عصر جدید
مسابقه استعدادیابی عصر جدید برنامه ای متفاوت با اجرای احسان علیخانی است که از امشب 27 بهمن ماه 97 روی آنتن شبکه سه سیما میرود.

آغاز پخش برنامه عصر جدید از امشب

احسان علیخانی مجری جوان تلویزیون چند سالی است که با برنامه ماه عسل در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شده است . اغلب مردم احسان علیخانی و ماه عسل را مکمل یکدیگر میدانند اما برنامه عصر جدید نقطه شروعی متفاوت برای احسان علیخانی است.

احسان علیخانی با مسابقه استعدادیابی عصر جدید از امشب روی آنتن شبکه سه سیما میرود تا اتفاقی متفاوت را تجربه کند.

زمان دقیق پخش مسابقه عصر جدید

صفحه رسمی مسابقه عصر جدید با انتشار پستی خبر از زمان پخش این مسابقه استعدادیابی از امشب در شبکه سه سیما داد.

مسابقه استعدادیابی عصر جدید

زمان پخش مسابقه استعدادیابی عصر جدید

در صفحه رسمی مسابقه عصر جدید با انتشار تیزری آمده است : همزمان با رونمایی از پوستر جدیدترین برنامه احسان علیخانی، روز و ساعت پخش اولین قسمت از "عصرجدید" اعلام شد.

نخستین قسمت از مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران شنبه 27بهمن ماه بعد از اخبار شبانگاهی ساعت 22 روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت و بینندگان این شبکه، نخستین روز هفته را با دقایق پرهیجان این رقابت نفسگیر به پایان خواهند رساند.

عصر جدید هر هفته شنبه و یکشنبه ها حوالی ساعت 22:30 از شبکه سوم سیما پخش می شود.

مسابقه استعدادیابی عصر جدید

مسابقه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی و داوری رویا نونهالی و امین حیایی

رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، سیدبشیر حسینی و امین حیایی داوران مسابقه عصر جدید هستند و احسان علیخانی به عنوان مجری در این برنامه حضور دارد.

مسابقه عصر جدید

احسان علیخانی مجری مسابقه عصر جدید

احسان علیخانی از مجریان جوان تلویزیون است که چند سالی است اجرای برنامه ماه عسل ویژه ایام ماه رمضان را در شبکه سه سیما برعهده دارد و در این چند سال تنها اجرای برنامه شب عید و سه ستاره را به جز ماه عسل برعهده داشته است و این مسابقه اولین تجربه متفاوت احسان علیخانی در دنیای اجرا است.

احسان علیخانی با عصر جدید از امشب روی آنتن میرود

3.946
این مطلب مفید بود ؟3610
منبع : صفحه رسمی عصر جدید / بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
وبگردی