سیامک انصاری

سیامک انصاری بعد از دورهمی در خوک مانی حقیقی

تاریخ انتشار : 8 شهریور 1396کد مطلب : 55625زمان مطالعه : 2 دقیقه
سیامک انصاری یار همیشگی مهران مدیری بعد از اتمام کارش در برنامه دورهمی این روزها به جمع بازیگران فیلم خوک ساخته مانی حقیقی پیوسته است.

سیامک انصاری بعد از دورهمی چه میکند

سیامک انصاری را میتوان یار همیشگی مهران مدیری دانست که در اغلب آثار این کارگردان سینما و تلویزیون دیده میشود. سیامک انصاری با مجموعه تلویزیونی ماه مهربان در سال 1374 وارد عرصه بازیگری و تلویزیون شد و در همان سال با بازی در فیلم سینمایی سفر به چزابه اولین کار سینمایی خود را تجربه کرد. سیامک انصاری بازیگری را با سینما آغاز کرد و با بازی در برنامه جنگ 77 به گروه مدیری پیوست و تا کنون در تمام کارهای او حضور داشته است.

در مجموعه دورهمی بازیگران متعددی روی صحنه رفتند اما یار ثابت مهران مدیری در این برنامه سیامک انصاری بود که در طول این مجموعه تلویزیونی که جمعه گذشته آخرین برنامه آن روی آنتن رفت ، همیشه حضور داشت.

فیلم جدید سیامک انصاری بعد از دورهمی

اولین فیلم بلند سینمایی مهران مدیری تحت عنوان ساعت 5 عصر با هنرنمایی سیامک انصاری همراه بود و بعد از همکاری سیامک انصاری با مهران مدیری در مجموعه های نقطه چین ، پاورچین ، جایزه بزرگ ، شبهای برره ، باغ مظفر ، مرد هزار چهره ، مرد دو هزار چهره ، درحاشیه و دورهمی دیگر به جرات میتوان او را یار ثابت مهران مدیری در آثار سینمایی و تلویزیونی اش خواند.

سیامک انصاری

سیامک انصاری در مجموعه دورهمی

سیامک انصاری در ویلای من ، قهوه تلخ ، گنج مظفر و شوخی کردم برای شبکه نمایش خانگی با مهران مدیری همکاری کرده است. این روزها سیامک انصاری مشغول بازی در یک فیلم به کارگردانی مانی حقیقی است.

سیامک انصاری

سیامک انصاری در ساعت 5 عصر

بعد از اتمام مجموعه دورهمی این روزها سیامک انصاری مشغول بازی در فیلم خوک مانی حقیقی است و در تئاتر نیز نقشی را برعهده گرفته است. فیلم خوک جدیدترین ساخته مانی حقیقی کارگردان فیلم 50 کیلو آلبالو است که علاوه بر حسن معجونی ، لیلا حاتمی٬ لیلی رشیدی٬ سیامک انصاری٬ علی باقری و آیناز آذرهوش در آن به ایفای نقش می پردازند. فیلم خوک به گفته کارگردان این فیلم از متفاوت ترین کمدی های سینمای ایران خواهد بود.

سیامک انصاری

سیامک انصاری در ساعت 5 عصر مهران مدیری

سیامک انصاری

سیامک انصاری بازیگر سینما و تلویزیون 

سیامک انصاری بعد از دورهمی در خوک مانی حقیقی

3.18
این مطلب مفید بود ؟53
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/ م.ف
وبگردی