زیر پای مادر

بازیگران در نشست خبری سریال زیر پای مادر +تصاویر

تاریخ انتشار : 26 خرداد 1396کد مطلب : 51243تعداد نظرات : 4 نظر
تصاویری از بازیگران و عوامل سریال زیر پای مادر در نشست خبری این فیلم برایتان گردآوری کرده ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

نشست خبری سریال زیر پای مادر

نشست خبری سریال زیر پای مادر، عصر دیروز چهارشنبه 24 خرداد 96 با حضور عوامل این سریال و جمعی از خبرنگاران برگزار شد. بهرنگ توفیقی کارگردان ، زینب تقوایی تهیه کننده ، بهناز جعفری بازیگر نقش آتنه ، درسا بختیاری بازیگر نقش ستاره ، مجید نوروزی بازیگر نقش اشکان و علیرضا آرا در نقش صدرا در این نشست حضور داشتند.

تصاویری از بازیگران در نشست خبری زیر پای مادر

بازیگران سریال زیر پای مادر

مجید نوروزی در نشست خبری سریال زیر پای مادر

مجید نوروزی بازیگر نقش اشکان در سریال زیر پای مادر دانش آموخته تئاتر است و به تازگی پا به عرصه تلویزیون گذاشته است . این بازیگر جوان که دارای مدرک فوق لیسانس کارگردانی است در کنار هنرمندان با تجربه ای چون کامبیز دیرباز ، بهزاد فراهانی ، مریم بوبانی ، پریوش نظریه و بهناز جعفری به ایفای نقش پرداخت. این بازیگر جوان در نشست خبری سریال زیر پای مادر حضور داشت و از تلاشی که برای ایفای بهتر نقشش کرده بود گفت. مجید نوروزی در این فیلم با همکاری بهرنگ توفیقی و سعید نعمت الله توانست نقش خوبی را ایفا کند.

بازیگران سریال زیر پای مادر

بهناز جعفری در نشست خبری سریال زیر پای مادر

بهناز جعفری بازیگری که در سریال زیر پای مادر نقش آتنه را ایفا میکند در نشست خبری این فیلم حضور داشت و در پایان این نشست با خبرنگاران صحبت های جنجالی کرد. سریال نفس دیگر فیلمی است که از بهناز جعفری در شبهای ماه مبارک رمضان پخش میشود . بهناز جعفری بازی خود را با فیلم روسری آبی در سال 1373 آغاز کرد و برای بازی کوتاهش در فیلم خانه ای روی آب به کارگردانی بهمن فرمان آرا، از بیستمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن را گرفت.

بازیگران سریال زیر پای مادر

بهناز جعفری در سریال نفس

بهناز جعفری در سریال نفس در کنار بازیگرانی چون مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری و داریوش فرهنگ و فاطمه گودرزی به ایفای نقش پرداخت .

بازیگران سریال زیر پای مادر

درسا بختیاری در نشست خبری سریال زیر پای مادر

درسا بختیاری در سریال زیر پای مادر به کارگردانی بهرنگ توفیقی در نقش ستاره به ایفای نقش پرداخته است. این بازیگر جوان که دانش آموخته تئاتر است بازیگری در تلویزیون را با بازی در سریال زیر پای مادر که برای پخش در ماه رمضان سال 96 ساخته شده است آغاز کرد . درسا بختیاری به همراه عوامل فیلم زیر پای مادر در نشست خبری این فیلم حضور داشت و درباره فیلمنامه و نقشی که در این سریال دارد اظهار رضایت و خوشحالی کرد.

بازیگران سریال زیر پای مادر

علیرضا آرا در نشست خبری سریال زیر پای مادر

علیرضا آرا با نام قبلی علیرضا محمدی بازیگرتئاتر است که با کارگردان های جوان اما مطرح تئاتر کار کرده است. این بازیگر جوان سابقه همکاری با بهرنگ توفیقی در سریال پشت بام تهران را دارد و در سریال زیر پای مادر در نقش صدرا برادر آتنه ( بهناز جعفری ) به ایفای نقش پرداخته است.

علیرضا آرا در نشست خبری زیر پای مادر درباره نقشش در این فیلم و تلاشش برای ایفای بهتر نقش گفت و از رفتار برخی از افراد در فضای مجازی گله کرد.

بازیگران سریال زیر پای مادر

بهناز جعفری ، زینب تقوایی و بهرنگ توفیقی در نشست خبری سریال زیر پای مادر

زینب تقوایی تهیه کننده سریال زیر پای مادر در پشت بام تهران سابقه همکاری با بهرنگ توفیقی را دارد . این تهیه کننده تلویزیون ، تهیه کنندگی آثاری چون مدینه ، دودکش ، پشت بام تهران و زیر پای مادر را برعهده داشت .

زینب تقوایی در نشست خبری این فیلم گفت:این سومین همکاری من با سعید نعمت الله بود و از کار راضی هستم. امروز بسیاری از اهالی تحصیل کرده و آکادامیک دیالوگ های سریال ها را می پسندند و معتقدند متن سعید نعمت الله آنها را وادار به فکر کردن می کند.

بازیگران سریال زیر پای مادر

عوامل و بازیگران در نشست خبری سریال زیر پای مادر

بهرنگ توفیقی کارگردان سریال زیر پای مادر در نسشت خبری این سریال حضور داشت و درباره شخصیت های این سریال و فیلمنامه توضیحاتی داد.

بازیگران در نشست خبری سریال زیر پای مادر +تصاویر

3.335
این مطلب مفید بود ؟2312
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/ م.ف
4 نظر به ثبت رسیده است
هادی. ه1396-12-02
سریال زیر پای مادر بسیار زیبا و تاثیرگذار بود و در نهایت با به هم رسیدن خلیل کبابی و اتنه تونست پایان خوبی رو داشته باشه.
10
ش.ح1396-04-07
سریال زیر پای مادر بسیار زیبا بود من خیلی احساساتی هستم و نسبت به این فیلم هم خیلی حساس بودم و این فیلم پایان بسیار زیبایی داشت من وقتی دیدم آتنه و خلیل باهم دارن زندگی میکنن بسیار خوشحال شدم . واقعا ممنون بابت پخش این سریال من دوست دارم باری دیگر این سریال را ببینم
10
ناشناس1396-04-06
منم با این پایان موافق بودم بسیار پایان زشتی داشت
00
امیر حسین نادری1396-04-05
سریال زیر پای مادر خیلی زیبا بود ولی متعصفانه پایانه درستی نداشت .و میتونست. با زنده نگر داشتن اسماییل نفر .و دستگیر شدن .و به زندان رفتن. پایانه بهتر و زیبا تری رو رقم بزنن.خانواده رنگرز با نجات دادن اشکان توسط نفر. رازی به ازدواج اتنه با نفر میشدن .و نفر اصلاح میشد و بعد از 2 سال بر میگشت و با اتنه و دختر زندگی میکرد .از طرف دیگه هم خلیل با. رخساره خانوم ازدواج میکرد و داستان به زیبایی هر چه تمام تر تموم. میشد .واقعا پایان بدی داشت
30
وبگردی