نحوه ریکاوری عکس در سامسونگ
اگر گوشی شما سامسونگ است و اخیرا عکس و فلیم های خود را به صورت ناخود آگاه از دست داده اید، خیلی ساده می توانید اقدام به ریکاوری عکس در سامسونگ کنید.

آموزش ریکاوری عکس در سامسونگ

شاید تا به حال برای شما پیش آمده باشد که به طور ناگهانی عکسی از تلفن همراه شما حذف شود که به آن بسیار نیاز داشتید و اینک به آن هیچ دسترسی ندارید. با این وجود جای هیچ نگرانی نیست و می توانید تصاویر پاک شده را به تلفن همراه خود بازگردانید. بطور کل بخاطر داشته باشید، زمانیکه شما یک تصویر را از تلفن همراهتان حذف می کنید، برای همیشه از گوشی شما پاک نخواهد شد. با این وجود اگر گوشی شما سامسونگ می باشد و عکس/عکس هایتان از آن بصورت خواسته یا ناخواسته حذف شده اند، در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک شما را با نحوه ریکاوری عکس در سامسونگ آشنا خواهیم نمود. همراه ما باشید.

1. تصور کنید که قصد دارید این عکس را از گوشی خود حذف کنید. انگشتتان را بر روی آن نگه میدارید و سپس گزینه Remove یا حذف را انتخاب می کنید که بعد از آن با پیغام Move to Trash همانند تصویر ذیل روبرو خواهید شد و برای حذف عکس از آن استفاده خواهید کرد.

گالری سامسونگ

2. در مرحله قبل بصورت سهوی ما عکسی را از گالری حذف کردیم و اینک خواستار ریکاوری آن هستیم. از این رو، از منو کاربری گوشی وارد گالری گوشی شوید و از قسمت بالا، گزینه 3 نقطه عمودی را انتخاب کنید.

گالری گوشی سامسونگ

3. گزینه Trash را انتخاب نمائید.

ریکاوری در سامسونگ

4. اینک تصویر پاک شده را در این صفحه مشاهده خواهید کرد که با گرفتن انگشت بر روی آن، پیغام Restore یا بازگردانی از قسمت پایین، به نمایش خواهد آمد که با انتخاب آن، عکس بازگردانی خواهد شد.

بازیابی عکس

در نهایت به همین سادگی شما توانستید اقدام به بازیابی عکس در گوشی سامسونگ کنید.

توجه مهم : اگر این قابلیت در گوشی سامسونگ شما وجود نداشت، می توانید با استفاده از برنامه Diskdigger اقدام به بازیابی عکس های حذف شده از گوشی سامسونگ خود نمایید. همچنین توجه داشته باشید که شما با یک جستجو ساده در بستر اینترنت می توانید چندین برنامه با چنین کاربردهایی را پیدا کنید و یک به یک آنها را نصب کنید. توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت امکان از تصمیم خود برای نصب این دست از برنامه ها خودداری کنید و صرفا برنامه ای که توصیه شد را دانلود و نصب کنید.

آموزش ریکاوری عکس در گوشی های سامسونگ بدون نصب برنامه

2.1500
این مطلب مفید بود ؟214286
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
وبگردی