هایلایت مو مشکی
خانم ها فکر میکنند هایلایت برای کسانی مناسب است که موهای خود را رنگ روشن کرده اند اما بسیاری از هایلایت ها روی موهای مشکی بسیار خیره کننده اند.

مدل هایلایت روی موهای مشکی

اگر زمینه موهایتان رنگ مشکی است و قصد هایلایت کردن موهای خود را دارید باید به شما تبریک بگوییم زیرا هایلایت های تیره و روشن خیره کننده ای برای موهای مشکی وجود دارد که امروزه مد و پرطرفدار هستند. از هایلایت های آبی و بنفش تا طوسی و عسلی که یکی از یکی زیباتر هستند.

هایلایت آبی

اگر جزو خانم هایی هستید که موهای مشکی دارید و دوست دارید موهاتان را هایلایت کنید لازم نیست زمینه موهایتان را تغییر دهید زیرا هایلایت روی موهای مشکی خیلی زیبا میشود، نمونه هایی از هایلایت های مختلف روی موهای مشکی را در ادامه مشاهده کنید و ایده بگیرید.

هایلایت روی موی مشکی

هایلایت روشن روی موی مشکی

هایلایت طوسی فقط روی موهای مشکی زیبا است و واقعا خیره کننده است، موهای مشکی پرکلاغی با هایلایت طوسی ترکیب بینظیری است که انتخاب خانم های خوش سلیقه امروزی است.

هایلایت طوسی

هایلایت طوسی روی موی مشکی

هایلایت طوسی

هایلایت طوسی برای موی مشکی

مش و هایلایت

مش و هایلایت مخصوص موی تیره

اگر فانتزی پسند هستید میتوانید از هایلایت بنفش روی موهای مشکی تان استفاده کنید، همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید هایلایت بنفش خوشرنگ است و بسیار جلب توجه میکند.

هایلایت بنفش

هایلایت بنفش روی موهای مشکی

هایلایت روشن

هایلایت روشن برای موی تیره

رنگ مو هایلایت

رنگ مو هایلایت جدید

هایلایت

هایلایت برای موهای تیره

هایلایت

هایلایت بلوند برای موهای مشکی

هایلایت تیره

هایلایت تیره برای موهای تیره

گاهی دوست دارید تارهای روشن شده موهایتان، بیشتر از رنگ زمینه باشد و لایت ها غالب باشند که در این صورت، انتخاب برایتان ساده تر است و میتوانید از رنگ های روشن و بلوندهای فانتزی و ... که متناسب با رنگ پوست و چهره شماست، از میان ترند رنگ موهایی که در ادامه مشاهده می کنید، به عنوان مدل رنگ مو هایتان استفاده کنید.

هایلایت 90 درصد

هایلایت پر

بیبی لایت پر روی موی مشکی

بهترین هایلایت های تیره و روشن برای موهای مشکی + تصاویر

4.2170
این مطلب مفید بود ؟14228
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
وبگردی