دیوارپوش چرمی
دیوارپوش های چرمی یکی از ایده های نو و مدرن برای زیباتر کردن دیوارها و دکوراسیون منزل است که امروزه بسیار محبوب شده و انواع مختلفی دارد.

دکوراسیون لاکچری با دیوارپوش چرمی

دیوارپوش ها انواع مختلفی دارند و انتخاب آن ها برای دکوراسیون منزل بستگی به سلیقه شما دارد اما یکی از شیکترین مدل های آن ها دیوارپوش های چرمی هستند که جلوه لوکسی به منزل تان میبخشند. از دیوارپوش های چرمی برای ساختمان های مسکونی و تجاری و حتی هتل ها نیز استفاده میشود، طرح ها و رنگ های مختلفی هم که دارند که انتخاب را برایتان سخت میکنند.

دیوارپوش چرمی

دیوارپوش چرمی برای دکوراسیون پذیرایی

دیوارها اصلی ترین عنصر هر خانه ای هستند، تصمیم گرفتن برای اینکه کدام نوع پوششی را برای آن ها انتخاب کنید نیازمند رعایت چند نکته است. شما باید میزان بودجه، سبک مبلمان و... را در نظر داشته باشید و از دیوارپوش های متنوعی که در بازار وجود دارند یکی را با توجه به سلیقه تان انتخاب کنید یکی از مدل دیوارپوش های پرطرفدار که از گذشته تا به امروزه مورد استفاده قرار گرفته، دیوارپوش چرمی است.

انواع دیوارپوش چرمی

  • رولی
  • پنل
  • تایل

انواع دیوارپوش

دیوار پوش چرمی سه بعدی

دیوارپوش های چرمی که رولی هستند برای زمانی مورد استفاده قرار میگیرند که قرار باشد کل دیوار را پوشش دهید اما زمانیکه میخواهید فقط بخشی از دیوار را طراحی کنید میتوانید از انواع دیوارپوش های چرمی پنل و تایل استفاده کنید.

از دیوار پوش های چرمی میتوانید برای کل دیوار استفاده کنید اما برای لوکس تر شدن دکوراسیون منزل تان پیشنهاد میکنم فقط بخشی از دیوار را با دیوار پوش چرمی پوشش دهید مثلا بخشی از دیوار پذیرایی، پشت تلویزیون، پشت تخت خواب و...

دیوارپوش برای پذیرایی

دیوارپوش اتاق نشیمن چرمی و شیک

نصب دیوارپوش چرمی

برای نصب دیوارپوش های چرمی، مثل سایر دیوارپوش ها باید زیرسازی انجام شود. اگر از دیوارپوش چرمی رولی استفاده می کنید بهتر است بدانید زیرسازی آن مانند کاغذ دیواری است و میتوانید کار نصب آن را به راحتی به نصاب ها بسپارید اما اگر که از پنل یا تایل های چرمی برای دیوارهای منزل تان استفاده کنید موضوع فرق میکند و باید از نصاب پنل های کامپوزیتی کمک بخواهید چون پنل و تایل ها باید به دیوار پیچ و رول پلاک شوند.

دیوارپوش چرمی

مدل های دیوارپوش چرمی

دیوارپوش چرمی چه مزایایی دارد؟

  • رنگ و طرح متنوع
  • قابل استفاده برای دکوراسیون های مدرن و کلاسیک
  • نصب بسیار آسان
  • قابل طراحی در اندازه های مختلف

دیوارپوش چرمی

شیکترین مدل دیوارپوش چرمی

 

نکات مهم درباره انتخاب و نصب دیوارپوش چرمی + عکس

4.37
این مطلب مفید بود ؟61
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
وبگردی