رنگ آمیزی کف اتاق
برای تغییر دکوراسیون یکی از بهترین ایده ها رنگ آمیزی کف اتاق ها است که هم مقرون به صرفه است و هم زیبایی خاصی به منزل میبخشد.

تاثیر رنگ آمیزی کف اتاق ها در زیبایی منزل

معمولا خانواده ها برای نو کردن و تغییر دادن دکوراسیون منزل به رنگ آمیزی دیوارها و سقف روی می آورند و هیچ توجهی به رنگ آمیزی کف منزل ندارند، این در حالی است که رنگ آمیزی کف اتاق های منزل تاثیر مثبت و شگفت انگیزی در زیبایی خانه دارد. رنگ کردن کف بخش های مختلف خانه ایده ای مقرون به صرفه است که باعث تغییر دکوراسیون و زیباتر شدن آن میشود.

رنگ آمیزی کف اتاق

ایده رنگ آمیزی کف منزل

- برای کف اتاق خواب بهتر است از رنگ های تیره ای همچون آبی نفتی استفاده کنید با اینگونه رنگ های میتوانید به فضای اتاق خواب تان عمق بدهید زیرا در اتاق خواب مصالح کف با سایر بخش های منزل فرق دارد.

- در هر بخش از فضای منزل که دوست دارید احساس آرامش و تمرکز داشته باشید بهترین کار این است که کف را سفید کنید، مثلا اتاق مطالعه یا اتاق کار . رنگ سفید در کف اتاق باعث آرامش میشود.

رنگ آمیزی کفپوش

رنگ آمیزی کف اتاق مطالعه

- بهترین رنگ برای کف آشپزخانه رنگ های گرم همچون قهوه ای هستند زیرا رنگ های گرم باعث افزایش دما و انرژی میشوند، رنگ های گرم برای آشپزخانه های سنتی و مدرن کاربرد دارند.

- رنگ زردی که کف این ایوان را پوشانده است باعث جذب و انعکاس نور میشود همچنین رنگ مکمل آن یعنی خاکستری باعث شده ان ایوان نمایی فوق العاده زیبا داشته باشد.

رنگ مناسب کف اتاق خواب

رنگ مناسب برای کف ایوان

- کمی خلاقیت و سلیقه برای رنگ آمیزی کف اتاق های خانه به خرج دهید و طرح فرش را اجرا کنید، رنگ آمیزی کف منزل با طرح فرش نیاز به رنگ های مختلف دارد طوری که با رنگ وسایل منزل تان هماهنگ باشد.

- بخش هایی از منزل تان که بسیار ساده هستند با رنگ آمیزی کف به فضایی جذاب تبدیل کنید، میتوانید از استیکر های موردعلاقه تان برای کف نیز استفاده کنید.

رنگ کف آشپزخانه

رنگ آمیزی کف آشپزخانه

 

رنگ آمیزی کف اتاق های منزل ایده ای مقرون به صرفه + عکس

3.614
این مطلب مفید بود ؟104
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
وبگردی