دکوراسیون 2018
برای اینکه دکوراسیون منزل تان مدرن و امروزی باشد باید با مد سال هماهنگ باشید, در ادامه با رنگ دکوراسیون 2018 آشنا شوید.

رنگ دکوراسیون سال 2018

در این مقاله ما به معرفی رنگ هایی می پردازیم که موسسه بین الملی پنتون برای رنگ برتر سال 2018 معرفی کرده است . موسسه پنتون یک موسسه بین المللی است که هر ساله رنگ برتر و مد مخصوص رنگی آن سال را در سراسر دنیا اعلام می کند .در این مقاله با رنگ های مد شده دکوراسیون سال 2018 توسط موسسه پنتون آشنا خواهیم شد.

دکوراسیون 2018

دکوراسیون منزل 2018

البته ما هنوز وارد سال 2018 نشده ایم؛ اما قصد داریم در رابطه با رنگ های مطرح در سال 2018 با شما صحبت کنیم.در ادامه همراه ما باشید تا از رنگ های مطرح در سال 2018 بیش تر دانیم.

سبز و صورتی

اگر به سبک های دکوراسیون مدرن علاقه مند هستید، لازم است بدانید که در سال 2018 از سبز نعنایی و صورتی برای طراحی دکوراسیون خانه های مدرن استفاده خواهد شد.

صورتی

در سال 2018 رنگ صورتی قدرتی بیش تر از پیش خواهد داشت و پیش بینی می شود از رنگ صورتی استفاده های بسیاری شود.به صورت خلاصه می توان گفت رنگ صورتی را دست کم نگیرید.

تناژهای آبی روشن

از آن جایی که دنیای ما پر از هیاهو است، طراحان قصد دارند با استفاده از رنگ آبی کمی از این استرس و هیاهو بکاهند.به گفته طراحان برتر در سال 2018 از تناژهای روشن آبی برای ایجاد محیطی آرامش بخش استفاده خواهد شد.

اریکا ووفل می گوید « این رنگ علاوه بر آرامش بخش بودن، قابلیت ترکیب با رنگ های دیگر را هم دارد و در نتیجه برای استفاده در طراحی دکوراسیون می تواند انتخاب مناسبی باشد»

سبز چمنی

اهمیت رنگ سبز را در سال 2018 فراموش نکنید؛ زیرا استفاده های بسیاری از آن خواهد شد. همان طور که در تصویر زیر می بینید رنگ سبز در طراحی دکوراسیون استفاد شده است.

البته رنگ سبز تناژهای مختلفی دارد که سبز چمنی یکی از آن ها است. به دلیل گسترش تکنولوژی و استفاده از وسایل هوشمند از رنگ سبز برای ایجاد آرامش روانی در افراد استفاده می شود.

انواع ترکیب رنگ های محبوب در سال 2018

حالا در این قسمت می خواهیم انواع ترکیب رنگ های محبوب در طراحی دکوراسیون در سال 2018 را به شما معرفی کنیم.

ترکیب رنگ های آبی و بنفش روشن برای محیط های مربوط به سنجش سلامت

ترکیب رنگ های زرد و تناژهای مختلف آن با هم برای ایجاد محیطی سرشار از شادی

اگر به دنبال ایجاد محیطی سرگرم کنند هستید، رنگ های نارنجی و آبی را با هم ترکیب نمایید.

ترکیب رنگ های صورتی، سفید و بنفش روشن نیز نشان دهنده محیط های سرشار از تکنولوژی خواهد بود.

با آنکه موسسه پنتون هنوز رنگ سال 2018 را به طور رسمی اعلام نکرده است اما به راحتی و با توضیحات بالا به سادگی می توان حدس زد که چه تم رنگی ، رنگ برتر و رنگ های ترند شده سال 2018 خواهد بود .

رنگ دکوراسیون که سال 2018 مد میشود

57
این مطلب مفید بود ؟70
برگرفته از اورانتتو - artnetdesign -/ح
وبگردی