فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی با گریمی متفاوت در آتش و قداره + عکس

تاریخ انتشار : 29 خرداد 1396کد مطلب : 51456زمان مطالعه : 1 دقیقه
فاطمه گودرزی صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصویری از گریمش در فیلم آتش و قداره به روز کرد.

گریم متفاوت فاطمه گودرزی در آتش و قداره

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان تصویری از گریم متفاوتش در فیلم آتش و قداره را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. آتش و قداره آتش و قداره چهارمین اثر سینمایی محمد عرب در مقام کارگردان با فیلمنامه منصور براهیمی است که فتوت و جوانمردی ایرانیان را روایت می کند. این فیلم با گریم های متفاوت بازیگرانی چون علی صادقی ، مهران غفوریان و حسین یاری و فاطمه گودرزی جلوی دوربین رفت .

فاطمه گودرزی با انتشار این عکس نوشت:

فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی و حسین یاری در آتش و قداره

فیلم سینمایی آتش و قداره درحال فیلمبرداری بهمراه جناب حسین یاری وکارگردان خوش ذوق جناب عرب....

در فیلم پر بازیگر آتش و قداره با موضوع جوانمردی ایرانیان تا کنون حسین یاری، نیما شاهرخ شاهی، علی صادقی، محسن افشانی، ارسلان قاسمی و فاطمه گودرزی و قدرت ا... صالحی مقابل دوربین حسن پویا رفته اند. این فیلم باسرمایه گذاری مهندس حمید دامغانی و دکتر حمیدرضا زاهدی با همکاری فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور تولید می شود.

فاطمه گودرزی در آتش و قداره

گریم بازیگران در فیلم آتش و قداره

عوامل فیلم آتش و قداره عبارتند از نویسنده ی فیلمنامه منصور براهیمی تهیه کننده و کارگردان محمد عرب گرگانی، مدیر فیلمبرداری:حسن پویا، انتخاب بازیگران محمّدرضا شریفی نیا، مدیرروابط عمومی و مشاور رسانه ای علی افشار، گروه فیلمبرداری محمدنادر قشلاقی صفر صلاح لو امیر متقی، میلاد عزتخواه، میلاد کریمی، ناظرمالی منوچهر شمس.

 

فاطمه گودرزی با گریمی متفاوت در آتش و قداره + عکس

55
این مطلب مفید بود ؟50
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/ م.ف
وبگردی