مسعود ده نمکی
مسعود ده نمکی بعد از توقف پروژه طیب خان این روزها در حال نگارش فیلمنامه جدیدی است که اگر شرایط مهیا شود به جشنواره فجر خواهد رسید.

احتمال حضور فیلم جدید مسعود ده نمکی در جشنواره فجر

مسعود ده نمکی کارگردان فیلم های سینمایی اخراجی ها و رسوایی این روزها در حال نگارش فیلمنامه جدیدی است و امیدوار است بتواند این فیلم را به جشنواره فجر برساند.

مسعود ده نمکی کارگردان و نویسنده سینمای ایران از ماه ها پیش فعالیت خود برای ساخت فیلمی به نام "طیب خان" را براساس کتاب "زندگی نامه طیب حاج رضایی، حرّ انقلاب" آغاز کرده بود.

ساخت طیب خان مسعود ده نمکی به کجا رسید

اخبار مربوط به تهیه و تولید این فیلم به سرعت در فضای مجازی منتشر گردید و نظرات بسیاری را با خود به همراه داشت تا آنجا که بسیاری از حضور دوباره ده نمکی در جشنواره فیلم فجر می گفتند و بنا به گفته خود ده نمکی نیز این فیلم برای حضور در فجر آماده می شد.

مسعود ده نمکی

مسعود ده نمکی با فیلمی جدید در جشنواره فجر

اما بر اساس آخرین اخبار رسیده این فیلم در همان گام نخست به دلیل مشکلات بودجه ساخت متوقف شده است. "طیب خان" به عنوان پروژه ای تاریخی بودجه نسبتاً بالایی را برای تولید می طلبید. بودجه ای که بدون شک از عهده سرمایه گزار خصوصی بر نخواهد آمد و حضور سازمان اوج می توانست تضمینی برای ساخت این اثر باشد.

توقف پروژه "طیب خان" از وقتی اتفاق افتاد که سازمان هنری اوج به عنوان سرمایه گذار این پروژه پایان همکاری خود با مسعود ده نمکی را اعلام کرد. پس از پا پس کشیدن سازمان اوج هیچ سازمان و نهاد فرهنگی برای ساخت اثر جدید مسعود ده نمکی اقدام قابل توجهی نکرده است تا جایی که "طیب خان" به طور رسمی متوقف شده، همچنین ساخت و رسیدن آن به جشنواره فیلم فجر سی و ششم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

این اتفاق باعث شد تا مسعود ده نمکی کارگردان آثاری همچون رسوایی و اخراجی ها به طور موقت پروژه "طیب خان" را کنار گذاشته و بنا بر اخبار موثق مشغول نگارش فیلمنامه دای جدید خود شود. فیلمی که اگر شرایط به درستی ادامه پیدا کند به فجر امسال احتمالا خواهد رسید.

احتمال رونمایی از فیلم مسعود ده نمکی در جشنواره فجر

52
این مطلب مفید بود ؟20
برگرفته از خبرگزاری میزان / م.ف
وبگردی