کرونا در تهران

مرگ های کرونایی تهران 2 رقمی شد

تاریخ انتشار : 31 شهریور 1400کد مطلب : 49021زمان مطالعه : 2 دقیقه
معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران از آغاز طرح 10 روزه ضربتی برای تسریع واکسیناسیون در تهران از امروز (31 شهریور) و با کمک بیمارستان ها خبر داد.

ایسنا:دکتر نادر توکلی معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران درباره وضعیت کرونا در این استان گفت:در حال حاضر وضعیت تهران خوب است و روند بیماری رو به کاهش است. میزان مراجعات سرپایی هم نسبت به زمان پیک 55 درصد کاهش یافته است. 

وی افزود:در عین حال وضعیت بیماری در تهران رو به کاهش است و میزان فوتی ها و تعداد بیماران بدحال هم کاهش یافته است. طبق آخرین آمارها بستری روزانه مان تقریبا 1400 مورد است، تعداد کل بیماران هم حدود 6 هزار و 300 نفر است و میزان مرگ هم زیر 100 نفر آمده است. 

توکلی گفت؛ مرگ های کرونایی تهران چند روز است که دو رقمی شده است. در عین حال مشکل تخت بیمارستانی هم نداریم و عمل های الکتیو بیمارستان ها هم به تدریج آغاز شده و خدمات جاری شان را به تدریج ارائه می دهند. 

جزئیات طرح ضربتی واکسیناسیون علیه کرونا در تهران

توکلی با بیان اینکه به طور کلی روند بیماری در تهران کاهشی شده است، درباره وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا در تهران گفت:یک طرح جهادی از امروز درباره واکسیناسیون در تهران آغاز می شود که بر اساس آن طی 10 روز تقریبا به صورت مشخص و ضربتی واکسیناسیون تسریع پیدا می کند. 

توکلی افزود:بر همین اساس بیمارستان های مشخصی را هم در نظر گرفتیم تا واکسیناسیون در آنها هم انجام شود که این طرح از امروز آغاز می شود. 

وی گفت:متولی و هماهنگ کننده این طرح استانداری تهران به عنوان عضو ستاد کرونای استان است و تمام ظرفیت نهادهای مختلف از جمله مراکز بهداشت، مراکز تجمیعی واکسیناسیون، بیمارستان ها و ... به کارگیری می شوند تا این طرح ضربتی را هم در شهرستان های اطراف تهران و هم در کلان شهر تهران داشته باشیم. در این طرح ضربتی، مراکز به صورت دو شیفت صبح و عصر فعالیت می کنند. 

برای اطلاع از مراکز واکسیناسیون با 6070 تماس بگیرید

توکلی درباره تعداد مراکز 24 ساعته واکسیناسیون در تهران نیز گفت:در عین حال مراکز 24 ساعته واکسیناسیون هم از سوی سامانه بهداشت اعلام شده است. در عین حال مردم می توانند با شماره 6070 تماس گرفته و از مراکز واکسیناسیون 24 ساعته و ... اطلاع پیدا کنند. 

توکلی تاکید کرد:سن واکسیناسیون هم کاهش یافته و افرادی که در سامانه واکسیناسیون وزارت بهداشت ثبت نام می کنند، برایشان واکسن تزریق می شود.

انتهای پیام/م

مرگ های کرونایی تهران 2 رقمی شد

53
این مطلب مفید بود ؟30
برچسب : ویروس کرونا
وبگردی