محمدرضا هدایتی

همکاری محمدرضا هدایتی با گروه رستاک + عکس

تاریخ انتشار : 20 تیر 1396کد مطلب : 52728زمان مطالعه : 2 دقیقه
محمدرضا هدایتی در جدیدترین اثر هنری خود در زمینه موسیقی با گروه رستاک در یک آهنگ سیستانی همکاری میکند.

محمدرضا هدایتی با گروه رستاک همکار شد

محمدرضا هدایتی را همه ما با نقش طغرل در سریال خاطره انگیز مهران مدیری می شناسیم و نقش های زیبایی او را همیشه به خاطر داریم . این بازیگر کشورمان علاوه بر بازیگری دستی هم در خوانندگی دارد و تک آهنگ های زیبایی از او منتشر شده که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه رو بود .

محمدرضا هدایتی در جدیدترین اثر هنری خود با گروه رستاک در یک آهنگ سیستانی همکاری میکند. این هنرمند کشورمان با انتشار این خبر صفحه اینستاگرامش را به روز کرد.

محمدرضا هدایتی با انتشار این عکس نوشت :

محمدرضا هدایتی

محمدرضا هدایتی در کنار گروه رستاک

با گروه رستاک به زودی با آهنگی سیستانی...

وی فعالیت در بازیگر ی را برای اولین بار به واسطه سریال مهران مدیری در سال 1376 تجربه کرد اما با حضور در نقش یاور طغرل به خوبی شناخته شد و بعد آن پای ثابت کارهای مدیری شد.
او متولد بندر چابهار در استان سیستان و بلوچستان است. وی از دوران کودکی به تئاتر روی آورده است. صداپیشگی نیز یکی دیگر از حرفه های او می باشد که بیشتر در مجموعه کلاه قرمزی (شخصیت پسرعمه زا) این کار را انجام داده است.
محمدرضا هدایتی

کنسرت محمدرضا هدایتی

محمدرضا هدایتی دستی هم در خوانندگی دارد و تک آهنگ های زیبایی از او در عرصه موسیقی منتشر شده است.
محمدرضا هدایتی

گروه رستاک در برنامه خندوانه

گروه موسیقی رستاک از سال 76 با هدف الهام از عناصر شنیداری موسیقی ایرانی به ویژه موسیقی نواحی در قالب های نوین، فعالیت خود را آغاز کرد که حاصل آن تولید سه آلبوم «همه اقوام من»، «رنگواره های کهن» و «سرنای نوروز» بود که هر سه این آلبوم با استقبال مخاطبان مواجه شد. گروه رستاک را می توان موفق ترین گروه فعال در حوزه موسیقی نواحی و موسیقی مناطق ایران زمین دانست که توانسته توجه مخاطب امروزی و نسل جوان را به قطعات کردی، آذری، بلوچی و... جلب کند. این گروه همراه با نوار صوتی، ویدیوهایی را هم همراه با آلبوم جدید خود منتشر کرده و با نشان دادن سازهای ایرانی و غربی، گامی متفاوت در زمینه موسیقی برداشته است و توانسته پیوندی میان ساز و مردم مخصوصا کودکان ایجاد کند.

همکاری محمدرضا هدایتی با گروه رستاک + عکس

53
این مطلب مفید بود ؟30
برگرفته از صفحه شخصی محمدرضا هدایتی / م.ف
وبگردی