سلامت قلب
بیشتر کارشناسان عوامل خطر اصلی بیماریهای غیر واگیر بخصوص بیماری های قلبی وعروقی رادرجهان مرتبط با تغذیه نادرست و فعالیت بدنی کم می دانند.بدون شک علت عمده ابتلا به بیماریهای قلبی شیوه نامناسب زندگی از جمله تغذیه نامناسب است.

مصرف ویتامین D و ورزش ضامن سلامت قلب شماست

بیماری های قلبی متعددی را می توان با اتخاذ شیوه زندگی سالم و ورزش درمان و یا پیش گیری کرد.به گفته کارشناسان یک تغییر ساده روزانه خطر بیماری قلبی را 92 درصد کاهش می دهد.در این مطلب به نکاتی اشاره می کنیم که می توانید در شروع برنامه روزانه خود بگنجانید.

انجام ورزش و مصرف ویتامین D هر دو می تواند به افزایش سلامت قلب کمک کند. محققان دانشگاه جان هاپکینز نشان دادند که مصرف ویتامین D و انجام ورزش هر دو با هم می تواند به سلامت قلب افراد کمک کند.

قلب

افزایش سلامت قلب

به گزارش Science daily،معمولا افراد فعالیت فیزیکی کمی دارند و ویتامین D بدن افراد زیادی نیز کم است. محققان معتقدند که مردم باید به انجام ورزش و دریافت ویتامین D تشویق شوند. افرادی که بیماری های مربوط به استخوان دارند و احساس افسردگی فصلی می کنند یا چاقی مفرط دارند باید میزان ویتامین D بدن خود را اندازه گیری کنند.

در صورتی که میزان ویتامین D بدن از طریق تغذیه و آفتاب تامین شود نیازی به دریافت مکمل های ویتامین D نیست.

میزان ورزش مورد نیاز برای هر فرد 150 دقیقه در هفته است که باید این مساله رعایت شود تا سلامت قلبی به وجود بیاید.

تضمین سلامت قلب با ورزش و ویتامین D

53
این مطلب مفید بود ؟30
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
برگرفته از سلامت نیوز-/ ر
وبگردی