پرو لباس عروس
انتخاب لباس عروس یکی از مهم ترین کارهای عروسی است که باید هنگام پرو و خرید آن به نکاتی توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

نکات طلایی هنگام پرو لباس عروس

پرو لباس عروس یک مرحله حیاتی در آماده کردن مقدمات عروسی است. شما باید برای پرو لباس عروس وقت کافی بگذارید و این کار را با دقت انجام دهید زیرا شما قرار نیست که هر روز لباس عروس انتخاب کنید .

هیچ چیز بدتر از این نیست که در زیباترین شب زندگی تان، لباسی بپوشید که در آن احساس راحتی نمی کنید پس لباس عروسی را انتخاب کنید که بهترین باشد تا در شب عروسی به زیبایی بدرخشید . پس برای انتخاب یک لباس عروس مناسب و متناسب با اندامتان هنگام پرو به نکاتی که در این بخش از دنیای مد نمناک آورده ایم دقت نمایید .

نکات مهم پرو لباس عروس

همه چیز را بپرسید

بعد از انتخاب لباستان شما باید ودیعه را پرداخت کنید و درباره قیمت نهایی لباس اگر نیاز به سنگدوزی و کارهای دیگری دارد صحبت نمایید تا در پایان غافلگیر نشوید و مجبور نباشید علی رغم میلتان هزینه زیاد تری بپردازید . پس از همان ابتدا درباره تخفیف، زمان تحویل و قیمت نهایی صحبت نمایید.

پرو لباس عروس

چیزهایی که هنگام پرو لباس عروس باید بپرسید

پرو لباس عروس با رعایت این نکات

برای پرو لباس عروس همراهان صادق را با خود ببرید

هنگام پرو لباس عروس تعداد زیادی از افراد را همراه خود نبرید بلکه فقط دو نفر از افرادی که صادقانه نظرشان را اعلام می کنند و سلیقه شان به شما نزدیک است را همراه خود برای پرو لباس عروس ببرید .

بردن تعداد زیادی همراه سبب می شود که شما در انتخاب دچار مشکل گردید زیرا ایده ها و نظرات افراد با یکدیگر متفاوت است. هربار که لباسی را پرو می کنید عکسش را برای نیمی از فامیل و دوستان نفرستید و نظرخواهی نکنید زیرا فقط گیج تر می شوید .

قبل از پرو مواد غذایی به اندازه کافی مصرف کنید

اگر قصد پرو کردن لباس عروس را دارید حتما قبل از بیرون رفتن از خانه صبحانه یا وعده ی دیگری که نیاز است بخورید . اگر می پندارید برای پرو لباستان باید شکم شما تخت باشد در اشتباهید.

شما با نخوردن غذا قبل از پرو لباس عروس تنها خود را آزار می دهید و باعث خواهید شد که اندازه واقعی بدن تان موقع پرو لباس مشخص نباشد پس اگر می خواهید لباستان هم اندازه بدن شما باشد قبل از پرو مطابق معمول مواد غذایی مصرف نمایید.

انتخاب لباس عروس

مصرف مواد غذایی قبل از پرو لباس عروس

نکات کلیدی در انتخاب لباس عروس

لوازم آرایش را با خودتان همراه ببرید

شما هر روز که نمی خواهید به پرو لباس عروس بروید بنابراین باید روزی که برای پرو می روید تا حدالامکان مجهز باشید و چند قلم لوازم آرایش همراه تان ببرید تا هنگام پرو رنگ و لعابی به چهره تان بدهید. اینگونه بهتر می توانید لباس عروس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

یک دوربین عکاسی با خود ببرید

در هنگام پرو لباس یک دوربین عکاسی با خود ببرید تا از خود عکس بگیرید زیرا حفظ کردن تمام جزئیات سخت است. شما می توانید با گرفتن عکس به آن با دقت نگاه کنید و از انتخاب خود اطمینان یابید.

لباس عروس های مختلف را امتحان نمایید

چند لباس عروس مختلف را امتحان کنید حتی اگر آنها را دوست ندارید تا بتوانید دریابید کدام مدل برازنده اندام شماست . از این کار خجالت نکشید زیرا شما فقط یک بار لباس عروس می پوشید .

خرید لباس عروس

انتخاب و پرو لباس عروس های مختلف

نکات مهم هنگام پرو لباس عروس

لباس زیر مناسب بپوشید

قبل از پرو لباس عروس بهتر است به خرید لباس زیر بروید و آن را تهیه نمایید . در هنگام پرو همان لباس زیری را به تن کنید که می خواهید در شب عروسیتان بپوشید تا بهتر بتوانید لباستان را تنتان برانداز نمایید . اگر انتخابتان لباس عروس دکلته است لباس زیر تنه دار و بدون بند بخرید. یک لباس زیر مناسب می تواند لباس عروس را به خوبی روی اندامتان جای دهد.

به نظرات مشاوران مزون توجه کنید

به نظرات مشاور مزون که خبره این کار است ، گوش دهید و اولویت های خود را با او در میان بگذارید تا بتواند راهنماییتان نماید . نظرات او را هم محترم بشمارید زیرا او عروس های زیادی با اندام های متفاوت را برای انتخاب لباس راهنمایی نموده است.

لباس عروس تان باید اندازه تان باشد

سایز لباس عروس با سایز لباس های دیگرتان متفاوت است پس انتظار نداشته باشید که سایز لباس عروسی تان مانند لباس های دیگرتان باشد . به خیاط یا فروشنده بگویید که لباسی را می خواهید که اگر تا عروسیتان لاغر شدید نیز بتوانید آن را به تن خود اندازه نمایید.

لباس زیر مناسب لباس عروس

پرو لباس عروس با سایز مناسب

کارهایی که هنگام پرو لباس عروس باید انجام دهید

با لباس دلخواه تان بچرخید

هنگام پرو لباس عروستان با آن راه بروید ، بنشینید تا اطمینان یابید که لباس برای شما راحت است یا خیر . چنانچه در بخش دنیای مد نمناک اشاره کرده ایم لباسی را که هنگام راه رفتن برایتان مشکل ایجاد می کند یا در هنگام نشستن برایتان تنگ است را انتخاب نکنید .

شما باید در لباس عروستان راحت باشید و از اول تا آخرعروسی در عذاب نباشید. مطمئن شوید که در لباس عروس به راحتی می توانید تکان بخورید. اگر لباستان آستین دار است مطمئن شوید که می توانید به راحتی دستتان را بالا بیاورید.

تور عروس را نیز تست کنید

همزمان با لباس عروستان تور عروس را نیز امتحان نمایید تا اگر لباستان تغییری لازم دارد این تغییر را زودتر انجام دهید . اگر لباس عروس دنباله دار را انتخاب نمودید باید بلندی تور به اندازه ای باشد که فاصله ی مناسبی بین ادامه ی لباس عروس و تور به وجود آید.

تور عروس

پرو لباس و تور عروس

هنگام پرو لباس عروس به چه چیزهایی باید توجه کرد؟

انتخاب لباس مطابق با مدل موهایتان

قبل از اینکه لباستان را انتخاب و پرو کنید به نزد آرایشگرتان بروید تا بدانید مدل مویی که قرار است برای شب عروسی انتخاب کنید چیست . اگر می خواهید موهای بسته را انتخاب نمایید ، لباسی با پشت کار شده و زیبا بخرید ولی اگر موهای باز را انتخاب می کنید پشت لباس تان نباید ار شده باشد.

حتما نظر بدهید

هنگام پرو لباس عروس، نکات و ایده هایی که به ذهنتان می رسد را بازگو کنید تا از انتخاب تان خوشحال باشید.

روز پرو کفش عروسی تان را بپوشید

در روز پرو لباس عروس شما بهتر است کفشی را که قرار است در روز عروسی به پا کنید را بپوشید تا خیاط یا فروشنده بتواند بفهمد که دامن شما چقدر باید بلند باشد یا دنباله آن باید چگونه باید قرار گیرد .

کفش عروس

کفش مناسب برای لباس عروس

راهنمای انتخاب و پرو لباس عروس

از لباس عروس تان محافظت کنید

پس از جشن عروسی ، لباس عروس را در کاورش بگذارید تا لباستان خراب نشود .

انتخاب لباس عروس متناسب با اندام

هنگام انتخاب لباس عروس به شکل اندامتان دقت کنید و متناسب با اندامتان لباس را انتخاب و پرو کنید.

عروس خانم هایی که قسمت های پایین بدن آنها چاق است و اصطلاحا اندامی گلابی شکل دارند بهتر است لباس عروس هایی که دامن آنها A شکل است و یا دامن پف دار دارند، انتخاب نمایند.

عروس خانم هایی که از اندامی متناسب برخوردارند لباس عروسی با مدل پری دریایی انتخاب کنید .

عروس خانم های قد بلند ، لباس های پرنسسی با دامن فنردارانتخاب کنند زیرا دامن پف دار این لباس ها قد شما را کوتاه تر می کند و این عروس ها از پوشیدن لباسهای ماکسی بدون پف خودداری کنند.

عروس خانم های ریزنقش که قد چندان بلندی ندارند، لباس عروس های بلند و ماکسی انتخاب نمایند.لباس عروس های حجیم و پف دار برای این عروس ها مناسب نیست.

سایز لباس عروس

انتخاب و پرو لباس عروس با توجه به اندام

نکات مهم و ضروری در پرو لباس عروس

با همه ی نقاط لباس عروس تان آشنا شوید

زمان پوشیدن لباس عروس از طراح لباس تان کمک بخواهید تا طریقه پوشیدن و بستن لباس را به شما بیاموزد . سپس خودتان به تمام قسمت های لباس را از قلاب ها تا دکمه ها و دیگر تزئیناتش دقت کنید. با خودتان شخصی را ببرید که در پرو کردن کمک کند.

خجالتی نباشید

هنگام پرو لباس عروس به خیاط ویا فروشنده بگویید که چه قسمت از لباس باعث آزار شما می شود،تا آنها شما را یاری کنند تا بتوانید بهترین لباس را انتخاب کنند.

لباس مد روز را انتخاب نکنید

شما نباید فقط به دلیل مد روز بودن لباس عروس تان را انتخاب نمایید زیرا این لباس عروس خیلی زود دموده شده و منقضی شده به نظر می رسد.

یک نکته مهم:

در روز پرو، درباره شنل یا کت، تاج عروس و تور عروس، دستکش، کیف و ... صحبت کنید.

 

هنگام پرو لباس عروس به این نکات دقت کنید

4.4148
این مطلب مفید بود ؟13117
منبع : بخش دنیای مد نمناک/ن/ز.ت
وبگردی