محمد صلاح

صلاح تا 48 ساعت دیگر در الاتحاد عربستان

تاریخ انتشار : 4 شهریور 1402کد مطلب : 42366زمان مطالعه : 1 دقیقه
روزنامه سعودی اسپورت عربستان در شماره امروز خود مدعی شد که محمد صلاح تا 48 ساعت دیگر پیراهن الاتحاد را برتن خواهد کرد.

ایسنا:  باوجود اعلام صریح باشگاه لیورپول و سرمربی این تیم که محمد صلاح را نخواهند فروخت، باشگاه الاتحاد عربستان و رسانه‌های این کشور بی‌خیال این بازیکن مصری نیستند.

بسیاری محمد صلاح را بهترین بازیکن عرب تاریخ می‌دادند و به همین خاطر عربستانی‌ها می‌خواهند با آوردن این بازیکن همه نگاه‌ها را معطوف به لیگ خود کنند و زمینه را برای جذب دیگر بازیکنان بزرگ فوتبال جهان مهیا سازند.

یورگن کلوپ روز گذشته در نشست خبری قبل از دیدار تیمش تاکید کرد که صلاح را به هیچ قیمتی نخواهند فروخت و باشگاه شدیدا به این بازیکن نیاز دارد.

سعودی اسپورت در شماره امروز خود نوشت که صلاح با الاتحاد به توافق نهایی رسیده است و تا 48 ساعت دیگر رسما عضو این باشگاه می‌شود.

الاتحاد برای جذب صلاح حاضر است که 100 میلیون یورو به لیورپول بود و مهم‌تر از آن حقوق این بازیکن را هم 7 برابر رقم کنونی کند که در لیورپول دریافت می‌کند.

محمد صلاح اسطوره باشگاه لیورپول به شمار می‌آید. او بهترین گلزن تاریخ باشگاه در لیگ جزیره است و محبوبیت بسیار بالایی در بین هواداران تیمش دارد. باید دید آیا این بازیکن هم مانند بسیاری از بازیکنان بزرگ فوتبال جهان وسوسه می‌شود یا اینکه ترجیح می‌دهد که همچنان به حضورش در لیورپول ادامه دهد.پ

انتهای پیام/م

صلاح تا 48 ساعت دیگر در الاتحاد عربستان

51
این مطلب مفید بود ؟10
برچسب : محمد صلاح
وبگردی