شاسی بلند
ولوو XC90 یکی از ایمن ترین شاسی بلندهای جهان محسوب می شود که این خودرو در ایران گران ترین شاسی بلند است.

شاسی بلند لوکس ولوو در تهران

ولوو XC90 یکی از ایمن ترین شاسی بلند های جهان و گران ترین شاسی بلند های ایران است. نمونه یکی از این شاسی بلندهای ایمن را در تصویر زیر مشاهده می کنید که در یکی از خیابان های تهران است.

شاسی بلند

گران ترین شاسی بلند در ایران

مشخصات خودروی ولوو XC90

خودروی ولوو XC90 ایمن ترین خودروی SUV جهان هم محسوب می شود که در تست های مختلف تصادفات توانسته بالاترین رتبه را اخذ نماید. شرکت افرا موتور نماینده محصولات ولوو در ایران از فروش بزرگ ترین خودروی شرکت ولوو با مدل سال 2016 خبر داد . Volvo xc90 ولوو XC90 در سال 2015 خبرساز ترین خودروی سال شد. این خودرو که بزرگترین خودروی خانواده ولوو هست به دلیل طراحی منحصر به فرد و چشم نوازش توانست لقب بهترین خودروی SUV را هم از نظر طراحی و هم از نظر امکانات به خود اختصاص دهد.

علاوه بر ظاهر منحصر به فرد پیشرانه دو لیتری این خودرو هم جهانیان را شگفت زده کرد. این پیشرانه با کمک سیستم توربو شارژر وسیستم سوپرشارژر می تواند توانی معادل 316 اسب بخار را در 5700 دور در دقیقه تولید کند و به لطف گیربکس 8 سرعته دو کلاچه پاورشیفت خود به راحتی 0 تا 100 کیلومتر را به راحتی در 6٫1 ثانیه را بپیماید. همینطور خودروی XC90 ایمن ترین خودروی SUV جهان هم محسوب می شود که در تست های مختلف تصادفات توانسته بالاترین رتبه را اخذ نماید. این خودرو در کلاس خودرو های 7 نفره قرار می گیرد و در 3 مدل مختلف با مدل 2016 در کشور ارایه خواهد شد.

شاسی بلند

گران ترین شاسی بلند در ایران

فضای داخلی xc90، لاکچری و کاملاً از اصول طراحی اسکاندیناوی پیروی می کند. متریال داخلی از چرم ناپا و چوب گردو استفاده شده است. یک صفحه نمایش لمسی 12٫5 اینچی عمودی در داشبورد مرکزی برای سیستم ناوبری، رسانه ها و تلفن به خدمت گرفته شده که مرکز ثقل طراحی داشبورد محسوب می شود که با ظرافت و جزئی نگری بیشتری همراه است. سیستم عامل اپل کارپلی Apple Car Play هم برای اتصال به گوشی ها و کنترل های خودرو مورد استفاده قرار گرفته است. بسیاری از کلیدها و دکمه ها حذف شده و فضای کاملاً ساده وشیک را به وجود اورده است.

xc90 دارای کابین هفت صندلی لوکس میباشد. کابین مدرن و شیک در یک شاسی بلند بزرگ، طراحی به کار رفته، یک طراحی شیک، زیبا و ساخته شده از بهترین مواد است که با ظرافت های به کار رفته کامل شده است. موادی مانند چرم نرم، چوب و فلزات با کیفیت و کنترلرهای الماس تراس از جمله مواردی هستند که در کابین جدید ولوو XC90 استفاده شده اند.

شاسی بلند گرانقیمت ولوو xc90 در تهران + عکس

3.932
این مطلب مفید بود ؟257
برگرفته از ساتین / مشرق /ی
وبگردی