مسعود ده نمکی

زندانی های مسعود ده نمکی پروانه نمایش گرفت

تاریخ انتشار : 13 آذر 1396کد مطلب : 60770زمان مطالعه : 1 دقیقه
مسعود ده نمکی با انتشار پستی در اینستاگرامش به صورت رسمی، دریافت پروانه ساخت و آغاز تولید فیلم سینمایی زندانی ها را اعلام کرد.

صدور پروانه ساخت زندانی های مسعود ده نمکی

مسعود ده نمکی را همه ما با فیلم سینمایی اخراجی ها می شناسیم . این کارگردان سرشناس کشورمان تازه ترین اثر سینمایی را با عنوان زندانی ها جلوی دوربین می برد.

زندانی های مسعود ده نمکی

زندانی های مسعود ده نمکی پروانه ساخت گرفت

مسعود ده نمکی با انتشار عکس زیر نوشت:زندانی ها پروانه ساخت گرفت تا رسماً وارد چرخه تولید شود. برخلاف اخبار منتشر شده زندانی ها فیلمی سیاسی و یا تاریخی نیست و موضوع آن اخلاقی معنوی و اجتماعی است. انشالله در یادداشتهای روزانه جزییات بیشتری خواهم نوشت. دعا کنید تا می شود بتوانیم فیلم را در سکوت و بدون حاشیه به پایان برسانیم.

مسعود ده نمکی

مسعود ده نمکی با زندانی ها می آید

پیش از این قرار بود که مسعود ده نمکی کارگردان سینمای کشورمان که آثاری چون اخراجی ها ، معراجی ها و رسوایی را در کارنامه هنری خود دارد فیلم جدیدش را براساس زندگی نامه طیب حاج رضایی، حرّ انقلاب بسازد اما این امر به دلیل ایجاد مشکلاتی میسر نشد و زندانی ها جدیدترین ساخته مسعود ده نمکی است که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرد.

اخراجی ها ، معراجی ها و رسوایی از جمله فیلم های مسعود ده نمکی هستند که در زمان اکران پرفروش ترین فیلم های گیشه سینماها بودند.

زندانی های مسعود ده نمکی پروانه نمایش گرفت

51
این مطلب مفید بود ؟10
برگرفته از صفحه شخصی مسعود ده نمکی / م.ف
وبگردی