حالتهای غیر عادی او مشاهده کرد.

نقطه ضعف مردان متولد بهمن

هر شخصی ممکن است به یک یا چند چیز در زندگی حساسیت داشته باشد که برایشان مضر است مردان بهمنی نیز از این قاعده مستثنی نیستند اگر یک مرد بهمنی به شما بگوید که به لوازم آرایشی حساسیت دارد و با دیدن آن پوستش کهیر میز ند اصلا تعجب نکنید برای پزشکان نیز مراجعه چنین آدمی با این نوع آلرژی واقعا تعجب بر انگیز است. مرد بهمنی از بیان کردن احساسات عاشقانه و رمانتیک عاجز است و آنگونه که باید نمی تواند عشق خود را به طرف مقابل انتقال دهد البته این خامی و بی تجربگی بعضاً بین او و طرف مقابلش موجب به وجود آمدن سو ٔتفاهم نیز می گردد از زندگی با یک مرد بهمنی شما نمیتوانید صاحب یک پالتوی بسیار شیک یا انگشتر گرانقیمت الماس باشید اما زندگی با او بسیار جذاب و رویایی است.

اما بدترین خصوصیات وی در مقایسه با متولدین ماه های مهر و دی و مرداد این است که به آسانی برای ازدواج پیش قدم نمی شوند و بسیاری از آنها تا میانسالی از ازدواج فرارمی کنند اگر چه در ازدواج بسیار محتاطانه عمل میکنند اما در دوستی بسیار بخشنده هستند دوستی های بسیار عمیق دارند دوستی با او آنقدر باشکوه است که گاهی ممکن است با عشق اشتباه گرفته شودبه همین دلیل وی زنی را برای ازدواج دوست دارد که در مرحله ی اول برای او یک دوست باشد و از وی توقع احساسات رمانتیک نداشته باشد وی از هرگونه حسادتی مبری است و تا زمانیکه خلاف آن ثابت نشده به شما اعتماد راسخ دارد.

این کار به این دلیل نیست که چون آدم مثبت اندیشی است به همه اعتماد دارد بلکه به این دلیل است که قبل از خواستگاری شما را از زیر ذره بین دید زده است. به موازات حسادت خیانت نیز در زندگیش نقشی ندارد اگر چه متولد بهمن دوستدار سکس است و شاید گاهی به سراغ عیاشی هم برود اما سعی می کند دست از پا خطا نکند اگر دیدید شوهر متولد بهمن شما در میهمانی ها با زنان دیگر گرم گرفته اطمینان حاصل کنید که یکی از والدین او آبان ماهی است مرد متولد بهمن بعد از انتخاب همسر خیالش از بابت همه چیز راحت می شود و بعد به سراغ مسائل دیگر زندگیش می رود.

روابط عاشقانه

رابطه ی زناشویی مرد بهمن ماهی

سکس برای او در زندگیش از جایگاه خاصی برخوردار نیست و انعکاس آن در روابط دوستانه با دختر ها مشاهده می شود او ممکن است به این علت که دوستی وی با یک دختر ممکن است از حالت عادی و صادقانه ی خود خارج شود بطور ناگهانی رابطه اش را با وی قطع می کند، فکر نکنید که با این کار تنها آن دختر صدمه می بیند بلکه مرد متولد بهمن نیز آسیب می بیند ولی شکستگی قلبش را از دید همه مخفی می کند زیرا از لحاظ روحی به گونه ای است که اگر نقاط ضعفش بر دیگران آشکار شود او کاملا نابود می گردد.

عاشق مرد بهمنی شدن واقعا جرات و جسارت و البته صبر فراوان می خواهد چرا که برای شنیدن این جمله که (عزیزم با من ازدواج می کنی) باید سالهای متمادی صبر کند. مرد بهمنی گاهی در خود فرو می رود در این زمان اصلا ناراحت نباشید و خود را سرزنش نکنید و برای او هم مزاحمتی ایجاد نکنید چرا که دیری نمی پاید که او به حالت عادی باز می گردد و شما را در رویاهاییکه تصور می کرد همراه می سازد و شما باید از این موقعیت بیشترین استفاده را بکنید چرا که این از لحظات نادری است که کمتر اتفاق می افتد که بتوانید در احساسات او هم قدم و هم نوا شوید.

اگرچه ممکن است مرد بهمنی بهترین نان آور شهر نباشد ولی دارای قابلیت ها و توانایی هایی است که اگر خودش اراده کند می تواند همه ی دنیا را از آن بهره مند سازد و یا جزو اولین کسانی باشد که به مریخ قدم می گذارد. زنی که شوهرش متولد بهمن است باید هر لحظه منتظر یک واقعه ی شگفت انگیز باشد مثلا اگر یک روز شنیدید که او ورشکسته شده تمام آمال و آرزوهای خود را بر باد رفته ندانید چرا که ممکن است بعد از دو روز با یک گونی پر از اسکناس شما را سورپرایز کند قابل ذکر است که داشتن پول و ثروت آرزوی همه ی مردهای بهمنی نیست.

مرد متولد ماه بهمن

بررسی ها نشان می دهد که مال و دارایی اغلب متولدین بهمن یا باد آورده است یا از طریق مساعدت و همکاری دوستان جمع آوری شده است به هرحال دارایی و پول واقعا خواسته ی قلبی او نیست البته او همیشه مقداری پول در بانک سپرده گذاری می کند تا روز پیری و مبادا از آن استفاده کند.او همیشه پولهایش را از طریق عقل و منطق خرج میکند نه از روی احساسات. اما به سود خودتان است که همیشه مقداری پس انداز برای خودتان داشته باشید چرا که شما هرگز از یک مرد بهمنی یک کادوی گرانقیمت دریافت نخواهید کرد مگر اینکه شانس این را داشته باشید که یکی از والدین او فروردینی یا تیر یا آذر و یا اسفندی باشند که در این صورت شاید شانس به شما روی کند و یک هدیه ای دریافت کنید.

چگونگی رابطه بین پدر و فرزند در متولدین بهمن

همه پدرها برای فرزندانشان همانند یک اسطوره و قهرمان هستند ولی فرزندان پدران بهمنی معتقدند که پدرشان مهربانترین و حرف گوش کن ترین پدر دنیاست و تنها پدری است که وقتی فرزندشان با مشکلی رو به رو شود با روی گشاده و آغوش باز از فرزندشان استقبال می کنند چرا که مطمئنند با صبر و حوصله به آنها گوش داده و درست ترین راه حل را برای گره گشایی از مشکلات آنها ارائه می دهند به عبارت دیگر او حلال مشکلات بزرگ و کوچک فرزندان خویش است هرگز فراموش نکنید دلیل انتخاب شما به عنوان همسر در ابتدا مونس و همدم است کسی که همیشه و در همه حال همراه او باشد و هیچ کاری مانع کنار بودن او نگردد عقیده ی او درباره نقش یک مادر و زن ایده آل بسیار ساده است زنی که به طور مداوم کنار او باشد نیازهای او را رفع کند وقتی چیزی از او خواست بدون درنگ به برآورده کردن آن بپردازد.

پدر بهمن ماهی

اولین تجربه عشقی مرد بهمن ماهی

مرد بهمنی اولین تجربه ی عشقی خود را همیشه در یادش زنده نگاه می دارد البته این عشق را با اولین قرار ملاقات با یک دختر یا یک رابطه ی صمیمانه با دوست دختر اشتباه نگیرید منظور از عشق اول، آن دختری است که برای نخستین بار قلب او را تسخیر می کند او می تواند نقطه به نقطه ی این عشق را برای زنش تعریف کند آنچه او در این باره می گوید ممکن است برای شنونده کاملا خسته کننده و کسل کننده باشد اما برای او با ارزش است و اگر همسر این مرد عشق اول او باشد که دیگر مالک روح او قلب اوست در مجموع زندگی با چنین مردی بسیار خوشایند است و اگر شما جزو زنانی باشید که از وقوع رویدادهای غیر منتظره لذت می برند پس مردان بهمنی کیس مناسبی برای شما هستند پس اگر چنین موقعیتی برای شما مهیا شد بدون تامل جواب بله را بدهید.

شخصیت شناسی کامل یک مرد متولد بهمن در عشق و زندگی

2.72353
این مطلب مفید بود ؟12661087
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ن/م.ح/س
برچسب : شخصیت شناسی
وبگردی