وای فای بدون رمز

ترفند اتصال به مودم وای فای بدون رمز

کد مطلب : 42664تعداد نظرات : 1 نظرزمان مطالعه : 3 دقیقه
اگر میخواهید بدون داشتن رمز وای فای به مودم صاحبخانه متصل شوید و از اینترنت آن به راحتی استفاده کنید با ما در این بخش از سایت نمناک همراه باشید و از نحوه چگونگی وصل شدن به اینترنت وای فای بدون رمز عبور آشنا شوید.

ترفند اتصال به مودم وای فای بدون رمز

اینترنت در دنیای امروزه یکی از مهم ترین و اصلی ترین ابزارها برای اتصال به دنیای اطرافمان می باشد که نسبت به گذشته شاهد رشد چشمگیر سرعت آنها هستیم و به وسلیه آن می توانیم کارهای روزمره خود را به بهترین شیوه ممکن انجام دهیم.

برای استفاده از اینترنت باید از مودم یا داده های سیم کارت استفاده کرد که اغلب ما از هر دوی آنها استفاده می کنیم که اتصال با استفاده از مودم گاها می تواند کم هزینه تر به همراه ارائه حجم بالای دانلود باشد که می تواند برای دانلودهای ما بسیار مناسب و منطقی باشد.

اما از مهم ترین مشکلاتی که ممکن است برخی از ما با مودم ها پیدا کنیم این است که علاقه نداریم هر کسی رمز آنرا داشته باشد و بتواند به آن متصل شود که این گونه میزان سرعت مودم نسبت به کاربرد مختلف کارب می تواند کاهش پیدا کند و نتوانید کارهای ضروری خود را انجام دهید و منجر به عصبانیت شما شود.

به همین دلیل در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک قصد داریم روش هایی ساده را معرفی کنیم که به کاربرهای مختلف می توانید بدون آنکه رمز را بگویید، دسترسی استفاده از اینترنت را بدهید. همراه ما باشید.

نحوه اتصال به مودم بدون رمز

 روش اول ؛ WPS

اتصال به شبکه وای فای می تواند تبدیل به کاری آسان شود اگر به روتر یا مودم دسترسی داشته باشید. از این رو اولین روشی که ما قصد معرفی و آموزش آنرا به شما داریم، روش wps یا " Wi-Fi Protected Setup " می باشد که برای فعال کردن این روش باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

1- از منو کاربری وارد تنظیمات شوید. اینک وارد " Wi-Fi " شوید و سپس بر روی تنظیمات ( 3 نقطه عمودی ) کلیک کنید و گزینه " Advanced " را انتخاب کنید.

اتصال بدون رمز به مودم

اتصال گوشی به مودم با wps

2- در این مرحله باید بر روی " Wi-Fi Push Button " کلیک کنید و بعد از این مرحله باید دکمه " wps " بر روی روتر را روشن بفشارید تا روشن شود. این گونه کاربر می تواند بدون پسورد مودم شما را پیدا کند و به آن متصل شود.

وای فای

نحوه اتصال به مودم با دکمه wps


 روش دوم ؛ QR CODE

روش دیگری که ما قصد معرفی و آموزش آن به شما علاقمندان داریم، " وصل شدن به وای فای با کد qr " است که در این روز همانند روش بالا، رمز وای فای شما قادر به مشاهده توسط کاربر متصل به آن نخواهد بود. برای استفاده از این روش باید مراحل ذیل را به ترتیب انجام دهید.

1- ابتدا از طریق مرورگر کامپیوتر خود وارد "  QR Stuff " شوید.

2- در منو سمت چپ سایت "  QR Stuff " می توانید لیستی را مشاهده کنید که در انتهای این لیست باید گزینه " Wifi Login " را انتخاب کنید.

نحوه اتصال به مودم بدون رمز

نحوه اتصال بدون رمز به مودم

3- اینک باید نامی که برای مودم انتخاب کرده اید " SSID " را به همراه پسورد وارد کنید. در نهایت qr code جدیدی برای شما تولید خواهد شد که می توانید آنرا بر روی یک کاغذ پرینت نمایید.

4- برای استفاده از این کد باید با استفاده از برنامه " WiFiKeyShare " را روی گوشی کاربران جدید نصب کنید تا با گرفتن دوربین در مقابل کد، به وای فای شما متصل شود و دیگر نیازی به فاش شدن رمز و پسورد نیست!

وای فای

اتصال به مودم با استفاده از اسکنر

ترفند اتصال به مودم وای فای بدون رمز

2834
این مطلب مفید بود ؟334500
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
1 نظر به ثبت رسیده است
Yousef1397-02-12
این کار رو کنیم بعد متوجه نمیشه (رمزش تغییر نمیکنه؟
5624
وبگردی